فکر...


خیلی وقت بود که فکر نکرده بودم! خیلی وقت بود که اختیار فکرهام رو از دست داده بودم. میومدن توی سرم و می‌رفتن. بدون اینکه کاری به کارشون داشته باشم.


دیروز اما مجبور بودم اختیارشون رو بگیرم دست خودم و برای انجام یه پروژه‌ی درسی ازشون استفاده کنم. خیلی وقت بود که با هیچ مسئله‌ی پیچیده‌ای روبه‌رو نبودم.


تمام دیروز رو فکر کردم. یکسره. یک‌نفس. بی‌وقفه. بدون اینکه بفهمم دور و برم چی می‌گذره. این جوری فکر کردن یه لذت عجیبی بهم می‌ده. اصلا واسه همین بود که توی تمام این سالها عاشق ریاضی بودم و هیچ کاری به اندازه برنامه نویسی بهم لذت نداد.


عصر که متین اومد خونه در همون حالتی بودم که صبح وقتی از خونه رفت بیرون. خدا خیرش بده یه چیزی آورد داد دستم که بخورم و از گشنگی نمیرم.


آخرای شب بود که بالاخره همکاری فکرم و نرم افزار Matlab نتیجه داد و یه چیزی از توش دراومد.


 

دیشب وقتی می‌خواستم بخوابم حالم خیلی بهتر از شبهای قبلش بود. حس می‌کردم سبکتر شدم. خیلی وقت بود که می‌دونستم باید خودم رو از این آشفتگی ذهنی نجات بدم. دیشب حس می‌کردم یه قدم بهش نزدیکتر شدم. دلم می‌خواد بتونم اختیار ذهنم رو دستم بگیرم. دلم یه روش مدیتیشن موثر می خواد.

 

نظرات 7 + ارسال نظر
تینا سه‌شنبه 9 آذر 1389 ساعت 08:53

آخیششششششش... چقدر وقتی نیستی همه چیز سخت می گذره...

fafa سه‌شنبه 9 آذر 1389 ساعت 09:04 http://www.longliveahmad.blogfa.com

خوشحالم که به نتیجه هم رسیدی... من فکر میکنم اما همش بی نتیجست به قول تو همون آشفتگی ذهنیه...

آلما سه‌شنبه 9 آذر 1389 ساعت 09:24

این همون حس مفید بودنه

ملیکا سه‌شنبه 9 آذر 1389 ساعت 11:21 http://www.melikatxt.persianblog.ir

چقدر زیبا مینویسی...وبلاگت مثل یک مجله است.هم متن داره و هم تصویر....مطالبش هم طولانی نیست...خیلی دوستش دارم

تینا سه‌شنبه 9 آذر 1389 ساعت 11:31

چشم... به زودی... باید مشورت کنم.. میدونی که ؟! :))

پردیس سه‌شنبه 9 آذر 1389 ساعت 11:37 http://bekhateretovaman.persianblog.ir

ا چه گراف باحالی! تو چه زمینه ای کار می کنی؟

در زمینه شبکه..

نازنین مریم پنج‌شنبه 11 آذر 1389 ساعت 04:53 http://www.morgheasir.persianblog.ir

سلام..مستانه جان خیلی ممنونم بابت لینک..عزیزم هیچ وقت فکر نمیکردم روزمره های من ارزش خوندن داشته باشه چه برسه عزیزی مثل تو..تو نمیدونی من چقدر دوستت دارم و برام یه جورایی الگویی..از بس خوب و صبور و شاکر ومهربونی..مرسی مستانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد