نقیض


آرزو می‌کنم هیچ وقت کسی توی زندگیتون نباشه که از خوشحالیتون ناراحت بشه و از ناراحتیتون خوشحال...


 


نظرات 13 + ارسال نظر
پالیزبان پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 20:47 http://palezban.blogspot.com/

آی گفتی مستانه جون. این روزا بعضی موقع ها می بینم که از مشکلاتمون یه عده حالا نگم شاد .اما یه مدلی سر خوشن انگاری حقمن بوده این طوری بشه دوست دارم همون لحظه دود شم
اما یادت باشه دنیا یه جور نمی مونه

بعضی ها رو درک می کنم چرا این حس رو دارن ولی بعضیا رو اصلا درک نمی کنم...

خانم سین جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 01:08

چون تقریبا می دونم منظورت کیه و چیه، می تونم باهات همدردی کنم چون منم به یه نوع دیگه درگیر این جمله ای که میگی هستم... چیزهایی هست که همیشه منو خیلی خوشحال می کنه و یکی دیگه هست که از ناراحتیشون تو بغل من گریه می کنه... این اتفاق هر هفته و نزدیک من می افته... سخته، خیلی سخت... می فهمم

غریبه اشنا جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 01:46 http://www.2paye.blogfa.com/

خدا کنه
دعای خیلی قشنگی بود و البته تفکر بر انگیز
یه چند وقتیه سربازم و کمتر میام نت
اومدم همه پست ها رو خوندم
البته تا اون پستی که گفته بودی سوال بپرس و جواب بگیر
دعوتت رو قبول کردم
و تو وبلاگم هم پستش رو گذاشتم
جالب بود همون چند نفر هم نیومدن سوال بپرسن
دلم برای دخترک لنگان دانشگاهتون سوخت
و البته 5 ساعت زیر افتاب بودن شما
ایشالله زندگی براتون شیرین باشه

سربازی خوش بگذره

دینا جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 09:48

ُلام دوستم
آره خیلی سخته ولی برا همه پیش میاد مهم اینه که رفتار آدم طوری نباشه که باعث ایجاد این احساس در طرف مقابل بشه
من با شناختی که از دل دریایی تو دارم مطمئنم رفتارت باعث این احساس در طرف مقابلت نشده
پس دیگخ مهم نیست خودت رو ناراحت نکن ما موظفیم درست زندگی کنیم مسوول بیماریهای ذهنی اطرافیانمون که نیستیم
همیشه می خونمت

لطف داری عزیزم ولی هر آدمی یک کمی بدجنسی داره که حتی اگه باعث ایجاد این حس نشه می تونه به تشدیدش کمک کنه

بهاره جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 12:20 http://rouzmaregiha.blogsky.com/

امیدوارم تو زندگی تو هم نباشه همچین کسی

ایشالا

ساره جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 17:08 http://sariano.persianblog.ir

بدخواه مدخواه داری عکس بده تو قوطی تحویل بگیر عزیــــــــــــزم

پات بهتره؟

تو که این طوری نبودی ساره جان!!!

بهتره

فلفل بانو شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 08:03

پات بهتره؟

بهتره ممنون

ترانه شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 08:34 http://zendegihaa.blogspot.com/

ایشالا

آلما شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 11:49

الهی آمین

هلیا شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 13:22

ایشالا

تینا شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 15:37

مستانه ی عزیزم پات بهتر شده؟؟ می خوای یه روز دیگه همدیگه رو ببینیم؟؟

خوبم عزیزم...

بانوجان شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 19:22 http://banoojan.blogfa.com

همین الان پست های قبلیتو خوندم.چون در جریان نیستم چند تا سوال دارم.
فاطمه کجا قراره بره؟
داری میری مکه؟

فاطمه قرار برای ادامه تحصیل بره آمریکا
منم ایشالا قراره برم مکه

سلام عزیزم ببین چند تا پستو از دست دادم یک هفته دیر رسیدم دقیقا از همین پست ت نخونده بودم الان جبران کردم همشو خوندم فکر میکردم رفتی مکه الان اومدم ببینم پست خداحافظی نذاشتی که دیدم چقدر غقب افتادم
مرسی از آرزوی قشنگت چه آرزوی خوبی همه تو زندگیشون همچین کسایی رو دور وبرشون دارن. منم برات همین آرزو رو میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد