عشق و وابستگی


واااااااااااااااا

چه آدمایی پیدا می شن!

چه توقعهایی دارن!

خواهر متین رو می‌گم!


توقع داشت من بدون متین غمباد بگیرم و زانوی غم بگیرم بغلم و یه گوشه بشینم!


یعنی همچین شگفت زده بود که مستانه واسه خودش خوش و خرمه و ککش هم نمی‌گزه!


یکی نیست بهش بگه همون روزی که پاشنه‌ی در خونه‌ی بابای مستانه رو از جا در آوردین باید فکر اینجاش رو هم می‌کردین! مگه همون موقع نمی‌دیدن مستانه همیشه شاد و شنگوله؟ اصلا مگه ندیدن اسمش مستانه است حتما یه دلیلی داشته که اسمش رو گذاشته مستانه دیگه!!!


تازه برای اینکه لجش رو دربیارم وقتی پرسید دلت واسه متین تنگ شده یا نه! گفتم نه!


یکی نیست بهش بگه اون موقع که متین دو ماه بود رفته بود سربازی و مستانه اینجا داشت از دلتنگی دق می‌کرد شما کجا بودین؟ یکی نیست بهش بگه مستانه توی همون دو ماه فهمید که باید همیشه عاشق بمونه ولی نباید وابسته بشه! که وابستگی آدم رو می‌کشه!


و چه تجربه‌ی خوبیه این یه هفته برای اینکه به من ثابت کنه به هدفم رسیدم و جای وابستگی اون روزها رو با عشق پر کردم.




پ.ن۱: دیروز مریم اعتراف کرد که یه مدتیه اینجا رو می‌خونه! تازه شاکیم بود که اون چیزایی که من راجع بهش اینجا نوشتم با خود واقعیش فرق می‌کنه!


پ.ن2: راستش تصمیم داشتم توی این یه هفته‌ای که تا دیدارمون مونده حسابی ورزش کنم و چند کیلو لاغر بشم تا زیاد توی ذوقتون نخرم! ولی ظاهراً قسمت نیست! پس بهتره ذهن شما رو آماده کنم!


پ.ن3: گلدونه جون پیشنهاد داده کلیه مدعوین به قرار وبلاگی (یعنی به عبارتی کسانی که نام آنها در زیر می آید!)  یکی دو خط درباره خودشون توضیح بدن تا بیشتر با همدیگه آشنا بشن! اگه دوست داشتین یه توضیحی بدین. اگر هم دوست نداشتین لینک وبلاگها رو گذاشتم که همدیگه رو بشناسین!!!


رامک: سلام. متولد دی ماه 1364. دانشجوی ارشد رشته ی ادبیات فارسی. مجرد. دیگه چی بگم؟ سعی می کنم به وبلاگ هایتان تا قبل از قرار یک سری بزنم. خوشحال می شم اگر شما هم اینکار را بکنید. کلی برای دیدنتون ذوق دارم.


کورال: سلام به دوست های نازنینم. من کورال هستم. 31 سالمه.نرم افزار خوندم. چند سالی هست که تو یه شرکت برنامه نویسی می کنم. مجردم.وبلاگ آبی خاکستری سیاه رو می نویسم. از این که به زودی قراره همتون رو ببینم کلی هیجان زده ام...


سیندخت

هاله


ساره: من ساره م، 23 ساله، لیسانس شیمی محض، فعلا در آرزوی ادامه ی تحصیل! 2 ساله ازدواج کردم بعد از دو سال عقد البته! شمالی هستم و از زمان دانشجوئی و بعدش ازدواج ساکن تهران. باقی گفتنیها هم باشه واسه قرار!


شهره


شمع سحر:شمع سحر هستم و ۲۵ سالمه و مجردم و دانشجوی سال آخر رشته مهندسی IT هستم . منم مثل مستانه اصفهانیم دیگه همین. به احتمال قوی نتونم بیام چون قراره برای یه کار مهم برم اصفهان ولی  تا اون روز سعی خودمو می کنم که بیام و بببینمتون.


فیروزه: سلام ... من فیروزه هستم ... ۲۹ سالمه ... شاغل در یک شرکت خصوصی در زمینه بازرگانی ... و فعلاْ تا یک ماه و ۴ هفته دیگه مجرد!!! ... بعدش ایشالا متاهل میشم ... به امید دیدار


خانم زیگزاگ

ییلاق ذهن

چنگ و عود


گلدونه: سلام دوستای عزیزم. گلدونه هستم. 25ساله ام و کارمند، تازه دوماهه که با دوست ِ جون جونی ِ متین عقد کردم(واسه همین مستانه انقد دوسم داره!) و خیلی خیلی خوشحال میشم که قبل از اینکه شما رو هفته دیگه ببینم، یه سر به وبلاگم بزنید!


تینا


جودی آبوت: دوستای گلم خیلی خوشحالم می بینمتون چه اونهایی که می شناسم و چه اونهایی که نمی شناسم و باهاشون آشنا میشم. جودی ابوت که تا ۱۹ روز دیگه تولد ۲۳ سالگیمه ! نرم افزار خوندم و دو ساله شاغلم تو رشته خودم. دوستم سالی رو که در موردش تو وبلاگم هم نوشتم رو هم با اجازه تون با خودم میارم چون اونم خوشحال میشه ببینتتون. تا هفته بعد 


هیما: ۲۶ سالمه . ادبیات انگلیسی خوندم.مجردم. ۴ساله که شاغلم (کارشناس فروش) و هیجان زده از دیدار هفته آینده. راستی  بچه ها!! اونجا چی بخوریم؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!


هلیا

ماه مون


رز سوخته: سلام من رز هستم. متولد سال 67.سال آخر رشته علوم سیاسی و مجرد . تازه مشغول به کار شدم.فکنم از همه کوچیکترم


دینا


خاتون: من خاتون هستم ۲۷ سالمه . نرم افزار خوندم. ۴ ساله که ازدواج کردم. در حال حاضر هم توی یک شرکت برنامه نویس هستم. بقیه اش رو هم اگر دیدمتون براتون میگم


در پناه دستانت: سلام سایه هستم . ۲۵ سالمه و ۲۳ تیر ماه با همسری بعد از تقریبا یک سال نامزدی ازدواج کردیم . خیلی خوشحالم که هفته بعد قراره ببینمتون


فرنوش: من فرنوشم ۲۶ ساله.... مجرد.... شاغل... دانشجوی فوق... باقیش هم باشه وقتی دیدمتون(وبلاگ هم یه روزایی داشتم اما الان دیگه نه)


صیدقزل آلا در مدرسه:
آرزو هستم و 27 سالمه. قبلاً دبیر فیزیک بودم اما الان دیگه نمی تونم برای تدریس برم چون نیروی حق التدریس نمیخوان. حالا هم یه کارمند معمولی هستم که همه ی هفته رو به انتظار جمعه میشینم تا برم کوه. کتابهام و کوهها بزرگترین عقشولی های منن. راستی!!! استقلالی هم هستم، خووووووووب!


آسیه:من اسیه هستم 18 سالمه ..سال دوم رشته نرم افزار ....در حال حاضر بی کار ...فک کنم من تو جمعتون از همه کوچیک ترم نه؟وای من خجالتی ام ...انجا بیام ببینم کسی هم سنم نیست می رم ...!


خانوم خونه (اومدنشون صددرصد نیست)


مستانه: 26 سالمه. نرم افزار خوندم. اصفهانیم. پارسال ازدواج کردم و در حال حاضر توی یه شرکت در ارتباط با رشته ام کار می کنم. از اینکه قراره ببینمتون خیلی خوشحالم و در حال حاضر دنبال یه زیرنداز بزرگ می گردم که همه مون روش جا بشیم.


چند نفر رو جا انداختم؟


نظرات 20 + ارسال نظر
هلیا شنبه 4 مهر 1388 ساعت 10:09

خانمی حق با توئه نباید وابسته شد حتی به نظرمن عاشق هم نباید شد.درباره قرار من که کلا بیخبرم کسی چیزی بهم نگفته

هیما شنبه 4 مهر 1388 ساعت 10:15 http://www.hima77.blogfa.com

سلاااااااااام مستانه ! من یه هفته سفر بودم و تازه الان اینجا رو خوندم ... میبینم که همه دارین آماده قرار میشین

راستش یه ذره دلشوره گرفتم تا حالا با دوستای مجازی قرار حضوری نذاشتم

فکر میکنم اگه با هم هیچ چیز مشترکی نداشته باشیم چکار کنیم...
اما دوست دارم که بیام و با هم دوست تر بشیم

۲۶ سالمه . ادبیات انگلیسی خوندم.مجردم. ۴ساله که شاغلم (کارشناس فروش) و هیجان زده از دیدار هفته آینده راستی بچه ها!! اونجا چی بخوریم؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

تینا شنبه 4 مهر 1388 ساعت 10:30

چقدر از اینهمه استقلال و اعتماد به نفست خوشحال شدم... عاشق باشی همیشه... بی وابستگی....

خانومی شنبه 4 مهر 1388 ساعت 10:37 http://khanoomi.blogsky.com/

من به شدت و حدت هرچه تمامتر وابسته شدم
و میدونم که خوب نیست ولی شدم دیگه
تو لیست اومدن به قرار وبلاگی نیستم ولی شاید بیام ......نمی دونم بیام نیام ؟؟؟؟

fafa شنبه 4 مهر 1388 ساعت 10:48 http://www.longliveahmad.blogfa.com

آفرین براوو مستانه بهترین کاره اینکه وابسته نباشی اما عاشق باشی....

سایه شنبه 4 مهر 1388 ساعت 10:53 http://sayeh86.wordpress.com/

چقدر این حرفت قشنگ بود مستانه!!
همیشه به خودم میگم:دلبسته باش،اما وابسته نباش!!نه تنها در مورد "او" بلکه در مورد همه ی عزیزانم!

گلدونه شنبه 4 مهر 1388 ساعت 11:02

منم دلم میخواست خودمو چاق کنم تا وقتی منو دیدین انقد تو ذوقتون نخوره! :(

زهرا شنبه 4 مهر 1388 ساعت 11:05

حرفت یه عالمه روم تاثیر گذاشت.خوش به حالت که ابنجوری فکر می کنی.این یعنی نهایت یه ادمه منطقی.از این لحاظ مثله متولدینه ماه مهر تصمیم نمی گیری.اخه اونا با دل بیشتر تصمیم میگیرن و این یعنی یه ضعفه بزرگ.من خیلی وابسته ام.راستی شوشو جونه من اومد از مشهد.ان شاالله شوشو جونه شما هم به زودی برمیگرده اونم با یه عالمه سوغاتی.راستی تو هم عینه من هنوز خودتو ۲۷ساله نمیدونی؟منم دوس ندارم بزرگ شم.بوس

هانیه شنبه 4 مهر 1388 ساعت 11:07 http://aztobato.persianblog.ir

خوش بگذره بهتون. تولد تو و همه‌ی مهری‌ها هم مبارک!

ونوسی شنبه 4 مهر 1388 ساعت 11:14

کاشکی منم میشد بیام

من شنبه 4 مهر 1388 ساعت 11:25 http://didarema.persianblog.ir

جای متین خالی نباشه .

من شنبه 4 مهر 1388 ساعت 11:38 http://you-and-me.blogfa.com/

ولی خدایی هر چقدر هم وابستگی نباشه اون ۲ ماه سربازثی بدجوووووووووری اذیت کنندس .
من که پدرم دراومد تا ؛تو؛ رفت و برگشت

گل یاس شنبه 4 مهر 1388 ساعت 12:14 http://www.bahare2.persianblog.ir

خانمی خیلی نوشته ات روم تاثیر گذاشت..ممنونم

جودی ابوت شنبه 4 مهر 1388 ساعت 13:33 http://whenurnot.blogfa.com

مبگم چه جوری میشه دلبستگی رو به عشق تبدیل کرد ؟

جودی ابوت شنبه 4 مهر 1388 ساعت 13:37 http://whenurnot.blogfa.com

منظورم از دلبستگی ، وابستگی بود

آوامین شنبه 4 مهر 1388 ساعت 14:33 http://www.mandelto.blogfa.com/

خوش بگذره...

ما هم اولش که از هم دور میشیم دلتنگ نیستیم و عشقه سر جاشه ولی یکی دو روز که میگذره تازه وابستگی سر باز میکنه !!!!

سیندخت شنبه 4 مهر 1388 ساعت 18:20

خوش به حالت که وابسته نیستی! رمز موفقیتتم بگو!

رامک شنبه 4 مهر 1388 ساعت 18:38 http://letterbox.blogfa.com

حالا تو بگو دلت تنگ نشده، کیه که باور کنه

یک زن عاشق دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 12:07 http://www.manomomo.blogfa.com

من از وبلاگ تینا اومدم.

چقدر جالبه اینجا!

بازم میام میخونمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد