کائنات دزد!!


دیروز وبلاگ راما رو که خوندم پیش خودم گفتم ضرر که نداره، آدم امتحان می‌کنه. و نشستم به خیال‌بافی که چی از کائنات بخوام. خوب خیلی چیزا بود که دلم می‌خواست ولی گفتم فعلا هیچی بیشتر از پول لازم نداریم و از کائنات خواستم که یه پولی بیاد به حسابم! از کجا و چه جوریش رو واگذار کردم به خود کائنات.


تا آخر شب هرچی حسابم رو چک کردم، خبری نبود.


صبح قبل اومدن به شرکت رفتم بانک و 230 تومن پول گرفتم که قسط این ماه رو بدم. پول رو که گرفتم، موجودیم رو هم گرفتم. فکر می‌کنین چی شده بود؟ واقعا فکر می‌کنین کائنات کاری کرده بود و پولی به حسابم ریخته بود؟


راستش منم باور نکردم. ولی موجودیم 460 تومن بیشتر از اون چیزی بود که باید باشه. قسط رو پرداخت کردم و بدوبدو خودم رو رسوندم به شرکت که حسابم رو اینترنتی چک کنم و ببینم کائنات این پول رو از کجا کش رفته!


فکر می‌کنین از کجا کش رفته بود؟


متصدی بانک اشتباه کرده بود و به جای اینکه 230 تومن از حسابم کم کنه، 230 تومن بهش اضافه کرده بود.

خلاصه دست کائنات درد نکنه، ولی یعنی واقعا راه بهتری نبود که مجبور نشم پول رو پس بدم؟

  

نظرات 14 + ارسال نظر
سایه سه‌شنبه 8 تیر 1389 ساعت 10:09 http://didarema.persianblog.ir

کائنات شوخیش گرفته بوده . خیلی بامزه بود

غزل سه‌شنبه 8 تیر 1389 ساعت 11:09

جودی ابوت سه‌شنبه 8 تیر 1389 ساعت 11:30 http://whenurnot.blogfa.com

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 تیر 1389 ساعت 11:43

به نظرم وقتی داری از کائنات چیزی میخای باید بهش بگی که از کجا و چه جوری به دستت برسه .از این به بعد این مراحل رو طی کن.باشه؟

زهرا سه‌شنبه 8 تیر 1389 ساعت 11:43

به نظرم وقتی داری از کائنات چیزی میخای باید بهش بگی که از کجا و چه جوری به دستت برسه .از این به بعد این مراحل رو طی کن.باشه؟
این ماله من بیدجییییییییییییییییییگر

زهرا سه‌شنبه 8 تیر 1389 ساعت 11:50

راستی مستانه جونم متین خان برنگشت؟هنوز تنهای خانومی؟

آفاق سه‌شنبه 8 تیر 1389 ساعت 12:06

همینه دیگه وقتی از کسی انتظارات قلمبه داری. اونم می خواد راضیت نگه داره به خلاف کشیده می شه. ببین چه کردی با کائنات

پاییــــزبان سه‌شنبه 8 تیر 1389 ساعت 12:13

مستانه....ولی برای من قانون جذب بارها جواب داده..البته بارها هم نداده ....

فیروزه سه‌شنبه 8 تیر 1389 ساعت 12:14

شاید چون سپردی دست کائنات اینجوری شد! ... از این به بعد راه و روشش رو هم معلوم کن

راما سه‌شنبه 8 تیر 1389 ساعت 13:44 http://missymemol.blogfa.com

من معذرت میخوام
من شرمنده ام واقعا از این همه بی حواسی
ولی راستشو بخوای برای منم دیگه شورشو درآوردن

پشت لحظه ها سه‌شنبه 8 تیر 1389 ساعت 16:07

من اصلاْ‌ این پست رو نخونده بودم ! کائنات .. کاش بیشتر داشتم

خودمم سه‌شنبه 8 تیر 1389 ساعت 17:26 http://mandalayz.blogspot.com/

کائنات هم کائنات قدیم !

فلفل بانو چهارشنبه 9 تیر 1389 ساعت 07:58

خب تخسیره خودت نگفتی چطوری پول به دستت برسه دیگه فقط گفتی یه پولی واریز بشه

فلفل بانو چهارشنبه 9 تیر 1389 ساعت 08:00

تخسیرهمون تقصیره ها !!
چی شده اونطوری نوشتم خودم موندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد