فاجعه!


دیروز یهو به سرم زد که ویندوز عوض کنم. هرچی فایل روی دسکتاپ و اینور اونور بود جمع کردم و ریختم تو یه کارتن و گذاشتمش یه جای امن و دیگه یه خیال خودم چیزی برای از دست دادن ندارم.



ویندوز رو عوض کردم و برنامه های لازم رو هم نصب کردم و اومدم توی اینترنت. طبیعتا اولین چیزی که باز کردم وبلاگم بود که خب بدون مشکل آوردش. دومین چیز گوگل ریدر بود، آدرس رو که زدم گفت باید اول لاگین کنی. ایمیلم رو وارد کردم. منتظر شدم پسوردم رو خودش از حفظ بزنه. نمی زنه! اوه، ویندوز عوض کردم. پسوردهام همشون پاک شدن. چه فاجعه ای. حالا شاید رمز گوگل رو به ضرب و ضورب به یاد بیارم. ولی پسورد سایت دانشگاه رو چی؟  پسورد ایمیل دانشگاه رو چی؟ پسورد اون سایته که ازش فیلم دانلود می کنم؟ آدرس این سریاله که دیروز بعد از شیش ساعت گشتن پیداش کردم و اضافه اش کردم به علاقه مندیهام!(سریال gilmore girls)



اوه، اوه! رمز وبلاگها...


واقعا یه چیزی بود در حد فاجعه. در این حد که در لب تاب رو محکم بستم و رفتم یه کتاب برداشتم و شروع کردم به خوندن و خوشبختانه اونقدر قشنگ بود که فاجعه رو برام کمرنگ کرد. (کتاب هیس - محمدرضا کاتب)

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مینا سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390 ساعت 09:20

امیدوارم بتونی پسوردهاتو به خاطر بیاری مستانه جان
منم این سریال رو خیلی دوست دارم ولی هرچی گشتم نتونستم با زیرنویس پیداش کنم آخرش هم خریدمش ولی زبان اصلی.گذاشتم هروقت زبانم خوب شد ببینمش.

منم با زیرنویس انگلیسی می بینمش

هیما سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390 ساعت 09:47 http://www.hima77.blogfa.com

خیلی بد برا منم پیش اومده
واسه همین اصلا دوست ندارم ویندوز عوض کنم

متین سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390 ساعت 09:51

خب مهندس یه راهکار برای جلوگیری از این فاجعه هم پیشنهاد کن...! ازت توقع میره... (جمله رو!)

اگه بلد بودم که به کار می بستم! شما بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد