روزهای خالی


این روزها خالی‌اند برای من. خالی از مشغله فکری و کاری. خالی از نگرانی، از اضطراب و ...



این روزها با آماده کردن صبحونه برای متین، غذا دادن به پرنده‌ها و آب دادن به گلها شروع می‌شن. با کنار زدن پرده و دیدن آفتاب. با باز کردن پنجره و نوازش نسیم.


این روزها با کتاب خوندن و فیلم دیدن و کمی هم نیایش کردن ادامه پیدا می‌کنن.

با یه استراحت نیم روزی لذت‌بخش تر می‌شن.


گاهی یه سری به دانشگاه می‌زنم، یا کتابخونه.

گاهی توی کلاسهای مثنوی شرکت می‌کنم.

 

این روزها با تلفن به یه عزیز، چت کردن با یه دوست، یا قدم زدم توی پارک نزدیک خونه دوست‌داشتنی‌تر می‌شن. 


با آماده کردن شام و ناهار فردا و آماده کردن یه نوشیدنی برای متین که خسته از راه می‌رسه ادامه پیدا می‌کنن.


این روزها متین وقتی میاد خونه، تمام تلاشش رو می‌کنه که با وجود خستگیش بیدار بمونه تا بیشتر کنار هم باشیم، تا بیشتر با هم حرف بزنیم، تا بیشتر بودن هم رو حس کنیم.


این روزها یک سال از روزی که از شرکت قبلی اومدم بیرون گذشته. یک سالی که حدود نصفش رو کار کردم و نصفش رو توی این نگرانی سپری کردم که شاید بی‌کار بمونم. یک سال گذشته و حالا من دیگه نه اسیر کارمم، نه نگران بی‌کاری. یک سال گذشته و من تازه بعد از یک سال مزه آزادی رو می‌چشم...

 

نظرات 11 + ارسال نظر
خانم سین چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 08:57

عجیبه و خوب...

زهرا چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 09:42 http://Zizififi.persianblog.ir

ان شالله همین طور روزهای خوب و شیرین و اومیو سپری کنی دوستم

لیلا چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 10:27

هر روزت از دیروزت بهتر باشه
آزادی خیلی دوست داشتنیه.گاهی از بالا به مردم توی خیابون نگاه میکنم دلم میگیره میگم کاش راحت میتونستم برم برای خودم قدم بزنم استراحت کنم کتاب بخونم ورزش کنم و ....کلا به علایقم برسم حیف که .......

نازنین مریم چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 10:34 http://morgheasir.persianblog.ir

انشالله همه روزهای زندگیت خالی از غم و غصه و نگرانی باشه

سایه چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 10:37 http://didarema.persianblog.ir

اینا همه به خاطر تصمیم درستیه که پارسال گرفتی

ترانه چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 10:52

مستانه وجود آدم هایی مثل تو نعمت بزرگیه.نزدیک محل کارم یه گلخونه است پر از گل های رنگارنگ.نمی دونم چرا هر وقت از کنارش رد می شم،یاد تو میوفتم.

باران چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 12:25 http://barancheckcheck.blogfa.com

عزیزم
خوشحالم که اگر خالیه بی دغدغه است
گاهی خالیه، چون جای کسی خالیه

محیا چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 12:31 http://yaddashthayemahya.persianblog.ir

اینجا چقدر خوشرنگ شده.
چه حس عالی ای. (این آیکونه رو خیلی دوست می دارم)

رها-ستایش چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 12:44

بی نظیر بود این روزهاتون

صحرا چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 13:19

چه روزهای بکر و فوق العاده ای.

سحر چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 22:34

خدایا شکرت به خاطر بودن تو و حس های خوبت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد