فیلــ ــتر


دلم براش سوخت. دخترک تازه سه سالش شده بود، گناه داشت اول زندگی با یه همچین تجربه ای روبه رو بشه. ولی عیبی نداره، تجربه است که آدم (یا حتی وبلاگ) رو بزرگ می کنه، محکم می کنه، می سازه! (دارم از فیلــ ـتر شدن الکی الکی بادبادک حرف می زنم.)


فعلا یه چندروزی صبر می کنم ببینم چی میشه، امیدوارم که بدون نیاز به پر کردن فرم و احرازهویت خود به خود درست بشه. از توی گودر که هنوز قابل خوندنه! ولی اگه یه وقت دلتون برای قیافه دخترک تنگ شد، یا حتی دلتون برای من تنگ شد و خواستین برام کامنت بذارین این آدرس هنوز سالمه:

http://baadbadak.blogsky.com

 

نظرات 9 + ارسال نظر
آفاق دوشنبه 25 بهمن 1389 ساعت 20:48

آخی...درس می شه عزیزم. کلی وبلاگ فیلتره. حتما" خود بخود درست می شه

نازنین مریم دوشنبه 25 بهمن 1389 ساعت 23:13 http://morgheasir.persianblog.ir

اصلا شاخ در اوردم..چرا باید فیلتر بشی؟؟مگه چی نوشتی؟؟
خدا لعنتشون کنه

memole دوشنبه 25 بهمن 1389 ساعت 23:39

سلام
واچرا فیلتر؟!
من که مشکل نداشتم
حتما به خاطر این چند روزه بازی دراورده اراحت نباش

nina سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 00:27

akhe bara chi filter shode,u k chizi naneveshti.kheyli taajob kardam didam filter kardan blogeto.
GOd damn them!

احسان سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 08:47

مثل اینکه یه موج فیلتراسیون راه انداختن دوستان...ما هم موج فیلترشکناسون راه انداختیم.....ژایدار باشین

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 08:59

ایشالا درست میشه مستانه جون ناراحت نباش!

فیروزه سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 09:49

زورشون به این بچه رسیده واقعا که درست میشه ایشالا

مـــریم بــانو سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 09:57

من همیشه از گودر می خونمت و نمی دونستم فیلتـر شدی..خیلی ناراحت شدم :(

امیدوارم به زودی درست بشه :*

خانم سین سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 10:03

برای من فعلا فیلتر نیستی... ولی من خودم هم برای خودم فیلترم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد