پرزنت


می دونی، من دوستهام رو وقتی دارن پرزنتم می‌کنن اصلا دوست ندارم! چون یهو از اون آدم خودمونی که همیشه توی سروکله‌‌ی هم می‌زدیم، تبدیل می‌شن به یه آدم جدی که اصلا نمی‌شناسمشون!!! 

نظرات 10 + ارسال نظر
بیتتتتت.. دوشنبه 20 اردیبهشت 1389 ساعت 10:26 http://shiscat.blogsky.com

برام جالبه!چون با اینکه دانشجوی مترجمی زبان انگلیسی هستم ولی نفهمیدم منظورت از پرزنتم می کنن چیه/!!!!!!!
می خواستم ازت خواهش کنم فارسی را پاس بداری .به خدا وقتی وارد این رشته می شی تازه قدر زبونتو می فهمی و اینکه داره نابود می شه چه حس بدی داره

خوب اگه تا حالا توی یکی از این شرکتهای هرمی پرزنت شده بودی، می فهمیدی که اگه من الان اینجا می نوشتم ارائه اصلا منظورم رو از پرزنت شدن نرسونده بودم!

خانم سین دوشنبه 20 اردیبهشت 1389 ساعت 10:37

مستانه جون وقت داری، یکی دو ساعت وقتتو بدی به من؟

نه! به جای اینکه وقت من رو بگیری برو یک کم از دیروز بنویس. چه طور بود؟

تینا دوشنبه 20 اردیبهشت 1389 ساعت 11:54

دیشب به نتیجه رسیدی حالا؟

nin دوشنبه 20 اردیبهشت 1389 ساعت 13:33 http://nin1.blogfa.com

من از این جور دوستی ها متنفرم.حالا می خوای دعوت کنی دعوت کن.اما نه مثل کنه.

هلیا دوشنبه 20 اردیبهشت 1389 ساعت 13:41

مگه هنوزم تو تهران هستن و فعالیت میکنن؟

پرنده خانوم دوشنبه 20 اردیبهشت 1389 ساعت 13:48

اوهوم
به نظر جالب نمیاد
---
راجع به اون موضوع هم ممنون
نگران بودم که از دستم ناراحت شده باشی

FAFA دوشنبه 20 اردیبهشت 1389 ساعت 14:01

تو هم هرمی شدی مستانه؟

تینا دوشنبه 20 اردیبهشت 1389 ساعت 15:49

امروز روز مهمیه ها! حواست هست؟

محیا دوشنبه 20 اردیبهشت 1389 ساعت 16:38 http://znikoo1363.blogfa.com

من حس میکنم پای منافع که میاد وسط دوست و دشمن واقعی خودشونو نشون میدن به ظاهر صلاحتو میخوان اما در واقع ترس از دست دادن موقعیتای بهتر خودشونو دارن مستانه جوون....از مطلبت بیشتر همینو گرفتمممم

زنجبیل دوشنبه 20 اردیبهشت 1389 ساعت 17:22

وای نسل این شرکتهای هرمی برچیده نشده هنوز؟؟؟ !! یادش به خیر یه زمانی شه بود سوژه ما ها . مخصصا میرفتیم که پرزنتمن کنن ما هم بخندیم بهشون و سر به سرشون بزاریم . فکر کنم بالای بیست بار پرزنت شدم ولی اخرش هم عضو نشدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد