مستجاب الدعوه!


یکی از ترسهای بزرگ من توی زندگی ترس از زلزله است. ترس از همون زلزله‌ی هف-هش ریشتری که قرار بیاد و تهران رو کن فیکون کنه. اما ترس بزرگترم اینه که این زلزله وقتی بیاد که من تهران نباشم و برگردم و ببینم هیچ چیز و هیچ کس سرجاش نیست. برای همین هروقت پام رو از تهران می‌ذارم بیرون این ترس همراهمه تا وقتی که دوباره برگردم و خیالم راحت شه که اینجام.


طبیعتا مکه هم که می‌خواستیم بریم این یکی از دغدغه‌هام بود. مخصوصا که این بار بیست روز از این شهر دور بودیم و زمان برای اومدن یه زلزله‌ی درست و حسابی کافی بود.


به مدینه که رسیدیم یک کمی از سحر گذشته بود. راه افتادیم به طرف مسجدالنبی. متین از اولین دری که جلوش بود رفت تو.



ولی من مجبور شدم یه دور، دور مسجد بچرخم تا یه در زنونه پیدا کنم. دیر شده بود و نماز داشت قضا می شد. گیج و منگ وارد مسجد شدم و دربه‌در دنبال یه مهر گشتم تا نمازم رو بخونم. دو سه تا از جا قرآنیها رو که گشتم تازه یادم افتاد که اینجا چیزی به اسم مهر وجود نداره.


خلاصه نمازم رو خوندم و نشستم سر سجاده. اولین بار بود که توی مسجدالنبی بودم. زیارت پیامبر و نماز زیارت رو خوندم و بعد اولین دعام رو کردم. اولین دعام این بود که تا وقتی من اینجام تهران زلزله نیاد! 


جمعه رسیدیم تهران. همون شب، آخرای شب، ساعت دوازده بود که زلزله اومد. همون زلزله‌ای که مرکزش سمنان بود و تهران رو  هم لرزوند بود! خلاصه دعای اولم که مستجاب شد، خدا کنه بقیه دعاهام هم به همین سرعت مستجاب بشه!


نظرات 10 + ارسال نظر
خانم سین دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 08:46

عزیز دلم خب می گفتی کلا زلزله نیاد! چرا زمان براش معلوم کردی؟ پس شانس آوردیم مثلا دعا نکردی که : خدایا الان زلزله نیاد، بعد تا من رسیدم تهران یه زلزله ی مشتی بیاد همه چی نابود شه بره!!!

تینا دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 09:02

کامنت خانوم سین عاللللی بود...

زهرا دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 09:09

مرسی که این همه مهربونی.اما ای کاش یهو دعا می کردی اصلا زلزله ای نیاد.ان شاالله همه دعاهات براورده شه خانومی

آلما دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 10:19

حالا که دعات مستجاب میشه خوب دعا می کردی تهران هیچوقت زلزله نیاد

فیروزه دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 11:41

کاش دعا می کردی زلزله نیاد اصلا

آزاده دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 13:46 http://dalanebehesht.blogfa.com

ایشالا که باقی دعاهات هم برآورده به خیر بشه..

masi دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 16:13 http://ye-asheghaneye-aram.persianblog.ir

اولا فک کنم تصویر سازی کرده باشی که سریعا مستجاب الدعوه شدی. راستی زیارت هم قبول خانومی

غزلک دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 20:44 http://yeghazalak.blogspot.com

کاش دعا میکردی اصلا زلزله نیاد

شنبه سه‌شنبه 23 شهریور 1389 ساعت 11:07 http://shahriar.blogspot.com

سلام و درود

ناراحت نشی اما زلزله به دعای هیچکس ارتباطی نداره و یک مورد زمین شناسی و بادعا حل نمی شه
ارادتمند شهریار

آفاق چهارشنبه 24 شهریور 1389 ساعت 15:50 http://www.beheshteafagh.blogfa.com

اومدن زلزله های کوچولو برای تهران یه نعمته. هر چی زلزله کوچیک نیاد نگران کننده تره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد