در پشتی


دلم می‌خواد پاشم برم بانک پول بریزم به حسابم و بیام اینترنتی دوتا بلیط رقص زمین و دوتا بلیط هر شب‌ تنهایی بخرم و بعد ذوق‌زده از همین دوتا اتفاق کوچیک برگردم سرکارم و با انرژی گزارش درپشتی رو که باید تا فردا تمومش کنم رو همین امروز تموم کنم و تحویل بدم و خلاص!


ذهنم اما اینا رو نمی‌خواد. می‌خواد همین‌جا بنشینم و گوش به زنگ باشم. هی پشت سر هم بهم می‌گه شاید الان فلانی زنگ بزنه. شاید اون اتفاقی که نباید بیفته، بیفته. شاید، شاید، شاید... و همه چیز رو به بدترین شکل ممکن برام تصویر می‌کنه.



ذهنم رو هیچ وقت دوست نداشتم. یعنی نه اینکه دوستش نداشته باشم، اما ترجیح می‌دم بیشتر توی دلم زندگی کنم تا توی ذهنم. ولی بعضی وقتها ذهنم کاملا غلبه پیدا می‌کنه و هیچ جوری نمی‌تونم از دستش خلاص بشم. به این حالت می‌گم ذهن‌زدگی.


و مشکل اینجاست که یه مدتیه به شدت ذهن‌زده شدم. برای همینه که بعضیهاتون گفته بودین نوشته‌های بادبادک مثل قبل نیست. تفاوتش دقیقا همین جاست. اون وقتها مستانه با دلش می‌نوشت و این روزها با ذهنش می‌نویسه. اون روزها با دلش زندگی می‌کرد و این روزها توی ذهنش زندگی می‌کنه.

باید توی ذهنم یه درپشتی پیدا کنم و ازش فرار کنم، قبل از اینکه اونقدر توی این حالت بمونم که بهش عادت کنم...


نظرات 24 + ارسال نظر
تینا دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 10:47

پیرو پست قبلی فقط می شنوم و برای رهایی از ذهن زدگیت دعا می کنم... حالا مرد نیستم که نیستم....

چه خوب که هستی و می شنوی

خانم سین دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 11:14

گاهی اتفاقت بدی رو که ذهن دلش می خواد تصور کنه آدم توی خواب می بینه! عجب اوضاع نابه سامانی می شه و عجب خواب بدی! نه؟

خواب؟ کدوم خواب؟

خانم سین دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 11:21

راستی این هرشب تنهایی رو آزادی که هنوز نذاشته! ملت داره؟

ملت داره

سایه دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 11:32 http://didarema.persianblog.ir

تو همیشه نوشته هات قشنگه

تو هم همیشه به من لطف داری

خانمه دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 11:37

از ذهنت یه پنجره باز کن به دلت . بعد بشین کنار پنجره همون طور که به دلت نگاه میکنی تصمیم بگیر

نه واسه تصمیم گرفتن بلکه واسه زندگی کردن به دلم نیاز دارم.

غزلک دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 12:27 http://yeghazalak.blogsot.com

توی ذهن زندگی کردن خیلی بده.امیدوارم هر چه زودتر به دلت برگردی

منم امیدوارم...

صنم دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 12:29

به نظر منم همیشه نوشته هات قشنگه . خوب که نگاه کنی می بینی این دوتا مکملند. حتی وقتایی که فک می کنی یه تصمیمی از ته دلته بعدش میبینی ذهنتم این وسط بیکار نبوده و نقششو ایفا کرده و برعکس.

مشکل اصلا تصمیم گیری نیست. مشکل اینه که کجا رو برای زندگی کردن انتخاب می کنم

هلیا دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 12:33

منظور از ذهن و دل همون جدال عقل و عاطفه معروفه دیگه نه؟خیلی سخته به نتیجه رسیدن

نه جدال منظورم نیست... دل که اهل جدال نیست...

خانوم گلی دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 13:01 http://www.m-ylife2.persianblog.ir

متعادلش خوبه!

تعادل...

مهسا دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 13:04 http://www.tanviir.blogfa.com

خب چرا با دلت زندگی نمیکنی؟

ذهنم بهم اجازه نمی ده

نارنجدونه دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 13:14

از دلت به ذهنت یه در بزن برای رفت و آمد همیشه این شریان ها باشه تا وقتی زندگی ادامه داره

:) ایده قشنگیه ولی در عمل... نمی دونم...

روزانه های ما دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 13:18

من همیشه تو ذهنم زندگی می کنم راستش هیچوقت متقاعد نشده ام که زندگی تو دل بهتر باشه.

البته همینه که اذیت میشم!

هرکس یه جا راحت تره گلی. شاید تو توی دلت راحت نیستی

FAFA دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 14:20 http://WWW.LONGLIVEAHMAD.BLOGFA.COM

خوبه دیگه زندگیت از یکنواختی در می یاد.. ذهن به تنهای یا دل به تنهایی جواب نمیده...

حداقل میزان دلش بیشتر باشه. نمی شه؟

مادر خانومی دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 14:25 http://na1360.persianblog.ir

این روزها نمی شه زیاد با دلت زندگی کنی... همون بهتر که با ذهنت یا مغزت کار کنی... اینجوری نه پشیمون داره و نه سختی و نه استیصال...
سراغ ما بیا شاید بد نباشه

دارم میام پیشت عزیزم...

پرنده خانوم دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 15:10

اوهوم
ایممممم
به نظر من تنها راهش اینه که بهش فکر نکنی
اینطوری خودش کم کم کمرنگ میشه و راحتت میذاره

شیم دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 18:11

این ذهن زدگی هم خیلی وقتا بدجور ادمو تو فکر می بره..

راه حلی هم براش پیدا نمی کنه آدم...

راما دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 20:25 http://missymemol.blogfa.com

مطمئنی همه دلمشغولی های ذهنت همین هاست؟
یا همه چیزهایی که توی دلت جمع شده؟
شاید یه چیزهایی توش جمع شده که نمیگی حتی به خودت؟

راستش اصلا نمی دونم چمه...

دینا دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 21:03

سلام دوستم
خب این قضیه خیلی طبیعه، برا همه پیش میاد
حالا بعضی ها متوجه میشن و بعضی ها نه
برای تاب آوردن تو این دنیای پر از رنگ و بی رنگی باید گاهی به احساس استراحت داد
می دونی دوستم من مدتیه با احساس و دلم فکر می کنم ولی با عقل و ذهنم اون فکر رو عملی می کنم، این طوری تصمیم های منطقیم رنگ و طعم احساسمم داره

من دلم می خواد توی دلم زندگی کنم. هرچقدر هم که سخت باشه...

خودمم دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 23:56

ذهن بازی این روزها اپیدمی شده
باید ساخت تا بگذره
اون پایین مایینا یه اتفاق جالب افتاده
می شی

نفهمیدم چه اتفاق جالبی افتاده. توی وبلاگتمو که اومدم نفهمیدم. می گی چی شده؟

الی سه‌شنبه 22 دی 1388 ساعت 08:35 http://elipeli.blogsky.com

منم گاهی وقتا اینجوری میشک ولی من ذهنمو بیشتر از دلم دوست دارم چون دلم خیلی احساساتیه و ...... ولی ذهنم منطقی!!!!

من خیلی وقته وبلاگتو میخونم ولی... یه جورایی چراغ خاموش!!!

میشه لینکت کنم؟

معلومه که میشه عزیزم

محیا سه‌شنبه 22 دی 1388 ساعت 11:45 http://yaddashthayemahya.persianblog.ir/

به نظرم همین ذهنیتهایت هم عاطفی و لطیفه

قربونت برم محیا جان

هیوا سه‌شنبه 22 دی 1388 ساعت 12:55

منم زیاد درگیر ذهن زدگی هستم و همین نشاط زندگیم رو می گیره!
اما به نظرم نوشته هات اونطوری نیست! حس لطیف داره توش.

ولی من دلم دلم رو می خواد

شیم سه‌شنبه 22 دی 1388 ساعت 14:09 http://shpio.blogfa.com

چقدر قشنگ مینویسی مستانه واقعا دوست دارم اینجا رو ...

نظر لطفته عزیزم...

مهسا چهارشنبه 23 دی 1388 ساعت 01:31 http://nova.bloghaa.com

یا بهتر، این دو رو یکی کرد. ذهنی پر از احساس، قلبی پر از عقل. چه زندگی با شعوری بشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد