پرنده‌های عصبانی (بسته‌ی غیرفرهنگی!)


یک هفته پیش بود که با خوشحالی اومد خونه و گفت یه بازی جدید دانلود کردم! خوب البته که من هم کلی خوشحال شدم! بازی کردن یکی از بخشهای مهم زندگیمونه. از بازی‌های مقوایی و پلاستیکی مث منچ و راز جنگل و دوز گرفته، تا انواع و اقسام بازیهای کامپیوتری.

بازیها اگه دونفره باشه طبیعتا با هم بازی می‌کنیم و اگه یه نفره باشه، مسابقه می‌ذاریم که کی اول تمومش می‌کنه.


بازی که هفته پیش آورد Angry Birds بود. به اندازه کافی برای هردومون جذاب بود و مسابقه‌ی کی زودتر تمومش می‌کنه، شروع شد. اوایل من جلو بودم. اما از یه جایی دیگه در برابر سرعت و پشتکار و تلاش شبانه روزی متین کم آوردم. تا حالا متین رو اینجوری ندیده بودم. انگار هیچ چیزی مهمتر از این پرنده‌ها توی زندگی وجود نداشت. 



این روزای آخر فقط خدا خدا می کردم که هرچه زودتر به آخرش برسه و من از شر این بازی و متینی که از پای کامپیوتر جم نمی‌خوره راحت شم.


تا اینکه بالاخره جمعه تمومش کرد و من یه نفس راحت کشیدم. رکوردیه واسه خودش! حدود 200 مرحله توی کمتر از یه هفته.


خلاصه دیروز کلی واسه خودم خوش خوشانم بود که از این به بعد متین از شرکت که میاد به من توجه نشون می‌ده و ... 


ولی امروز یه خبر وحشتناک مث پتک خورد توی سرم و همه دلخوشیم رو دود هوا کرد. خبر وحشتناک این (+) بود...

 

   

نظرات 16 + ارسال نظر
احسان دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 01:25

ممنون بابت معرفی بازی.
برای ورژن جدید هم خدا صبر بده بهتون

[ بدون نام ] دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 04:55

200 مرحله؟!

کرگدن دل نازک دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 04:56 http:// karrgadan.blogfa.com

آخ ! اسممو نزده بودم! کامنته گمنام اومد!

نرگس دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 08:40 http://fereshtekuchulu.blogfa.com

آخی... نازی... مستانه....
خب به متین بگو که چه حسی داری... حتما توجه میکنه...

آلما دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 08:45

تسلیت می گم

افسانه دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 09:07 http://ninidari.blogfa.com

می گم مستانه جون حالا که هیچ کاری از دستت بر نمی یاد بیا پاور کامپیوتر رو دست کاری کن تا یه مدتی بهت توجه کنه...
(میگم چرا اینجا شکلک پلید بودن (از اونهایی که دو تا شاخ بالای سرش در می یاد) وجود نداره؟؟)

شاید هم بدنباشه بهش بگی که از این به بعد به فکر بیشتر به فکر بازی های دو نفره باشه...

فیروزه دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 09:20

مستانه جات خالی تعطیلات هفته پیش رو با مامانم اینا و ۲ از دایی هام شمال بودیم ... این پسر دایی من رو هر لحظه که می دیدی! لپ تاپ در بغل مشغول این بازی بود ... به قول عزیز مهربون بازی کشی

تینا دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 09:55 http://asemoone-tina

هنوز سه تا جون داری ها... گیم اور نشی یه وقت....

محیا دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 11:26 http://yaddashthayemahya.persianblog.ir

:D

آفاق دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 11:54

وای!!! منم اولش پایه می شم ولی همسر جان دیگه ول کن ماجرا نیست. البته الان سرش شلوغه. می گه آخ اگه پایان نامه ام تموم شه.... فقط بازی می کنم!!!!!
من بازی جوجه ای دوست داشتم. تعطیلات عید دسته جمعی می چسبه.

آرام دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 12:37

خدا صبر بده بهت عزیزم
ولی مستانه جون خوب توهم سعی کن که کم نیاری

متین دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 13:01

آره آرام می بینی؟
حالا یه بازی رو من تموم کردما... ببین چه قشقرقی به پا کرده.
نذار بگم کی بود Plants vs. Zombies رو تموم کردا...
نذار بگم کی بود machinarum رو تموم کردا....
نذار بگم کی بود هر چی بازی توی این لپ تاپ من بود (بیش از 30 بازی) اول مجانی بازی کرد، بعد که خوشش اومد همه رو دانلود کرد و بازی کرد و تموم کردا...
نذار بگم....
خب...؟

تازه خیلی "نذار بگمای دیگه" هم هست که می دونم نمی ذاری بگم... اونا رو هم همچنان نذار بگم...
خب...؟
تازه AngryBirds هم هنوز تموم نشده. باید یه بار دیگه اون مرحله هایی که سه ستاره نگرفتم رو بازی کنم و سه ستاره بگیرم که قفل یه سری بازی دیگه ش باز شه

ماریا دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 14:13

دانلود کردم رو دو تا سستم ولی رو هر دو کار نکرد

رویا دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 14:41 http://ahoyekheyal.persianblog.ir

نهال دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 15:33 http://nahal87654.persianblog.ir

ای بابا پس دوباره روز از نو روزی از نو.......

آرام به متین دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 23:40

آقا متین شما که کلی چیز گفتی برادر من ،پس چرا هی میگی نذار بگم
ولی جدا از شوخی این که خیلی خوبه که باهم این بازیهای کامپوتر رو انجام میدید.مستانه جون شما این یکی بازیرو هم همراهی کن لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد