:)


از امروز دیگه وبلاگ هیچ‌کدومتون رو نمی‌خونم!!!

یعنی نه اینکه نخوام بخونم وقت نمی‌کنم!!!


آخه چندتا وبلاگ پیدا کردم پرماجرا هیجان انگیز میخکوب کننده و ... یعنی باورم نمیشه یه همچین زندگیهایی و همچین آدمهایی هم وجود داشته باشن و با افتخار هم وبلاگ بزنن و از زندگیشون بنویسن. خلاصه دیگه چه جوری وقت کنم هم آرشیو چندین و چندساله اونا رو بخونم هم وبلاگهای شما رو. 


اصلا هم اصرار نکنین آدرسشون رو به شما هم بدم چون هم بدآموزی داره، هم اگه آدرسشون رو بدم شما هم دیگه وقت نمی‌کنین وبلاگ من رو بخونین!


شوخی کردم البته! من خوندن و گفتن از زندگیهای معمولی و روزمرگیهای هرروزه و شاید تکراری خودمون رو به هزارتا از اون زندگیهای هیجان انگیز اما بی‌راهه ترجیح می‌دم...


دوستتون دارم.

 

نظرات 23 + ارسال نظر
ابوالفضل سه‌شنبه 20 مهر 1389 ساعت 07:49 http://mosed.blogsky.com/

نظراتو که وقت میکنی بخونی؟
اصل اینه که آدم شاد باشه
نمیخاد به منم سر بزنی
گذرم افتاد خوشم اومد از وبلاگت نظر گذاشتم

زهرا سه‌شنبه 20 مهر 1389 ساعت 08:11

مستانه عزیز تولدت مبارک.امیدوارم ۱۰۰ها سال به خوبی و خوشی زندگی کنی و از زندگانیت لذت ببری
می بوسمت

تینا سه‌شنبه 20 مهر 1389 ساعت 08:38

تولدت مبارک بی شیله پیله ترین دوست دنیا.... برای خوشبختی و شادیت امروز بیشتر از هر روز دعا می کنم.... دوستت دارم.... حالا آدرس اون وبلاگا رو رد کن بییییییییییییییییاد

غزل سه‌شنبه 20 مهر 1389 ساعت 09:01

تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارک دوست جون انشاا... همیشه خوشبخت باشی عزیزم
بعد از چند روز تونستم برات خصوصی بفرستم

فیروزه سه‌شنبه 20 مهر 1389 ساعت 09:06

به قول آقا متین: امروز بیستم مهر ماه، روز تولد یه موجود بیست و مهربونه ...
مستانه نازنینم تولدت مبارک ... ایشالا که سال های سال سلامت و شاد و خوشبخت در کنار آقا متین تولدت رو جشن بگیری

آزاده سه‌شنبه 20 مهر 1389 ساعت 10:35 http://dalanebehesht.blogfa.com

سلام..
دنیا رو برات شادٍ شاد و شادی رو برات دنیا دنیا آرزو می کنم...
تولدت مبارک خوب من..

آزاده سه‌شنبه 20 مهر 1389 ساعت 10:37 http://dalanebehesht.blogfa.com

زودی بیا بگو کادو چی گرفتیااااااا...
راستی بیا در گوشی یه اشاره ای به اون وبلاگا بکن بهم..خیییییییییییییلی کنجکاو شدم.قول می دم مثل همیشه هر روز صبح نفر اولی باشی که می خونمت!
قول می دم معتاد آرشیوشون نشم مثل خودت!

رضا سه‌شنبه 20 مهر 1389 ساعت 11:13

تولدتون مبارک... ایشالا همیشه شاد و سالم و سرحال باشین

راما سه‌شنبه 20 مهر 1389 ساعت 12:59 http://missymemol.blogfa.com

مستانه جونم تولدت مبارک
من بلد نیست جمله خیلی خوشگل بهت بگم فقط میتونم بگم دوست جونم ایشالله سالهای سال زنده باشی خانومی
در ضمن پستت هم خیلی باحال و معنی دار بود

نازی سه‌شنبه 20 مهر 1389 ساعت 13:07 http://havayehoseleh.blogfa.com/

من که نمیدونستم امروز تولدته ولی خب همه تبریک گفتن منم میگم و امیدوارم همیشه خودت و متین شاد و سالم باشین و عاشق هم.
من دارم از فضولی میمیرم که وبلاگ های جدیدت که کشف کرده چیه؟ بیا در گوشم بگو قول میدم بد آموزی نداشته باشه واسم

نازنین مریم سه‌شنبه 20 مهر 1389 ساعت 14:01 http://morgheasir.persianblog.ir

تولدتون مبارک..

راهنما سه‌شنبه 20 مهر 1389 ساعت 14:10

این ره که تو می‌روی به ترکستان است حاجی!

آلما سه‌شنبه 20 مهر 1389 ساعت 14:20

یه دونه از اینا رو خوندم
عین کتابب داستان می مونه

زهرا سه‌شنبه 20 مهر 1389 ساعت 14:36

مستانه ببین به همه یاداوری کردم تولدته.در جهت اطلاع رسانیه خوبی که کردم حق الزحمه منو فراموش نکنی.متین خان چرا نیومدی تولد خانومتو تبریک بگی.هان؟

خانوم سه‌شنبه 20 مهر 1389 ساعت 14:54 http://khanoomstory.blogsky.com

تولد...تولدددددد...بیا شمعا رو فوت کنننننننن

نسرین سه‌شنبه 20 مهر 1389 ساعت 15:28 http://nasrinbb.blogfa.com

باید آخرش میگفتی : لبخند بزنید . شما در مقابل دوربنی مخفی هستید .

مهدیس سه‌شنبه 20 مهر 1389 ساعت 15:54

تولد تولد تولدت مبارککککککککککک

سعید سه‌شنبه 20 مهر 1389 ساعت 16:38

سلام چطوری منو نمیشناسی منم نمیشناسمت یه حس غریب حین خوندن یه داستان که مال یه نفر دیگه بود منو واداشت تا کلمه باران رو سرچ کنم وبیام وبلاگتو ببینم و نظراتو بخونم و بفهمم امروز تولدته نمیدونم اون نوشته ای که خوندم مال خودته یا همینجوری یه تشابه اسمی تو وبلاگت منو به این سمت کشونده ولی هرچی بود و بود بود گذشت الام مهمه که تولدته تویی که نمیشناسمت تولدت مبارک

متین سه‌شنبه 20 مهر 1389 ساعت 23:01

یه شب زیر بارون...
که چشمم به راهه...
می بینم که کوچه...
پر نور ماهه...
تو ماه منی که...
تو بارون رسیدی...
....
همسره!
تولدت مبارکم شده!

بهار چهارشنبه 21 مهر 1389 ساعت 10:11 http://khatereshabeyallda.blogsky.com/

مبارکه خانمی ایشالا ۱۲۰ ساله بشی

الهه پنج‌شنبه 22 مهر 1389 ساعت 00:22

salam azizam.elahe hastam az oonaii ke hamishe khamooshan.mishe be man addresse oon webloghaii ke migi jalebe ro bedi.bedeeeeeeeeeeeee shookhi kardam age emkanesh bood khoshhal misham .mamnoon

تولدت مبارکه خودت و خودش
وای مستانه من قبلترا دوتا وب اینجوری میخوندم که گمشون کردم ..دوست دارم بازم بخونم .. ببین درست نیست بیای تعریف کنی بعد ادرس ندیا .. زو.دی بدو ادرسو رد کن

همه رو کنجکاو کردی نباید میگفتی حالا که گفتی آدرس بده مردم از فوضولیییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد