آیا شما یک لحظه ما را دوست؟


دیروز یه زهرا زنگ زدم که با هم قرار بذاریم و بعد چهارسال همدیگه رو ببینیم. گفت دوشنبه مصلی بوده و خسته است. و قرارمون رو موکول کردیم به امروز.


وقتی تلفن رو قطع کردم حس خیلی بدی داشتم. نه برای اینکه زهرا طرفدار الف.نون بود و رفته بود مصلی. بلکه برای اینکه وقتی اسم مصلی رو آورد یه لحظه فقط یه لحظه به اینکه هنوز دوستش دارم یا نه شک کردم!

و حس بدیه که به خاطر الف.نون به دوستی هفت هشت ساله‌ات شک کنی. حتی اگه این شک فقط یه لحظه باشه.


یادمه توی دور قبل هم زهرا به الف.نون رای داد و من به معین. یادمه هر کدوم از دوستای دیگه‌ام به یکی رای داد. یکی به هاشمی. یکی به قالیباف و ...

اما اون موقع هیچ کدوممون حتی یه لحظه هم به دوست داشتن هم و اینکه ارزش دوستی‌هامون خیلی بالاتر از این حرفهاست شک نکردیم.


این بار اما الف.نون اونقدر تصویر بدی توی ذهن بعضیهامون ساخته، اونقدر حس نفرت رو توی وجود بعضیامون بزرگ کرده و اونقدر بقیه رو خراب کرده و اونقدر بقیه از بدیها و دروغهای الف.نون حرف زدن که شاید خیلی از دوستی ها و حتی روابط خانوادگی رو هم تحت تاثیر خودش قرار بده. چیزی که نباید اتفاق می‌افتاد.


مثلا همین جا، من اینجا دوستای باارزشی داشتم که می‌دونم  این روزا شاید دل خوشی ازم نداشته باشن. مثلاً سوسن! یا خیلیا که توی این مدت نظری ندادن ولی حدس می‌زنم که ازم دلگیرن.


توروخدا من رو ببخشین. ولی توقع نداشته باشین وقتی حجت برام تموم شده و دروغگویی الف.نون برام ثابت شده هیچی نگم و منتظر بشم ببینم چه اتفاقی میفته!



نظرات 47 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 10:08

باتو چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 10:22

نمیشه آخه ساکت بود در برابر این همه دروغ

یاسمین چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 10:52

این عکسا رو از کجا میارید؟خیلی خوشگلن

هیما چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 11:02 http://www.hima77.blogfa.com

به امید پیروزی جنبش سبز !!

الهه(جون جون) چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 11:05

یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سیاست چه ربطی داره به دوستی چندین ساله؟
تو رو خدا اینطوری نکنید ..ارزششو ندارهههههههه نه ا.ن و نه هیج کسه دیگه ای ارزش دلگیر شدن از دوستهامون رونداره

مریسام چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 11:06

منم از این جو به جود امده ناراحتم دوستیهامون داره فدای سیاست میشه.
همیشه سبز باشی

آزی چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 11:36 http://withtogether.blogfa.com

حجت بر خیلی ها تموم شده ولی آزادی ذهنی وجود نداره انقدر این آقا رو به دین چسبوندن که بعضی ها فکر می کنند عدم حمایت ازش یعنی بی دینی

فرنوش چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 12:03

راس میگی مستانه.... منم این دوره حس بدی نسبت به طرفدارای الف.نون دارم.... فک می کنم چطور بعضی ها حاضرن ۴ سال دیگه دروغ و تزویر بشنون....
توی اداره مون به خدا هرکی تو این ۴ سال بی شایستگی و با توصیه بالایی ها رو اومد با الف.نونه.... به اضافه آبدارخونه مون که خیال می کنن طرف دزدگیره....
روحم خسته شده مستانه....
می خوام اینو به تو بگم.... من جهنم آروم رو به بهشت آشوب زده ترجیح می دم....کشورم این روزا بلوا شده....من همون ایران آروم رو حتی اگه یه سری آروم توش بخوربخور کنن دوست دارم.... من دوست ندارم هر کی به راحتی به بقیه دروغ بگه و همه رو دزد خطاب کنه ای خدا ایرانو از تو می خوام

پرند چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 12:09 http://gipsymoonn.blogfa.com

سلام دوست من... از پیش باران اومدم اینجا...
تعجب میکنم هنوز چطور بعضیا میتونن طرفدار اون باشن...

سیندخت چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 12:23

میفهمم چی میگی کاملا...خیلی سخته دوستی هایی که اسیر اختلاف عقیده ای بشن به وسعت تعیین سرنوشت...

فرنوش چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 13:08

دردهای من
جامه نیستند تا ز تن درآورم
درد های من نگفتنی
دردهای من نهفتنی است
من ولی تمام استخوان بودنم
لحظه های ساده سرودنم
درد می کند
دردهای پوستی کجا؟
دردهای دوستی کجا؟

هانیه چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 13:15 http://aztobato.persianblog.ir

چیزی که گفتی رو درک می‌کنم... منم همچین حسی رو دارم تجربه می‌کنم...

بهاره چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 13:19 http://rouzmaregiha.blogsky.com

تو این عکسای خوشگل و از کجا میاری آخه؟

ساچلی چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 14:03 http://sacheli.blogfa.com

اونطور که می گن ا.ن اگه رای بیاره از روستاها میاره .چون همین چند روز پیش 80 هزار تومان از بابت سهام عدالت بهشون دادن.چقدر این بشر ا ح م ق ه.

شعار جدید احمدی دونه ای 500 تومان

گلی چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 14:44

توصیه مهم کمیته صیانت از آراء:
هم در مسجد رای بدهید هم در مدارس
استان لرستان - ستاد مهندس میرحسین موسوی در آستانه فرا رسیدن انتخابات ریاست جمهوری در اطلاعیه‌ای هموطنان را به هوشیاری در برابر تخلفات احتمالی در روز رای گیری دعوت کرد.


به گزارش پایگاه خبری یاری، در این اطلاعیه آمده است:

هدف:

حضور در پای صندوق رای در اولین ساعت شروع رای‌گیری، مراقبت از ‌فضای آرام انتخابات و مراقبت از آراء میرحسین تا اعلام پیروزی رسمی از صدا و سیما

یازده توصیه:

1- از صبح پنجشنبه تا اعلام پیروزی انتخابات فقط به اعلامیه‌های رسمی ستاد که در سایت قلم‌نیوز منتشر می‌شود توجه کنید.

شایعه کناره گیری، آسیب به آقای مهندس و غیره توجه شما را از انتخاب میرحسین منصرف نکند.

2- رفتار رادیو تلویزیون و احزاب پادگانی را به دقت‌ زیر نظر داشته باشید و هر اقدامی که موجب تردید در رای دادن به آقای موسوی بشود را خنثی کنید.

3- همه صندوق‌های انتخابات مهم است. هیچ یک را چه ثابت چه سیار چه در مدرسه و یا در مسجد از نظر دور ندارید. انتخابات یک پارچه است و همه آراء در سرنوشت کشور موثر است.

4- وظیفه ناظرین مجریان و نیروهای امنیتی بی‌طرفی است هیچکدام حق جانبداری از کاندیداها را ندارند.

5- از پایان رای گیری و شروع شمارش تا اعلام رسمی نتایج هوشیاری خود را حفظ کنید انشاالله جشن پیروزی را همه با هم در روز شنبه برپا خواهیم کرد.

6- نمایندگان نامزدها توجه کنند که بلافاصله پس از شمارش آراء نتایج توسط شعب و فرمانداری‌ها اعلام شود. تاخیر در انتقال نتایج را به شماره تلفن 8393 اعلام کنند.

7- مسیر صندوق‌ها و مکان شعب بایستی از آثار تبلیغاتی کاندیداها بری باشد. موارد تخلف را به شماره تلفن فوق اعلام کنند.

8- نماد کاندیداها را با خود همراه نبرید.

9- کانال اطلاع‌رسانی خود را کنترل کنید. اس ام اس‌های گمراه کننده را خنثی کنید و به هر شایعه واکنش نشان ندهید.

10- اسم میرحسین موسوی را کامل بر روی برگه رای بنویسید.

11- شناسنامه خود را به هیچ کسی تحویل ندهید.

کمیته صیانت از آراء
ستاد مهندس میرحسین موسوی


پت چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 15:04

این ها کاملا از هم مجزا هستند..

گلابتون چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 15:23 http://golabi-golabatoon.persianblog.ir/

آره واسه منم پیش اومده ... قاطی شدن انتخابات و زندگیم ....
هنوز هیچ موضعی ندارم . دوستم و شوهرش طرفدار موسوی ان .. من هم نمیدونستم .... وقتی رسیدم خونشون داشتم از همه حرف میزدم .... کروبی ... الف نون ... موسوی .....
یهو مریم برگشت گفت .... تو اگه عقل تو کلت بود اسم این یارو رو نمی اوردی !!!!!!
باور نکردم ... رفیق 12 ساله من .....

مهرو چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 15:24

من سعی کردم بفهممشون و به همین دلیل از طرفدارای احمدی نژاد بدم نمی اد. تو ذهن من اونا آدمایی هستند که از قیافه خاکی احمدی نژاد و شعار های ضد دزد اون طرفداری می کنند و کار به چیز دیگه ای ندارند. من نصفه شب به خیابون رفتم . وبه اونا هم لبخند زدم و خسته نباشید گفتم.برای من خیلی مهمه که ما امسال تا حد زیادی آزادتر از 30 سال گذشته حرفامونو زدیم .

من چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 16:36 http://you-and-me.blogfa.com/




واقعیت اینه که بیشتر از خود ا.ن طرفدارهاش این حس رو تو آدم ایجاد میکنند .
اصولا اکثرا آدمای تعصبی و با تفکر طالبانین که با مخالفاشون عین دشمن برخورد میکنند .
وقتی شعار طرفدارای ا.ن : هر کی که ناموس داره احمدی رو دوست داره !!!!!!!!۱ این یعنی اوج حماقت یه سری آدم

خانوم خونه چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 17:26 http://www.tarhi-no.mihanblog

منم همین الان با دوستم ۲-۳ ساعت حرف زدم و دیگه لبم خشک شده و نه اون قانع شد نه من
می دونم که موسوی رای نمیاره ولی حاضر نیستم به کس دیگه رای بدم

ندا چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 17:37

میتونم یه سوال بپرسم؟
کم توی قالبای بلاگ اسکای دنبال این قالب گشتم نبود..من قالبی میخوام که کامنت دونیش از این شگلکا داشته باشه ولی هیچکدوم از اونا نداره؟؟
چکار باید بکنم؟
اینو خودت درست کردی؟

دینا چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 19:38

سلام کاملا درک می کنم من که وقتی می بینم کسی از ا.ن حمایت می کنه ناراحت نمی شم به شدت متاسف می شم چطور میشه
می دونی جالبه کاری به طرفدارای بی اطلاع یا حالا مثلا روستاییش ندارم کسایی من باهاشون برخورد داشتم و آشنا بودم می گن ما تصمیم گرفتیم و اصلا نمی خوایم چیزی بشنویم
این جاست که من دلم می گیره و می گم
اللهم کل لولیک الفرج

روناک چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 19:57

کی گفته موسوی رای نمی یاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نمی بینین شور مردمو
خود منم تا حالا باورنداشتم
من مطمئنممممممممممممممم اگه تقلب نشه موسوی دور اول رای میاره

samira پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 03:17 http://whiterainbow.persianblog.ir

manam . midoni masale ahmadi nist . masale ine ke adam asasan be shoore dostesh shak mikone va be khodesh mige man bayad ba ye adam bishour ke nemifahme dosti konam????

قله نشین پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 08:56

سلام مستانه جان
منتظر لینک دانلود سریال لاست هستم البته من انگلیسیم خیلی قوی نیست اگه لینک زیر نویس دار داری واسم بفرست

چون گفتی با کامنت گذاشتن مشکل داری من ادرس ای میل رو هم میدم
منتظر خبرت هستم

شب بی ستاره پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 14:20

سلام مستانه جان خیلی وقته از خواننده های وبلاگتم. چطور میتونی انقدر قاطعانه 1نفر رو بکوبی؟ تا حالا فکر نکردی چرا اونایی که قبلا رابطشون با هم کنتاکی بوده حال چرا دارن اینجوری دست به یکی میکنن؟!! میدونی سازمان آمار صریحا از موسوی واسه آمار دروغش توضیح خواسته؟ میدونی من مناظره ها رو ظبط کردم و بعد از ادعای ا.ن دوباره مناظره ی موسوی رو دیدم؟ موسوی که از روراستی با مردم حرف میزنه واقعا اون برچسب صورتی رو واسه لو نرفتن دروغش چسبونده بود بالای برگه آمارش؟ من خودم تا قبل ازشروع دوره انتخابات نظری رو ا. ن نداشتم اما حالا مطمئنم 1تنه در برابر این همه مفت خور ایستاده

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 14:35

میگن توهین کرده توهین نکرده بلکه افشا کرده. میدونی که رفسنجانیو فرزنداش از سرمایه داران و کارخونه دارانن دیگه؟ به نظرت چرا قیمت برنج پائین اومد چون اول قرار بود اینکار بشه که دارو دسته ی رفسنجانی بو که بردن رفتن برنج تولیدیمون رو خریدن و ریختن تو دریا؟!!!!!!!!!!!! که کم بشه و گرونش کنن مثله خیلی چیزا که تو دولت های قبل انبار میکردن میگفتن کم شده و قیمتش سرسام آور! اون هم رفت برنج وارد کرد و با قیمت پائین تر وارد بازار کرد. کروبی مگه نگفت من عروسیه پسرم اینجوری که میگن نبوده ها؟ 1 از دوستان مادرم از اقوام دور کروبیه. دلم میخواست ببینی چی میگفت از عروسی که رفته بود. نفری 1سکه برای مهمانان همون در تالار داده میشده!!!!!! حالا حساب کن با اون همه مهمان چقدر میشه؟ اینا پولش از کجا اومده؟ از جیب خودشون و زحماتشون؟!! با اینکه طرف بخاطر نداشتن هزینه شیمی درمانی زنش باید بشینه ببینه کی میمره/ اینه عدالت تو کشور ما؟ گناه ا.ن اینه که داره جلوی مفت خوریه اینا وامیسته

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 14:56

میدونی که ما توانایی تولید خیلی از قطعات خودرو رو داریم اما ابنم میدونی که پسر محترمه رفسنجانی که داره از این راه پول هنگفتی میزنه به جیب با سرمایه ای که داره جلوی تولیدش رو گرفته و میگه باید خودم وارد کنندش باشم که بیشتر بخورم.اینه دلسوزیو سربلندی که واسه کشور میخوان؟ میدونستی اینا که ادعای سیاست خارجیشون میشه تو دولت قبل از ا.ن اجازه دادن بیان و در مرکز تولید هسته ایمون رو پلم کنن؟ به بهانه ی تولید سلاح؟ و به محض شکل گرفتن دولت ا.ن پلم شکسته شد و گفت چرا؟ میبینی همونایی که از تهدید حرف میزدن حالا میگن میخوایم با ایران مذاکره بدون شرط داشته باشیم؟! حالا کی به فکر سربلندیه ایرانه؟ چرا اینمه cdبر علیه 1نفر اینا که ادعای روراستیشون با مردم میشه چرا نذاشتن کل حرفهای طرف رو بشنون بعد قضاوت کنن؟ چرا سرو ته حرفاشو به نفع حودشون زدن؟ از خودکارایی که بعد نوشتن نوشتت محو میشه و میشه برگه ی سفید و روز انتخابات تو حوزه ها پخش میشه شنیدی؟!!!!!!!!! اینه رو راستی اینهمه دروغ چرا؟؟؟؟؟؟؟ از موسوی هم خواسته شده تو جلسه ای که بخاطر آمار دروغش تشکیل میشه شرکت و توضیح بده. واسه من ا.ن یا هر کس دیگه ای فرق نمیکنههر کسی که جلوی این مفت خوری هارو بگیره واسم با ارزشه/ جرم ا.ن تنها این است که مردم را بجای قدرتمندان پول پرست انتخاب کرد

باران پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 17:29 http://barancheckcheck.blogfa.com

شاید برای همینه که سیاست مثل منجلابی می مونه که دنیا رو از رسیدن به صلح دور می کنه.
شاید روز بلوغ عالم روزی باشه که دنیایی به دور از سیاست های کثیف امروز داشته باشیم.

دختر بابایی پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 19:22 http://roshan1980.persianblog.ir

سلامممممممممممم:)
حرف دل منو زدی مستانه.. دقیقن همین حس رو داشتم نسبت به یکی از دوستام.. لعنت به کسی که این همه تلخی ریخت توی دلامون

محمد پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 21:55 http://www.tanagholat.mihanblog.com

سلام
وبلاگ جالب و زیبایی دارین اگر مایل به تبادل لینک بودید
وبلاگ مارو با نام
تفریح>جک>ترفند>مطالب عاشقانه>هرچیکه بخوای
لینک کنید بعد به ما خبر دهید ( نام وبلاگ شما و اسم لینک وبلاگ شما فراموش نشه )
مچکرم

یک دوست پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 22:22

وای اینو خوب اومدی! منم با این که خیلی سعی می کنم به خودم مسلط باشم و حس بدی درم نسبت به دور و بری های طرفدار الف.نون وجود نداشته باشه اما دست خودم نیس. این روزا دوستی هام خط کشی شده با این معیار. اصلا وقتی متوجه میشم دوستی که تا حالا روش حساب میکردم می خواد به الف.نون رای بده یه جوری میشم و دلم می خواد حداقل تو این ایام چشمم بهش نیفته!

روناک به شب بی ستاره جمعه 22 خرداد 1388 ساعت 22:22

اون بر چسب صورتی واسه این لود که نوشته شده بود آمار ارائه شده توسط احمدی نژاد و روی همین احمدی نژاد چسبوندن که مثلا کاندیدای غایبه
یعنی شما هنوز متوجه نشدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

روناک به شب بی ستاره جمعه 22 خرداد 1388 ساعت 22:29

شما به مستانه میگی چه طور اینقد قاطعانه یه نفرو میکوبی اما خودت چی؟
تو به جرم اینکه پسر فلانی هر کاری کرده و .... میگی موسوی بده و ا.ن برحق؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نخیر مشکل ا.ن روکردن اسم اونا نیست مشکلش سو استفاده از این حربه واسه گول زدن مردمه سو استفاده از احساسات مردم
تو این ۴ سال کجا بود این حرفا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه طور وقتی کم میاره یادش میاد؟؟؟؟
مثل آخر منظره اش با رضائی که کم آورد و خیلی هم تابلو شد
تو گفتی کسی واست مهمه که جلوی این مفت خوری ها رو بگیره منم همین طور
همه همین طور
امااااااااا
مطمئن باش اون فرد هر کی باشه ا.ن نیست
تو این ۴ سال کم وقت داشت؟؟؟؟؟
چه طور از دورغای تابلوش نمی گی؟؟؟؟؟؟؟
تو که ار سی دی ها میگی چرا ازشب نامهی ا.ن نمیگی؟
همین دیشب که تبلیغات ممنوع بوده اومدن تو خونه ها یه مشت آمار چرت و پرت ریختن

روناک به شب بی ستاره جمعه 22 خرداد 1388 ساعت 22:31

ما از هر چی که بکگذریم از دروغ نمی گذریم
رئیس جمهوری که به فکر مرمه بهشون دورغ نمیگه
شما هم بهتر بود شخصا سری به سایت بانک مرکزی می زدی تا ببینی دروغکو کیه؟
و همین طور در مورد اون برچسب صورتی هر چیزی رو که ا.ن میگه باور نمی کردی
یعنی موسوی بچه کلاس اولیه که رو عنوان واسه تینکه لو نره!!!!!!!!!!! کاغذ بچشبونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

روناک به شب بی ستاره جمعه 22 خرداد 1388 ساعت 22:34

شما حقته به هر کی می خوای رای بدی
اما واقعا به نظرت ما تو این ۴ سال سر بلند شدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امیدوارم ریئس جمهوری بیادکه نذاره از سادگی مردم سو استفاده بشه
که دروغگو نباشه
که جاه طلبیش باعث نشه به هر کاری دست بزنه واسه جمع کردن رای

روناک به شب بی ستاره جمعه 22 خرداد 1388 ساعت 22:39

ا.ن خوب می دونست رای نمیاره واسه همین با اسم بردن از چند نفر که می دونه مردم روشون حساسن میخواد رای جمع کنه
اونا رو کرده نردبونی واسه بالا رفتن خودش
با اینکه اصلا دلم نمی خواد دوباره بیاد اما گاهی میگم کاش بیاد تا مردم ببینن تو ۴ سال بعد حرفی از مفسدای اقتصادی هست یا نه؟؟؟؟؟؟؟
یا این حرفا فقط واسه گول زدنه
واقعا مردم ما اینقدر زود گول میخورن؟؟؟؟؟؟؟؟
۴ سال قبل رو یادشون رفته؟؟؟؟؟؟؟

روناک شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 08:21

خوشحال باشید دوستان
زندگی در بهشت ۴ سال دیگه تمدید شد!!!!!!!!!

فرنوش شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 09:05

من عاشق این کشورم.... ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

یاسمین شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 09:13

تسلیتخون گریه میکنیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم

فینگیل بانو شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 10:28

میدونی مستانه جونم آخه آدم واقعا به آی کیو طرف شک میکنه... به هوش اجتماعیش شک میکنه... آدمی که برای این همه دروغ بره فریاد بکشه به نظر من قابل معاشرت نیست

خانوم بستنــــــــــی شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 10:29

از صبــح انقــده بغض دارم که دارم خفــه میشم..این شمارش آرا اصلا عادلانه نیست..همه هم می دونن..نمی دونم این مناظـــره ها چی بود این وسط که این همه رای رو به ا.ن برگردوند

منــم با بهتــرین دوستم به خاطر همین قضیه دچار مشکل شدم

فینگیل بانو به روناک شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 12:08

مرررررررررررررررسی

یاسمین شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 14:16

وطن وطن/نظر فکن به من که من/به هرکجا غریب وار/به زیر آسمان دیگری غنوده ام/همیشه با تو بوده ام/همیشه با تو بوده ام/همیشه با تو بوده ام/اگر که حال پرسی ام/تو نیک میشناسی ام/من از درون قصه ها و غصه ها برآمذم/چه غمگنانه سالها که بالها زدم به روی بحر بیکرانه ات/که در خروش آمدی/به جنب و جوش آمدی/به جنب و جوش آمدی/به اوج رفت موجهای تو/که یاد باد اوج های تو/کنون اگر زخنجری/میان کتف خسته ام/اگر که ایستاده ام/ویا زپافتاده ام/برای تو به راه توشکسته ام/سپاه عشق در پی است/شراروشورکارساز با وی است/دریچه های قلب باز کن/سرود شب شکافه آن/زچارسوی این جهان/کنون به گوش میرسد/من سرود ناشنیده را به خون سروده ام به خون خود سروده ام/وطن وطن وطن/تو سبز جاودان بمان /که من پرنده ای مهاجرم/که از فراز باغ باصفای تو به دوردست مه گرفته پرگشوده ام/وطن وطن وطن تو سبز جاودان بمان.....

نارنجی ! شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 15:52 http://leilanarenjim.blogfa.com

دیدی چه جوری سیاه پوشمون کردن ؟!

samira یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 02:05 http://whiterainbow.persianblog.ir

موسوی در خانه اش حبس شده و اجازه ارتباط با کسی را ندارد . اعصای جبهه مشارکت همگی دستگیر شدند.
روزنامه اعتماد ملی محاصره شده .
این خبر را در ایران به دوستانی که به اینترنت دسترسی دارند برسانید .
همه با هم با لباس سبز فردا میدان ولیعصر.

samira یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 03:50

مسیر های راهپیمایی های فردا عصر:



تظاهرات به مدت 1 هفته ادامه خواهد داشت




تهران بین میدان ولیعصر و تجریش،

مشهد پارک ملت ،

اصفهان خیابان چهارباغ بالا ،

شیراز خیابان حافظ ،

اهواز خیابان نادری ،

کرج خیابان اصلی گوهردشت ،

تبریز خیابان راسته کوچه و بازار ،

کرمان در مقابل استانداری ،

یزد خیابان پرفسور حسابی ،

ساری فلکه ساعت ،

گرگان خیابان ناهارخوران ،

سنندج خیابان ششم بهمن ،

چالوس خیابان رادیو دریا ،

خرم آباد خیابان خرم رود ،

کرمانشاه خیابان طالقانی ،

ارومیه خیابان خیام ،

رشت خیابان من

به همه دوستانتون هر جور که میتونید اطلاع بدید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد