عذاب وجدان!


قبول کن که سوتی بدی دادی!


تو صبح از من پرسیدی متین تا آخر هفته میاد یا نه. منم گفتم نه! اصلا حرفی از سفر رفتن شد که تو یه ساعت بعد اومدی پرسیدی متین تهران نیست یا ایران؟


قبول کن که با خوندن اینجا فهمیدی که متین رفته مسافرت، ولی چون من توی هیچ‌کدوم از نوشته‌هام ننوشته بودم کجا رفته، مجبور شدی این سوال رو شفاهی بپرسی!


راستش الان یک کمی عذاب وجدان گرفتم که بهت دروغ گفتم! باید به جای دروغ  گفتن، بهت می‌گفتم: "به شما ربطی نداره!"


خواهش می‌کنم من رو ببخش که سخت پشیمونم!


نظرات 13 + ارسال نظر
تینا سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 13:01

همکار سوتی ده طفلکی آیا؟

هلیا سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 13:12

عیب نداره عوضش اینجا بهش گفتی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 13:14

روحم شکسته...
کودک درونم گریان شده...
احساسم زیر پا ماند...
قلم از دستم افتاد...
دیگه نمی نویسم.در وبلاگم رو بستم.شاد باشی دوستم.خدانگهدارت.

چرا؟؟؟؟ شما؟؟؟

سیندخت سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 13:41

چه سوتی سوتی ای!!!

ملیکا سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 14:18

فکر کنم اینکه روحش شکسته همون همکارته

ونوسی سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 15:02

همکارای منم از این سوتی ها میدادن البته من تو وبلاگم ننوشتم ولی همین حرفا رو یه روز رو در رو به یکیشون گفتم!!!

سایه سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 15:20

گزارش به متین یادت نره .

امروز گزارشم رو تلفنی دادم!

دزی سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 15:34


طفلکی لو رفته

فرنوش سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 15:37

مستانهههههههههههههههههه... منظورت کی بود؟؟؟؟؟؟؟؟

تو چرا ناراحتی؟!!!

نیروانا سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 15:55 http://nirvanaslife.persianblog.ir/

سلام مستانه جون
من نیروانا ام . وبلاگ نیروانا مال منه ولی خیلی وقته که آپش نکردم . خیلی وقته که وبلاگت رو میخونم ... میخواستم بدونم اگه که قرار وبلاگی دارین میشه منم بیام ؟

آوامین سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 17:06 http://www.mandelto.blogfa.com/

سختت نیست میدونی آشناهات اینجارو میخونن؟!
عجب سوتی ای داده ها !

زنجبیل بانو سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 20:13

امتحان میکنیم . 1 2 3 تاییدی هست اینجا ؟

پشت لحظه ها سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 23:24

عجب !‌ الان اونم با خوندن اینجا پی به سوتیش میده و میگه : عجب غلطی کردم !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد