تظاهر...


من یه عادتی دارم. بد یا خوبش رو نمی‌دونم. ولی معمولا وقتی یکی یه چیزی برام کادو میاره حتی اگه دوستش نداشته باشم، موقعی که اون آدم میاد خونه‌م سعی می‌کنم یه جوری از اون استفاده کنم.


مثلا ممکنه دوستم یه لباسی بهم بده که اصلا دوستش نداشته باشم و هیچ وقت هم نپوشمش. اما وقتی دوستم میاد خونه‌مون از توی چمدون در میارم و می‌پوشمش.


یا مثلا یه گلدونی رو که فلانی برام آورده و اصلا ازش خوشم نمیاد و همیشه ته کمده موقعی که فلانی می‌خواد بیاد از ته کمد درش میارم و تمیزش می‌کنم و می‌ذارم روی میز وسط هال!


اولا این کار رو که می‌کردم حس خوبی داشتم. حس می‌کردم با این کارم طرف رو خوشحال می‌کنم. اما الان گاهی حس می‌کنم شاید اشتباه می‌کنم. چون هم یه جورایی دارم تظاهر می‌کنم. هم اینکه اون آدم فکر می‌کنه من از این خوشم اومده و دوستش داشتم. بنابراین دفعه بعد هم که می‌خواد برام کادو بیاره یه چیز مشابه برام میاره.

 

نظرات 11 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 10:52 http://zizififi.persianblog.ir

والله راستشو بخای من از چیزهایی که خوشم نیاد ازشون استفاده نمی کنم.به همون دلیل که اگه استفاده کنم طرف فکر میکنه سلیقه من اونه و باز کادو مشابه برام میاره.
یه چیزه جالب یکی از اشناهامون برامون یه گلدون کوچولو اورد که فقط به درد جلوی ایینه ای توالت می خوره.خدایی نمی خام بدجنس بازی دربیارما.معمولا این گلدونا که شبیه گلدون بنسای کوچولو هست اونجا میذارن دیگه.حالا ماهم اونجا گذاشتیمش.میترسم یه روزی که بیاد خونه ما .ماهم حواسمون نباشه یادمون بره از اونجا برش داریم.طرف هم فکر می کنه بهش بی احترامی کردیم.حالا نمی دونیم چه کنیم

خاتون سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 11:07

من در مورد هدیه هایی که دوستشون دارم این کار رو انجام می دم ولی در مورد هدیه هایی که دوسشون ندارم اونا رو می دم به حیریه یا کسی که دوسشون داشته باشه. این کارت بد نیست و به نظرم خیلی هم روی خرید بعدی طرف تاثیرگذار نباشه. آدمهایی که رابطه نزدیک با تو دارند مثل خانواده ات که سلیقه ات رو می دونند و بقیه هم یادشون نیست دفعه پیش برات جی خریدن و کلا سلیقه ات رو یاد نمی گیرند یعنی بی خیال ولی به نظر من اینکه اونا رو خوشحال می کنی کار بدی نیست

افسون شده سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 12:29 http://afsoonshodeh.persianblog.ir

من همون موقع که بهم می دنش چه خوشم نیاد چه بیاد می پوشم طرف خیالش راحت شه تا ببینه اگه بهم نمیاد خودش دوزاریش بیفته

سحر (درنگ) سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 13:43 http://safaresabz.blogfa.com/

سلام
خب این کار بعضی وقتها خوبه و باعث خوشحال کردن کسی میشه. ولی همیشه هم خوب نیست. یعنی بستگی داره طرف کی باشه و هم ممکنه باز چیزی مشابه اون برات بخره و هم اگه آدم بی ظرفیتی باشه فکر خیلی در حقت لطف کرده.

بانوجان سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 14:08 http://banoojan.blogfa.com

افرین. اما من اگه از چیزی خوشم نیاد توی خونه نگه نمیدارم. به کسی که نیاز داره میدم یا اگه خیلی بد باشه میزارم دم در. چون اگه استفاده کنم طرف فکر میکنه من خوشم اومده و دوباره تکرار میکنه

غزل سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 14:49

نمیدونم والا چی بگم تا حالا برام پیش نیومده یعنی هیچ وقت در مورد چیزی که برام میارن به این فکر نکرده بودم

fafa سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 15:09 http://www.longliveahmad.blogfa.com

من به دیگران خیلی رک و راست میگم که از چیا خوشم می یاد معمولا بقیه هم سلیقه من رو می دونند و البته اگر برام کادویی بیارند که دوست ندارم منتظر میمونم که کسی بهم بگه " وای این چقدر قشنگه " اونوقت تقدیمش میکنم بهش
به نظرم تو هم اونایی که دوست داری رو فقط استفاده کن البته اگر مشکل پسند نیستی...

masi سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 15:25 http://ye-asheghaneye-aram.persianblog.ir

خوب آره بهتره که اصلا جلوی طرف نپوشیش. اما خوب به نظرم بده که آدم همون موقع به طرف نشون بده از کادوش خوشش نیومده. تو دیگه خیلی خانومی میکنی که ازشون استفاده هم می کنی

میثمک سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 18:29 http://meesmak.blogfa.com

این هم یه ایده ایه دیگه. ولی من اینجوری نیستم. من رکم

آلما چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 12:54

من این کارو در مورد نزدیکام می کنم
مخصوصا مادر و مادربزرگ و خواهر و دوستای نزدیکم
آخه به نظرم همین که به یادم بودن کافیه و اینطوری دل اونا و هم به دست میارم

روزانه های ما شنبه 22 آبان 1389 ساعت 12:05

عمییییییییییقا درک کردم! دقیقا خودم همین کار رو کردم و همین فکرا رو می کنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد