دل من زود تنگ می شود...


دلم یکی رو می‌خواد که براش از دلتنگیهای بزرگم بگم و اون به کوچیک بودنشون نخنده.


از دلتنگیم برای آقا صبوری سوپری محله بگم، از دلتنگیم برای درخت توی باغچه بگم، از دلتنگیم برای گنجشکها و کبوترای توی ایوون بگم و ...


 


پ.ن - ‌عکس ارگ کریمخان - شیراز 

   

نظرات 8 + ارسال نظر
نازنین مریم شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 18:19 http://morgheasir.persianblog.ir

منم دلم میخواد..خیلی دلم میخواد

زهرا یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 08:04 http://zizififi.persianblog.ir

سجاده اتو پهن کن و بشین با خدای خودت یه دل سیر درد و دل کن...خدا بهترین شنونده برای همه دلتنگیاته

روزانه های ما یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 08:39

کاش نزدیک بودیم دلتنگی های کوچکمون رو به هم می گفتیم و هیچکدوم نمی خندیدیم! منم دلتنگی های کوچک دارم.یه هفته ای بود آقایی که توی پیاده روی نزدیک خونه مون بساط سبزی پهن می کنه نمی اومد فکرم به کجاها که نرفت و چقدر نگرانش شدم بعد وقتی دیدم کمی اونورتر پهن می کنه و یه خرده دیرتر که من نمی بینمش.

وای من عاشق شیراز شدم.شهر آروم و شاد و روشن! و رانندگی افتضاح!

فلفل بانو یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 08:40

واقعا که یه ایون خوب نعمته
ولی شاید یه جا رفتین که اصلا دلت برای اینجا تنگ نشد یعنی انقدر بهتر بود
من وقتی از خونه قبلیمون در اومدم تا امروز دلم براش تنگ نشده !
باور کن
دلم برای روزایی که اونجا داشتیم چون شروع زندگیمون بود تنگ شده ولی برای خونه نه
حالا کی باید برید ؟

این دلتنگی ها اصلا هم خنده دار نیست و حتی کوچیک هم نیست چون همین احساسات هستند که زندگی رو زنده می کنند و بهش زیبایی و معنا می دن. درکت می کنم و آرزم می کنم به جایی بهتر برید جایی که دلخوشیها و احساسات قشنگ بیشتری براتون داشته باشه. آمین!

تینا یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 10:01 http://asemoone-tina

فکر می کنی بشه تو این هفته دیدت؟؟‌ اونم ترجیحا یه روز زوج؟؟؟

تینا یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 10:03

بقیه ی اون سریاله دستته راستی ؟؟‌ عید مستضعفا به تو خونه نشستن و سریال دیدن می گذره آخه....
پ.ن. هیچم آدرس ایمیلم یادم نرفته... گفته باشم

رویا یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 13:55 http://ahoyekheyal.persianblog.ir

مستانه جون به این نتیجه رسیدم ،هر وقت این حس بهم دست می ده.به یه کاسه آب بگم حرفامو بعد هی فوت کنم توش.
کلآ جواب داده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد