مقدمات سفر


* بامزه‌ترین بخشش تلفن زدن و حلالیت طلبیدنه! آخه فامیلها اول که صدای من رو پشت تلفن می‌شنون طبیعتا نمی‌شناسن! خوب البته که بهشون حق می‌دم. بعد هم که خودم رو معرفی می‌کنم نگران می‌شن که لابد اتفاق بدی افتاده که مستانه تلفن رو برداشته و زنگ زده به ما. خلاصه من زود اطلاع رسانی می‌کنم که زیاد نگران نمونن. بعد هم که حلالیت می‌خوام توی دلم می‌گم احتمالا بزرگترین بدی که بهشون کردم همین زنگ نزدن‌ها و احوالپرسی نکردن‌هاست... راستش من از طرف مامانم هیچ فامیل درجه یکی ندارم. فقط مامان‌بزرگ و بابابزرگ و خاله راضیه. این فامیل‌هایی هم که دارم می‌گم منظورم خاله‌ها و دایی‌ها و عموهای مامانمه!


* فقط دونفر هستن که واقعا بهشون بدی کردم و باید واقعا ازشون حلالیت بخوام. یکیشون رو خودم زحمتش رو می‌کشم ولی یه نفر دیگه هست که ... تینا اگه برنگشتم زحمت این یکی با تو!


* تازه وصیت‌نامه هم نوشتم! وصیت نامه که نه، فقط اینکه به کی چقدر بدهکاریم و از کی چقدر طلبکار! بدهی‌هامون خیلی زیاد بود. در مجموع حدود سیزده چهارده تومن بدهکار بودیم که اگه مردیم می‌شه با فروختن ماشین و گرفتن پول پیش خونه پرداختشون کرد. لب‌تابم هم مال سوفیا به شرط اینکه اگه مردیم قبل از همه بیاد توی خونه رو بگرده و هرچی دست نوشته از من و متین پیدا کرد، بدون اینکه خودش یا هیچ‌کس دیگه‌ای ببینه بریزه دور!


* یه دوست گرگانی دارم که بعد از دانشگاه برگشت گرگان و الان چهار پنج ساله ندیدمش. دیروز آنلاین بودم که اومد و سلام احوالپرسی کرد و گفتم دلم براش تنگ شده و چرا یه سر نمیاد تهران و اون گفت تو بیا گرگان و ... خلاصه آخرش یهو گفت مستانه من دارم می‌رم مکه! کلی ذوق کردم و از الان اونجا با هم قرار گذاشتیم!

      

نظرات 28 + ارسال نظر
تینا یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 08:54

ایشالا به سلامتی میرین و دست پر بر می گردین.... اون یک نفر رو من می بینم؟

نه باید بگردی پیداش کنی!!!

خانومی یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 09:12 http://khanoomi.blogsky.com/

اینه که میگن کوه به کوه نمی رسه آدم به آدم میرسه

البته این رو معمولا در مواقع بد می گن! ولی درست می گن به هر حال...

تینا یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 09:16

فهمیدی کی رو می گم؟

سایه یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 09:18 http://didarema.persianblog.ir

عزیزم مستانه این چه حرفیه ؟ به سلامتی میرین و برمیگردین به امید خدا . چقدر خوشحالم که امروز میبینمت

منم همین طور سایه جان

فلفل بانو یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 09:29

انقده خوشحال شدم که حد نداره
منو اونجا فراموش نکنیها
با خوندن این پستت فقط تو چشمام اشک حلقه زده بود

چشم فلفل جونم اگه قابل باشم به یادت هستم

تینا یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 09:56

بله.... دیروز اتفاقا دیدیمش اتفاقی... البته اون ما رو ندید!!

چه هیجان انگیز!

فیروزه یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 10:03

ایشالا که سفرتون بی خطر و به سلامتی می رید و بر می گردید با دست پر ...
التماس دعای مخصوص دارم مستانه ها ... خب؟!

ممنون گلم...
خب :)

غزل یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 11:24

دعا یادت نره
انشاا... به سلامتی میرین و برمیگردین

ممنون غزل جونم

بهاره یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 11:33 http://rouzmaregiha.blogsky.com

ایشالا که به سلامتی میرید و برمیگردید... اونجا که رفتید من دعا کن خدا بطلبه... خیلی دوست دارم برم پیشش

ایشالا می ری پیشش و یه دل سیر بغلش می کنی...

Autumn girl یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 12:02 http://onlyforme.blogsky.com

وای چقدر خوشحالم که کارتون درست شد
دیگه هم از این حرفا نزن ،به امید خدا صحیح و سالم بر میگردین.
دعا واسه منم فراموش نشه ، مرسی

به یادت هستم دختر پاییز

مصی یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 12:32 http://ye-asheghaneye-aram.persianblog.ir

به سلامتی عزیزم. ایشالا سفر خیلی پرباری داشته باشی

ممنونم مصی جان. راستی خیلی خوشحالم که چند وقته اینجا رو می خونی. من از خیلی وقت پیشها وبلاگت رو می خوندم و دوست داشتم

آفاق یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 12:34 http://www.beheshteafagh.blogfa.com

الهی که سلامت برید و برگردید با یه قلب مالامال از شور عشق

ایشالا

راما یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 13:00 http://missymemol.blogfa.com

به سلامتییییی
خوش به سعادتت
تو که به کسی بدی نکردی خانومی
مطمئن باش قلب جفتتون پاکه عزیزم
اگه یادت بود ما رو هم دعا کن

چرا منم از سر نادانی به بعضیا بدی کردم

حتما به یادتم رامای خوبم

گیتی یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 13:11

خدارو شکر که درست شد مستانه. خیلی برات خوشحالم

ممنون گیتی جانم

ندا یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 13:16

دوست گرگانی من یه پست فطرت عوضی با هر صفت بد دیگه که که یه انسان می تونه داشته باشه بوداتفاقا اونم ادعای دین و ایمانش می شد ولی خدا می دونه چه کلا ه برداری بود سر منو زنشو همه رو با این ظاهر غلط اندازش گول می مالید من تو زندگیم ۲ تا مرد عوضی از نزدیک دیدم یکیش اون بود وماشالا انقدر صفات عالی داره که در یکی ۲ خط نمی گنجه اینطور آدمها حتی به خدا هم اعتقاد ندارن چون محال کسی انسان خدا پرستی باشه و بتوته این همه پست باشه این جور آدمها فقط یه چیز از اسلام یاد گرفتن دروغ می گن هزار تا گند دیگه به زندگی خودشون و دیگران می زنن بعدم می گن خدایا توبه نمی دونن که خدا حق الله می بخشه ولی حق ناس نه!

حالا این یعنی همه گرگانی های این جورین؟ امیدوارم خدا اون جوری که خودش بهتر می دونه با این آدم رو به رو بشه

sara123 یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 14:26

dar panahe hagh...bebin ma ro hesabi doa kon...ghol bedeh...safar be kheiro khoshi..

قریونت سارا جان... اگه خدا بخواد به یادت خواهم بود...

خوشحالم که خوشحالی مستانه جان
ایشالا به سلامتی و خوشی میرین و میاین
چقدر بامزه که باهم یه جا میرین اونم بعد از چند سال چقدر دنیا کوچیکه

آره خیلی کوچیکه...خیلی...

محیا یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 15:56 http://znikoo1363.blogfa.com

سلام نمیدونم چرا انقده دلم گرفت...شایدم یه جور دلتنگی غریب باشه مستانه جون
خوش به سعادتت سعی کن حسابی کوله بارتو پر کنی و واسه اونایی که محتاج دعان دعا کنی.....ایشالا به شادی و دل خوش با یه عالمه سوغاتی برگردی...اگه رفتی و کلمنای آب رو دور وبر خونه خدا دیدی یاد محیای وبلاگی بیفت...التماس دعا

کلمنهای آب... باشه محیا جان...

عسل یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 16:59

سلام عزیزم انشااله به سلامت بری و برگردی واسه ما هم دعا کن

چشم عسل جان

اطلس یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 17:07 http://atlasariya.blogfa.com

خدا وکیلی ما که بدی ازت ندیدیم ؛ اونجا رفتی خیلی به فکرمون باش
برا همه جوونا خیلی دعا کن
می دونم اینقده دلت پاکه که به یاد همه هستی
التماسه دعا خیلی خیلی

لطف داری دختر... محتاجم به دعا... اما در حد وسعم چشم...

نجمه یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 18:05

سلام مستانه جون
نمیدونی چقدر خوشحالم برات
انشاا... که به سلامتی برین و برگردین. خانومی برای منم دعا کن خیلی خیلی زیاد.
منتظرتیم دوباره برگردی
مراقب خودتون باشید

ممنونم نجمه جان...به یادتم

آزاده یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 18:49 http://dalanebehesht.blogfa.com

ایشالا که با دست پر برمی گردی و از همه مهمتر اینه که قدر این حلالیت های به ظاهر خنده دار رو بدونی و تا آخر عمر بعد از برگشتن از اون سفر معنوی و رویایی حفظشون کنی...
ایشالا که بهت خوش بگذره و حظ معنوی شاملت بشه..

راست می گی... باید قدر بدونم...

غزلک یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 20:17 http://yeghazalak.blogspot.com

ایشالا به سلامت برید و برگردید

ممنون غزلک

sahar یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 23:11

manam too makke ba doostam gharar gozashtam kheili bahal bood,kheili khosh migzare doost didan oonja
rafti mastane jan tahala makke?
man farz ro bar in mizaram ke narafti!
madine kheili khoobe
makke ham khoobe vali harame payambar makhsoosan hayatesh va oon chatr haye aftab giresh kheili khoobe man hamash namazamo too hayate haram mikhoondam!! maraseme ehram ham aslan sakht nist ghesmate labeiyk goftan too masjede shajare ham kheili hal mide allbatte man chon ba ordoo haye daneshgah oonam daghighan too eid raftm kheili delam bara khoone tang shode bood vali too matin agha miri khoobe oonam too in mah haye khoob be yade hame bash sefareshe ma ro ham bokon ishalla joze ghashangtarin safaraye zendegi va hatta ghashangtarin safaret bashe va khoda ro ba tamame vojood hes koni har chand khoda hame ja hastan namaz sobha kheili hal mide khosh begzareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee khiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

سحر جان بار اولمه و ممنون به خاطر این همه دعا و توصیه قشنگ

ندا دوشنبه 11 مرداد 1389 ساعت 09:42

از نظر من همشون همونطورین اصلا اسم گرگان که میاد یه آدم گرگ صفت عوضی تجسم می کنم!ولی اصلا ناراحت نیستم چون واگذارش کردم به خدا و خدا خودش به موقعش وقتی که اصلا فکرشم نمی کنه حالشو می گیره . من اینو قبلا تجربه کردم حتی اگه من ببخشمش بازم اون نتیجه کارهاشو می بینه چون این قانون طبیعت که هر عملی عکس العملی داره برابر با اون و در خلاف جهت پس اون نتیجه آه و نفرین منو نمی بینه نتیجه کار خودش و می بینه خدا هم گفته اگه کار خوبی کردی ۱۰ برابر پاداش می گیری اگه کار بدی کردی به اندازه اون منم خیلی آدم پر توقعی نیستم به اندازهای که منو اذیت کرده برنجه کافیه

بسپرش به خدا و دیگه با فکر کردن بهش خودت رو اذیت نکن...

مهسا سه‌شنبه 12 مرداد 1389 ساعت 13:09 http://nova.bloghaa.com

آقا قبول نیس که، از من حلالیت نطلبیدی که می خوام از نردیک ببینمت، ببوسمت. قهرم اصلا

قهر نداریم... حلالم کن لطفا

مهسا سه‌شنبه 12 مرداد 1389 ساعت 13:11 http://nova.bloghaa.com

شوخی کردم البته. ان شاءا... به سلامتی کامل

سلامت باشی عزیزم

سوفیا پنج‌شنبه 14 مرداد 1389 ساعت 20:07 http://biomrzendegan.blogfa.ir

این چه حرفی بود زدی
حالا هر وقت چشمم میوفته به لپتابت یه جوریم میشه
خدا پشت و پناهتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد