بازی ترانه‌ها

 

راستش رو بخواین اومدم توی این بازیه شرکت کنم. همین بازی ترانه‌ها رو می‌گم.

چی شده؟ خیلی دیر اومدم؟

خوب تقصیر من نبود. قرار بود متین از طرف من توی این بازی شرکت کنه ولی ظاهرا ایشون فرصت سرخاروندن هم نداره و نمی‌شه توقعی ازش داشت.

 

خوب حالا باید چی کار کنم؟ اسم هفت تا ترانه رو بگم؟

آخه این چه بازیه؟ هفت تا ترانه؟ من از کجام بیارم؟

 

رفتم یه ذره چرخیدم توی وبلاگا. اسم چندتا خواننده رو یاد گرفتم. هایده، سیاوش، ابی و ...

 
یه چیزی بگم مسخره‌ام می‌کنین؟

تا حالا متین هرچی تلاش کرده من اسم دوتا از اینا رو یاد بگیرم و صداهاشون رو تشخیص بدم موفق نشده.

هر وقت یه آهنگ یه جا می‌شنوه می‌گه مستانه جونم اگه بگی این که داره می‌خونه کیه برات یه جیم‌جیم می‌خرم.

منم کلی تمرکز می‌کنم و بعد می‌گم این داریوشه. متین یه دونه می‌زنه توی سرش و می‌گه نه گلم. این هایده است.

راستی من یه سوالی دارم این خواننده‌های زن چرا صداشون انقدر کلفته؟ خوب آدم به اشتباه میفته.

 

ببینم هنوزم دوست دارین من اسم هفت تا آهنگی رو که دوست دارم بگم؟

حالا بذارین یه امتحان کنیم ببینم چی می‌شه.

1- ببار ای بارون ببار -  شجریان
2- نمی دانم چه می خواهم بگویم – اصفهانی
3- نهان مکن – عصار
4- گل گلدون من – سیمین غانم

هفت تا نشد؟

5- و 6- و 7- چند تا از آهنگای آلبوم نیلوفرانه و یاد استاد افتخاری

اینا رو هم اگه دوست دارم فقط به خاطر اینه که یه خاطره‌ای چیزی ازشون دارم. وگرنه من رو چه به ترانه؟

 

ترانه‌ای هم که از شنیدنش کهیر بزنم وجود نداره. دلیلشم فکر کنم معلومه.

چرا راستی یه دونه هست.

تو خودت قند و نباتی، شکلاتی شکلات- اسم خواننده‌اش رو یادم نیست ولی بچه ها می‌گفتن پسرِ...پسرِ... ای خدا من چرا هیچی یادم نمیاد؟؟؟

 

شرمنده. الان از خجالت روم نمی‌شه سرم رو بلند کنم. چه برسه به اینکه بخوام هفت نفر رو هم معرفی کنم.

نظرات 11 + ارسال نظر
پرویز چهارشنبه 22 اسفند 1386 ساعت 20:25 http://urmyheart.blogsky.com

قشنک بود

قابلی نداشت.

فیروزه چهارشنبه 22 اسفند 1386 ساعت 20:37

مستانه جدی میگی؟! :دی
یعنی خواننده ها رو واقعاْ نمیشناسی؟!
اون وقت شما و آقا متین چه جوری می خواهید با آهنگ محبوبتون توی عروسیتون برقصید؟! (خودم فهمیدم گفتی چه ربطی داشت! :دی)

برقصم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدا اون روز رو نیاره!!!!!!!!!

دختربابایی چهارشنبه 22 اسفند 1386 ساعت 20:49 http://roshan1980.persianblog.ir

سلاممممممممم :) بابا تو محشری!!!! جدنی من جای متین بودم موهامو دونه دونه میکندم ;)

حالا فهمیدم متین واسه چی داره کچل می‌شه...

گل دختر چهارشنبه 22 اسفند 1386 ساعت 22:16

یه دوست قرار بود منو دعوت کنه.ولی انگار حوصلشو نداشت. منم بی خیالش شدم.
به خدا من رسوا کردی ای دل
همه جا مشتم و وا کردی ای دل

فتنه برپا کردی ای دل
من و رسوا کردی ای دل

اومدی آهنگشو گذاشتم وبلاگم گوش بده. به متین هم بگو

خوش باشی
بوس بوس
ماچ ماچ

خوب من می‌تونم دعوتت کنم.

مریم پاییزی چهارشنبه 22 اسفند 1386 ساعت 22:40 http://man0o-del.blogfa.com

نه عزیزم اون احتمالا مایکل جکسون بوده :))))))))))

مگه میشه آدم ترانه گوش نکنه بی احساسسسسسسسسسسسس :دی

حالا که شده :دی

خانومی پنج‌شنبه 23 اسفند 1386 ساعت 00:58 http://eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

سلام مستانه خانومم .. خوبی ...
از خودم چی بگم گلم ؟ بپرس که بتونم جواب بدم ... بوس
ترانه هات خیلی بحال بود
اشکال نداره خوب مگه قراره همه ترانه گوش کن باشن چه اشکال داره (ستاد روحیه دهی ) (چشمک) نه بابا جدی گفتم خوب نمیدونی که اشکال نداره گلمممم ...بوس ...

فدااااات

کلی اعتماد به نفسم بالا رفت. مرسی :*

فیروزه پنج‌شنبه 23 اسفند 1386 ساعت 08:18

مستاااااااااااانه! یعنی عروس خانوم قرار نیست توی عروسیش برقصه؟! ... شوخی می کنی !!! آره؟!

نمیدونم. ولی به نظرم این سخت ترین بخش عروس شدنه.

نیاز پنج‌شنبه 23 اسفند 1386 ساعت 09:26 http://niyaz5959.blogsky.com

یعنی اینهمه ترانه دلچسب هست . ۷تا ترانه پیدا نکردی.
ولی گل گلدون من رو هستم.

ببینم عسل منظورت شکلاتی شکلاتی بود دیگه .

آره منظورم همونه. چه طور به ذهن خودم نرسید؟؟؟

دو کبوتر پنج‌شنبه 23 اسفند 1386 ساعت 16:13 http://2-kabutar.blogfa.com

سر این داریوش و هایده کلی خندیدم . منم به این بازی دعوت شدم ولی هنوز وقت نکردم بشینم فکر کنم ببینم چی دوست دارم چی ندارم

شهرزاد پنج‌شنبه 23 اسفند 1386 ساعت 22:46 http://levide.blogfa.com

ایول! یکی مثل خودم پیدا شد که خواننده ها رو نمیشناسه! البته من چون نسبت به تمام آهنگهای ایرانی کهیر میزنم نمیشناسمشون ها:d

نگار جمعه 24 اسفند 1386 ساعت 11:23 http://www.jootii.blogsky.com

سلام مستانه جون
من حاضرم جای تو 7 تا که هیچی 700 تا اسم خواننده بگم عزیزم اطلاعات عمومی تو ببر بالا(D:)
تازه یه چیز مهم تر
من آپ کردم حتما بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد