سفیدِ سفید

 

دیروز بالاخره مریم از مکه برگشت. سفیدِ سفید. پاکِ پاک. سبکِ سبک و مهمتر از همه شادِ شاد.

من مریم رو خیلی دوست دارم. خیلی فراتر از رابطه‌ی خواهری. به نظرم آدم خاص و دوست‌داشتنیه. البته هیچ کدوم از اینا معنیش این نیست که مثل همه‌ی خواهرا سر به سر هم نمی‌ذاریم،‌ دعوا نمی‌کنیم و تو سر و کله‌ی هم نمی‌زنیم.

 

قراره امروز من و متین هم برای حج عمره ثبت‌نام کنیم. تا ببینیم کی قسمت می‌شه. خیلی دلم می‌خواد دوباره بتونم یه فضای معنوی رو  تجربه کنم. خیلی برام مهم نیست که کجا و چه‌جوری. حتی ترجیح می‌دم این فضا توی خونه‌ی خودمون و توی خلوتم باشه. اما این روزا نمی‌تونم این تحول رو درون خودم ایجاد کنم و به همین دلیل بیرون از خودم دنبال اون می‌گردم.

 

تصمیم گرفتم بعضی از لذتهای زندگیم رو تغییر بدم. مثلاً‌ به جای اینکه از خوابیدن لذت ببرم،‌ از راه رفتن و قدم زدن لذت ببرم. یا به جای اینکه با دیدن هله هوله اختیار از کف بدم،‌ پرتقال و سیب رو برای خوردن انتخاب کنم  و ...

اگه گفتین هدف از این تغییر صد و هشتاد درجه‌ای چیه؟

نمی‌خواد زیاد فکر کنین. خودم بهتون می‌گم. دلیلش اینه که دلم نمی‌خواد روز عروسیم همه تو دلشون بگن وای چه عروس چاقی!Hippie

 

راستش دیروز که تلفنی با هانیه حرف می‌زدم یه خورده نگران شدم. آخه می‌گفت خواهرش که آخرای خرداد عروسیشه همه‌ی کاراش رو کرده و آرایشگاه و آتلیه رو هم رزرو کرده. من تا حالا فکر می‌کردم زوده و باید یه ماه قبلش برم وقت بگیرم. واقعاً‌ از الان باید برم این کارا رو بکنم؟

شما آتلیه و آرایشگاه خوب سراغ دارین؟ کجا رو پیشنهاد می‌دین؟

 

نظرات 31 + ارسال نظر
خانمه چهارشنبه 21 فروردین 1387 ساعت 09:06 http://he-and-she.blogfa.com/

از الان باید به فکر باشی . چون به سرعت زمان میگذره .
بهتره جایی رو انتخاب کنی که نمونه کار واقعی دیده باشی نه آلبوم .

تو جایی رو نمی شناسی که نمونه کار واقعیش خوب بوده باشه؟

رویا چهارشنبه 21 فروردین 1387 ساعت 09:17

خب فکر کنم باید بجنبی . آرایشگاه من خودم می خوام عروس سرا تو ونک برم آتلیه هم آل علی کارش خیلی خوبه تو میرداماده ولی اگه غرب تهرانی کار عکاسی رضا هم حرف نداره

رویا جون از راهنماییت ممنونم. می تونی آدرساشو دقیقتر بدی؟

خانوم گلی چهارشنبه 21 فروردین 1387 ساعت 09:38 http://m-ylife.blogfa.com

سلام مستانه جون...
وای؟از الان؟منم فکر می کردم همون یک ماه زودتر باید وقت بگیرم!
واللا من خودم آرایشگاهی که برای عقدم رفتم می رم.از کارش خیلی راضی بودم.
آرایشگاه افشان نزدیک میدون کاج-سعادت آباد.
البته بازم خودت برو کارشونو ببین.من به صرف اینکه به خاطر عقدم راضی بودم می رم.
منم به دلشوره افتادم!

سایه چهارشنبه 21 فروردین 1387 ساعت 09:46 http://raahetaze.persianblog.ir

اره بابا از الان باید وقت بگیری . چه عروس مانکنی

رویا چهارشنبه 21 فروردین 1387 ساعت 10:24

عروس سرای ونک : خیابان ونک . پاساژ دومی (بعد از آسمان )طبقه ۴ و سالن هستی جردن روبروی سرخه بازار
عکاسی آل علی:۲۲۹۰۸۰۹۹-۰۹۱۲۱۵۰۲۷۳۹
عکاسی رضا آیتا.. کاشانی روبروی خیابان نجف زاده پ۸۴ ۴۴۰۴۲۲۲۰
رفتی آلبوماشون رو ببین راجع به قیمت هم خواستی اطلاعات دقیقترشو بهت میدم

نیاز چهارشنبه 21 فروردین 1387 ساعت 10:34

یکماه قبل
خیلی خونسردی دختر . من ۴ماه قبل از تاریخی که تو ذهنم بود رفتم دنبال تالار آخرش مجبور شدم وسط هفته عروسی بگیرم.
آرایشگاه و آتلیه فکر میکنم گیر بیاری اما باغ و تالار ممکنه دیر بشه بجنب .
آرایشگاه افشان که خانوم گلی گفت رو من۲ تا از عروساش رو دیدم . کارش خوبه و راضی کننده.

روشن چهارشنبه 21 فروردین 1387 ساعت 10:43 http://roshi57.blogfa.com

سلام مستانه جون
باید زود بجنبی شوهر جون من از اونجایی که همیشه عجوله از ۶ ماه قبل از عروسیمون گفت بریم خرید و ما تقریبا ۲ ماه قبل از عروسی دیگه کار خاصی نداشتیم اما با این وجود روزهای آخر دیگه خسته شده بودیم
من آرایشگاه رفته بودم چهره های شایسته توی شریعتی راستش من از کارش خیلی راضی بودم چون آلبومی که خودش بدون روتوش عکس گرفته بود رو نشونم داد و گفت این صداقت منه منم خیلی از این کارش خوشم اومد اکثر آرایشگاهها عکسهای آتلیه رو نشون میدن که خیلی روشون کار شده

دزی چهارشنبه 21 فروردین 1387 ساعت 14:54

سلام خانومی
به نظر منم بهتره دنبال خریدا و رزرو کردن جا باشی ممکنه دیر بشه ها
من تعریف گل بانو توی میرداماد و فهیمه رو خیلی شنیدم
در هر صورت موفق باشی

نازنین-عادت میکنیم چهارشنبه 21 فروردین 1387 ساعت 15:06

سلام چه انگیزه ها یخوبی بعد از عروسی پیشنهاد میکنم انگیزتو عوض نکنی در مورد لذتا میگم ها

نارنجدونه چهارشنبه 21 فروردین 1387 ساعت 15:20 http://ninjan.blogfa.com/

سلاااااام عسیسم ممنونم که اومی پیشم و به خونم سر زدی تو هم خونه قشنیگ داری ممنونم لینکم دادی منم لینکت دادمایشالله بشه دوستای خوبی باشیم واسه همبازم میام قوله قول خط اول پستت منو مجذوب کرده
مریم از مکه ....

فیروزه چهارشنبه 21 فروردین 1387 ساعت 15:27

سلام ... چشمت روشن ، رسیدن خواهری به خیر ... زیارتش قبول
ستاد دلهره انداختن در دل عروس ها:
وااااااااااااااااااای مستانه! هنوز وقت آرایشگاه نگرفتی؟!
وااااااااااااااااای مستانه! هنوز وقت از آتلیه هم نگرفتی؟ ...
وااااااااااااااااااااای خیلی دیر شده ها

خیلی بدجنسی فیروزه :(

من اضطراب دارم :((

آزی چهارشنبه 21 فروردین 1387 ساعت 16:10 http://goldendays.blogfa.com

زیارتشون قبول
دوست جونم هر چه زودتر اقدام کنی بهتره...
با عکاسی رضا و آرایشگاه فهیمه منم موافقم...
تعریف کارشون رو خیلی شنیدم

نیاز چهارشنبه 21 فروردین 1387 ساعت 16:13

دوباره سلام
ببین به این وبلاگ یه سر بزن :
Elham1977.blogspot.com
لینکشم تو وبلاگم هست. یه امضاء بده برای تغییر نام خلیج عربی به خلیج فارس .

میتی و ماهیش چهارشنبه 21 فروردین 1387 ساعت 21:04

سلام خانومی....
تو نوشته هات یه جور ارامشه.....
واسه همین همیشه حتی اگر یه عالم پست هم جا مونده باشم...بازم میشینم و همش رو میخونم
دعا میکنم همه کارات همونجور که میخوای بشه....
شاد باشی..

ونوس پنج‌شنبه 22 فروردین 1387 ساعت 00:36 http://zendegimoon.blogsky.com

از چاقی نگو من بدبخت پام شکسته حالا هم که گچش رو باز کردم نمیتونم تکون بخورم.میخواستم تریدمیل بخرما.شب عروسی من وقتی عروس وارد بشه همه میگن این توپ سفیده چیه کنار داماد خیلی سعی میکنم ولی نمیشه به من چه! اینا همشون خوشمزن خب.جات خالی الان پاستیل خوردم انقدر مزه داااااااد.

خانومی پنج‌شنبه 22 فروردین 1387 ساعت 01:58 http://eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com

سلام مستانه جون
زیارت مریم جونی قبول خوش به حالش ایشالا تو و آقا متینت هم زود برین
الان کاراتو بکن که اینقده اضطراب نداشته باشی و همه کارا تلنبار نشن وقت کم بیاری کم کم کاراتو انجام بده که خیالت راحت باشه گلم
بوس

فیروزه پنج‌شنبه 22 فروردین 1387 ساعت 09:17

راستی مستانه ... این آتلیه رضا رو که رویا معرفی کرده من میشناسم ... کارهاشم دیدم ... نزدیک خونمونه ... اگه مسیرش برات دور نیست یه سر بزن و کارهاش رو ببین

نارنجدونه پنج‌شنبه 22 فروردین 1387 ساعت 10:06

سلام عزیزم اون نظر طولانی مال من بودا فک کردم شاید دیور زاسمم رو ننوشته بودم

... پنج‌شنبه 22 فروردین 1387 ساعت 11:30 http://royaye-to.blogsky.com

سلام علوس خانومی...
بابا باید بجنبی...چشم رو هم بزاری می بینی وقت نداریا...خوب حالا دیگه هول نکن...
همه چیز درست میشه...اما حتما برو دنبال اتلیه و آرایشگاهت اینا از همه چیز مهم تره
شاد باشی عزیزم

الهام پنج‌شنبه 22 فروردین 1387 ساعت 11:37

تو بگو چه سبک ارایشی دوست داری؟خلیجی؛ساده ی ملوسی؛عربی؛گرون باشه یا ارزون؟تو چه محدوده ای؟من تازه عروسم خوب بلدم

الهام جان ممنون می شم اگه راهنماییم کنی.
من آرایش ساده و ظریف رو ترجیح می دم. قیمتشم مناسب باشه و خیلی گرون نباشه بهتره.
محدودشم شمال شرق و شرق برام مناسب تره...

در مورد کرایه ی لباس عروس هم اگه کمک کنی، لطف کردی.

الهام پنج‌شنبه 22 فروردین 1387 ساعت 11:39

خیلی کار خوبی میکنی حتما وزنتو بیار پایین لباس عروس تو تنت خیلی قشنگتر میشه اگه ادرس خیاط واسه دوخت یا کایه میخوای بگو تا بهت بگم

** دو کبوتر **‌الهام ** پنج‌شنبه 22 فروردین 1387 ساعت 11:49

ووویی مستانه جان منم باید یه کم خودم رو کنترل کنم . امیدوارم همیشه از این سفرها باشه و آدم تو معنویات غرق بشه

طنین پنج‌شنبه 22 فروردین 1387 ساعت 15:02 http://www.tanin6064.blogfa.com

salam mastane jonammmmmmm
mamnon ke linkam kardi.......asis dle manm shomaro link mikonam..........ghorbone shoma blam man babayyyyyyy

مریم بانو پنج‌شنبه 22 فروردین 1387 ساعت 20:54

وای مستانه جونم بالاخره نظراتت برام باز شد باورم نمیشه این مدت نظراتت برام باز نمیشد

جدی خیلیییییییییییییییییییییییی ریلکسی هاااا امیدوارم که به موقع جای مناسبی رو واسه آرایشگاه و آتلیه و ... پیدا کنی

زیارت مریم جونم قبول باشه...ایشالا قسمت شما بشه

مریم جمعه 23 فروردین 1387 ساعت 16:53 http://mayjoon.blogfa.com

وای مستانه جون من نمی دونستم به این زودیها عروسیته. به نظرم یه کاری بکن که اون آخرها استرس کارهای ناتمام رو نداشته باشی و راحت استراحت کنی و خودتو برای مراسم آماده کنی. من که تا شب قبل مراسم بدو بدو داشتم

دزی شنبه 24 فروردین 1387 ساعت 12:13

مونا یکشنبه 25 فروردین 1387 ساعت 00:31 http://chaye-talkh.blogspot.com

وووووای
چقدر عروس اینجاس
منم میخوام

[ بدون نام ] جمعه 21 اسفند 1388 ساعت 09:59

بچه ها سلام!
من خیلی خوشحالم که همچین جایی رو پیدا کردم! می شه لطفا به من هم کمک کنین؟ من 18 تیر عروسیمه نمی دونم اتلیه کجا رو انتخاب کنم؟ شما یه اتلیه عالی با قیمت حدود 2 ملیون که کارش عالی باشه و تو باغ هم عکسای شاد بندازه شراغ ندارین؟ رفتم photo gallary تو سعادت ابادو دیدم ولی 2800000 می گیره!

[ بدون نام ] شنبه 14 فروردین 1389 ساعت 12:31

به نظر شما آرایشگاه افشان تو سعادت آباد کارش چه طوریه؟؟؟قیمتا چی؟؟؟

[ بدون نام ] یکشنبه 24 مرداد 1389 ساعت 12:34

سلام! با عرضه ی شیک ترین، جدیدترین و با کیفیت ترین لباس های زیر اروپایی، پذیرای مقدم شما خوبان هستیم.

بلوار آفریقا، انتهای کوچه ی تور، ساختمان رز

22035428

پارمیس یکشنبه 24 مرداد 1389 ساعت 12:59 http://www.newliliy.com

عرضه ی شیک ترین، جدید ترین و با کیفیت ترین لباس های زیر اروپایی با ارائه ی کاتالوگ های 2010 و 2011

22035428

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد