تست هوش!


دیروز داشتم تلفنی به سارا یاد می‌دادم که چه جوری وبلاگ درست کنه! راستش خیلی سخت بود! باید قدم به قدم باهاش پیش می‌رفتم و هی بهش می‌گفتم حالا روی فلان چیز کلیک کن، حالا این کار رو بکن و ...


آخرش هم نشد. مجبور شدم برم پیشش و خودم براش درست کنم! و خوب یک کمی از دست سارا خسته شدم!


یادمه اون وقتها یکی از دغدغه‌های متین این بود که من هیچ وقت ازش خسته نشم! ولی من به این دغدغه‌اش می‌خندیدم. تمام لحظه‌هایی که با متین بودم اونقدر سریع می‌گذشت که تصور اینکه یه روزی بتونم ازش خسته شم برام غیر ممکن بود!


راستش حالا که خوب فکر می‌کنم می‌بینم یکی از مهمترین معیارهای ازدواج که شاید خیلی هم مورد توجه قرار نمی‌گیره، هم سطح بودن میزان هوش و استعداد دو طرفه!


شاید برای من خیلی خسته‌کننده بود اگه مجبور می‌شدم برای اینکه هر چیز کوچیکی رو به متین بگم، کلی براش توضیح بدم.


شاید برای من خیلی تحقیرآمیز بود اگه متین مجبور می‌شد همه‌چیز رو چندبار برام توضیح بده تا بفهمم.


منظورم این نیست که حالا خیلی می‌فهمما! اصلا منظورم این نیست! فقط منظورم اینه که اگه آی‌کیوی دو نفر که با هم ازدواج می‌کنن مثل هم یا نزدیک هم باشه، خیلی بهتر می‌تونن با هم ارتباط برقرار کنن. خیلی بهتر می‌تونن منظور هم رو بفهمن بدون اینکه هیچ کدومشون خسته بشن، یا احساس تحقیر بکنن!


خلاصه به نظرم یکی از تستهایی که مشاورها حتماً قبل ازدواج باید بگیرن تست هوشه.


نه؟ شما این جوری فکر نمی کنین؟



اینم یه تست هوش، برای تنوع!


نظرات 16 + ارسال نظر
سمیه دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 10:07 http://www.nostalogy.persianblog.ir

سلام با نظرت کاملن موافقم و آره چقده خوبه دونفری که باهم هستن ..حالا فقط تو ازدواج نه...تو همه چی ...هم سطح هم باشن...که هوش و استعداد یادگیری و فهم و درک مطلب هم یه نوعشه..
من همیشه اول هر متن(رو کاغذ) مینویسم هوالمحبوب و جالب اینجاست که با همون فونتی که بالای هر نوشته ات هست...حس مشترک بودن بهم دست داد

مریسام دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 10:26

برداشت جالبی بود

گلدونه ی مزدوج شده دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 10:26 http://gharibe0001.blogfa.com

تست دادم 102 بود!

فکر کنم پس کلا ازدباج ما غلط بود

سوسن جعفری دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 10:38

ببین من زیاد کودن نیستم ها! ولی اصلاً کار کردن با این فید را بلد نیستم! به من یاد می‌دی؟ قول می‌دهم عصبانی‌ات نکنم که پا بشوی بیایی اینجا

خاتون دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 10:43

این هم سطح بودن از نظر استعداد از معیار های اصلی من بود!

نازبانو دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 11:48

خیلی خیلی موافقم.
در مورد خودم حوصله اینکه بخوام واسه کسی یه چیزی رو چندبار توضیح بدم رو که ندارم ولی واقعا بعضی وقتا خوشم میاد یه موضوعی برام سنگین باشه درک و فهمش و مجبور بشم شاخکهام رو حسابی تکون بدم تا مطلب رو بگیرم.

یکی مثه خودت دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 11:51 http://www.harf00.blogfa.com

موافقم.اونم زیاد

عکسینه دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 14:59 http://aksine.wordpress.com

اولین باره که اینجا اومدم
از اینکه دچار روزمرگی شدید متاسفم، خیلی بده ولی باید خودتون راه حلشو پیدا منید

مشاور سرمایه گذاری دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 16:01


سلام دوست عزیز
اگر می خواهید یک سرمایه گذاری درست را تجربه کنید یا
علاقمند به داشتن یک کار پر درآمد و آزاد را دارید شما میتوانید از وبلاگ ما دیدن کنید

samira دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 16:26 http://whiterainbow.persianblog.ir

totally agree!!!

من دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 16:45 http://you-and-me.blogfa.com/

راستش الان یادم نمیاد که تو و متین هم رشته ای بودید یا نه ؟ ولی کلا من فکر میکنم جدای از سطح هوشی هم رشته بودن و هم مدرک بودن هم خیلی تو میزان درک طرفین تاثیر گذاره .

گلابتون دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 16:51 http://golabi-golabatoon.persianblog.ir/

درست میگی .... متاسفانه هیچ کدوم از کلاسها و مشاوره های قبل ازدواج تست هوش نمیگیرن!!!!
من که ندیدم.....
بر عکس این دوستمون (کامنت بالا) فکر میکنم که هم مدرک نبودن بهتره ..... چون طرفین چه از دید خودشون و چه از دید دیگران قابل قیاس نیستن و هرکدوم میتونن جداگونه موفق باشن و پیشرفت کنن .

صیدقزل آلا در مدرسه سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 00:14 http://arezoo4.blogfa.com/

سلام

چه جَلَب بود! خیلی چسبید....

دردونه سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 08:42

دختر به خوب نکته ای اشاره کردی.الان که فکر می کنم منم خودا رو شکر می کنم..حداقل ما تو این مساله مشکل نداریم...

دردونه سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 08:43

ببینم من اگه بخوام یه کامنت خصوصی برا شما بزارم باید چی کار کنم؟
بعد هم یه سوال؟ چه طوری آدرس وبلاگت رو اون بالا به صورت مستقل از سیستم وبلاگت آوردی؟

می تونی بهم ایمیل بزنی mastaane.m@gmail.com

یه دومین خریدم و با استفاده از خود بلاگ اسکای که این امکان رو داشت اون رو به وبلاگم وصل کردم.

زهرا سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 09:46

من تست رو زدم و جوابش ۱۱۰ شد.حالا معمولی هوشم یا بالا؟نگو معمولیه که اگه اینجوری باشه بر اساسه این ایده ی تو منو شوشو هم....
منم با این مطلبت شدیدا و عجیب و غریب موافقم.
اصلا حاله اینو که ۲بار یه مطلبو توضیح بدم ندارم و اگه یکی این کارو بکنه میزنم شل و پلش میکنم
مطلبات باحاله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد