یک قطعه زیبا با صدای پرویز پرستویی


بی‌گمان زیباست آزادی،

ولی من چون قناری دوست دارم در قفس باشم که زیباتر بخوانم...

در همین ویرانه خواهم ماند و از خاک سیاهش شعرهایم را به آبیهای دنیا می‌رسانم...

گر تو مجذوب کجاآباد دنیایی، من اما جذبه‌ای دارم که دنیا را به اینجا می‌کشانم...


 

ارسال پیام

نظرات 5 + ارسال نظر
ساره یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 21:01

مجی یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 22:24

چه جالب من دو هفته ای هست گیر دادم به این قطعه و مرتب توی ماشین گوش می دم
عاشق موسیقی زیر متنش هستم
عاشق
گرتو مجذوب کجا آباد دنیایی
من اما جذبه ای دارم که دنیا را به اینجا می کشاند.

آرام سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 12:24 http://wet-dreams.blogfa.com

زیبا و دلنشین...

فیروزه سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 12:56

ولقعا زیبا بود . مرسی

خیلی قشنگ بود خیلی
ولی من بین دو راهی موندم که دوست دارم تو قفس باشم یا نه؟
آپم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد