ماشیناریوم


یکی از کارایی که من توی روزای امتحاناتم می‌کردم و خیلی هم می‌چسبید بازی کردن با یه بازی کامپیوتری جذاب به نام machinarium بود. قهرمان بازی یه رباته که می‌خواد دوست دخترش رو که اسیر شده نجات بده! توی بازی هیچ دیالوگی وجود نداره و همه چیز فقط تصویریه. بعضی وقتها این ربات خاطرات تلخی رو از رنجهایی که بهش رفته به یاد میاره.  این بازی گرافیک جذابی داره و معماهای جذابتری و آدم رو کاملا درگیر می‌کنه.




بازی machinarium توی سبک بازی  neverhood که من واقعا دوستش داشتم و دارم. یه بازی مرحله‌ای معماییه که زیادم طولانی نیست که آدم مدتهای طولانی درگیرش بشه.


یه جا خونده بودم که این بازی رو چندتا دانشجو با هم نوشتن و هیچ وابستگی به هیچ شرکتی هم ندارن برای همین دلم نمی‌خواست مجانی دانلودش کنم. دلم می‌خواست پول بدم و بخرمش. اما راهی پیدا نکردم، چون اینجا ایرانه!!!


توی سایت این بازی می‌شه یکی دو مرحله از اون رو بازی کرد و بعد اون رو خرید. اگر ازش خوشتون اومد و امکان خریدش را داشتین بهتره بخرینش ولی اگه امکانش رو نداشتین می‌تونین از اینجا دانلودش کنین.

  

نظرات 7 + ارسال نظر
هلیا یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 10:05

من عاشق این بازیم تو وبم گفتم اگه این تیپی دوست داری بازی سایبریا رو هم لود کن و بازی کن همین سبک بازی های ادونچر هست

پشت لحظه ها یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 12:28

من که مجبورم بدانلودم

الی پلی یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 13:56 http://elipeli.blogsky.com

نوچ نوچ نوچ!!!

مستانه جون.... شما هم درس میخونی... هم کار خونه انجام میدی هم بیرون کار میکنی... جدی فرصت بازی کردن داری تو؟


تازه روزی ۲بار هم وبلاگت آپ میشه!!

طنین یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 15:42 http://asalioman.blogfa.com

دوستم من رفتم تو سایتش ولی اصلا متوجه نمی شم چجوری باید بازی کنم ؟

طنین یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 15:55

flash player دارم عزیزم
بازی رو هم لود کردم 3 تا ربات اومده روی صفحه که پرواز می کنن . حالا باید چیکارشون کنم خب؟

ویکی یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 23:00 http://zehnekond.blogfa.com/

چرا من از طرز نوشتنت خوشم میاد؟

مرضیه دوشنبه 14 تیر 1389 ساعت 14:32

منم یه ماه پیش بازیشکردم.

بازی world of goo هم گرافیک بانمکی داره هم فکریه و سختر از ماشیناریوم ...

یادت نره اینم بازی کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد