مصاحبه کاری!


دلم برای اینایی که هر روز میان اینجا(!) برای مصاحبه می‌سوزه. با نگرانی میان و خانوم مصاحبه‌گر یه جوری باهاشون حرف می‌زنه که همه‌شون با لبخند و رضایت می‌رن بیرون و صددرصد مطمئنن که خانومه اگه فردا نه، پس فردا بهشون زنگ می‌زنه و می‌گه که می‌تونن اینجا مشغول به کار بشن...

خبر ندارن وقتی از در می‌رن بیرون چه حرفهایی پشت سرشون زده می‌شه!



و البته با عرض معذرت مصاحبه‌ها خیلی جذابتر از کار منه و من اینجا(!) بیشتر از اینکه کار کنم دارم فضولی می‌کنم و حرفهاشون رو گوش می‌کنم و البته به نظر میاد متین هم همین کار رو داره می‌کنه!

 

نظرات 6 + ارسال نظر
نازنین مریم چهارشنبه 11 اسفند 1389 ساعت 12:12 http://morgheasir.persianblog.ir

آخ آره..منم یه جا رفتم انقدر قربون صدقه ام رفت که خدا میدونه..که تو نیروی برتری و از این چیزا...نشون به اون نشون که رفتن که رفتن..نامردااااا

سرخابی چهارشنبه 11 اسفند 1389 ساعت 22:16 http://araz26.blogfa.com

این هم یکی از نشونه های داشتن تفاهمه!!!

سایه پنج‌شنبه 12 اسفند 1389 ساعت 08:35

خصوصی

بهاره شنبه 14 اسفند 1389 ساعت 12:04

واقعا من نمی فهمم هدف اینا چیه از سنگ قلاب کردن مردم... انگار واقعا مرض دارند... من خودم طعم این سنگ قلاب شدن رو چند باری چشیدم و خوب می فهمم حس سرخوردگی بعد از تماس نگرفتن مصاحبه کننده ها چقدر بد و سخته

پاییــــــــزبان شنبه 14 اسفند 1389 ساعت 12:42

آه مستانه من از همه جا فیلترم...حتی ریدرم فیلتره....

خاطره یکشنبه 15 اسفند 1389 ساعت 20:41 http://braindoc2.blogfa.com/

آره خوب طبیعیه!‌دنیای کار وبیزنس و پول دنیای وحشی ای هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد