ولز!


دیشب خواب عجیبی دیدم. خواب دیدم رفتیم ایتالیا. فلورانس، تورین و چندتا شهر دیگه. از ایتالیا هم رفتیم ولز!

شاید یه همچین خوابی زیاد عجیب به نظر نیاد، عجیب بودنش اینجا بود که من به جز فلورانس اسم بقیه شهرهایی رو که رفتیم، هیچوقت توی زندگیم نشنیده بودم. ولی الان که اومدم سرچ می کنم می بینم واقعا یه همچین شهرهایی توی ایتالیا وجود داره.

حتی یادمه توی خواب رفتیم کنار دریاچه ی ولز! درحالیکه من هیچ وقت توی زندگیم نمی دونستم کشوری به نام ولز وجود داره، تازه یه دریاچه هم داره. عکسهاش رو هم که نگاه می کنم خیلی شبیه جاییه که دیشب رفتیم.



و من الان قد آدمی که دیشب یه همچین جایی بوده (حالا یه ذره کمتر)، سرحالم.

 

نظرات 9 + ارسال نظر
نرگس پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390 ساعت 16:46 http://kho0namo0n.blogfa.com

خوابت شیرین مادر

سین بانو پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390 ساعت 16:46

در مورد همه چی که آدمها باهم فرق دارند ولی من منظورم همین بود که من نمی تونم ندیدنش رو تحمل کنم اما مثلا تو یا وحید یا اون دوستم سحر تونستین تحمل کنین...(تازه سحر هنوز هم نرفته!)

نمی دونم سوالتو خوب جواب دادم یا نه. درضمن ببخش که دیر شد چون نام کاربریم رو یادم رفته بود و فقط تو کامپیوتر دانشگاه ذخیره داشتمش!

ژرفا پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390 ساعت 17:38

خوش به حالت .ما که تو خوابم اینجاها نمی ریم.

تنهایی پرهیاهو پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390 ساعت 18:50 http://khoneye-dele-mane.blogfa.com/

خیلی هیجان انگیزه به نظرم
همینجور مفت و مجانی بدون بلیط و ... رفتی ایتالیا؟ قدر بدون برای هرکسی پیش نمیاد

خانوم میم پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390 ساعت 20:15

فکر کنم روحت واقعا رفته بوده مسافرت!
.....
khanoome-mim

صدا پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390 ساعت 22:01

وای منم از این مسافرتا می خوام مستانه... چه جای قشنگی هم رفته بودین...

آنا جمعه 9 اردیبهشت 1390 ساعت 00:51 http://annakhanoom.persianblog.ir

خیلی باحال و جالب بوده.رویای صادقه میبینی دوستم

پرنده خانوم جمعه 9 اردیبهشت 1390 ساعت 01:05


چه بامزه
ولی عجیب!
مستانه تو یه نیروی فرازمینی داری

سحرگاهی شنبه 10 اردیبهشت 1390 ساعت 15:37 http://sibeman.mihanblog.com/

سلام
میدونی تو واقعا آدم جالبی هستی و خوابهای خیلی جالبی میبینی
اینا تصادفی نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد