اوج


اگه می شد زندگی رو یه جایی متوقف کرد، من زندگیم رو همین جا متوقف می‌کردم...

توی اوج...

قبل از افتادن توی سرازیری...


 

نظرات 12 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 10:10 http://www.myutopias.blogfa.com

از کجا میدونی شاید خیلی بالاتر از این هم بتونی بری

از یه جنبه هایی اینجا نقطه اوجه، از یه جنبه هایی شاید بشه بالاتر هم رفت...

سایه دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 10:32 http://didarema.persianblog.ir

راستش از صبح که پستتو خوندم هی دارم بهش فکر میکنم اگه من بودم چی ؟ میتونستم زندگیمو متوقف کنم ؟ اما هی با خودم میگم نه من طمعکارتر از این حرفام با اینکه توی اوجم اما همش دلم میخواد بالاتر برم بالاتر ...

متین دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 11:02

منم همون که مریم گفت!

حتی یاد اونی افتادم که میخواست خودکشی کنه و بهش گفتند صبر کن... شرایط بدتری هم وجود داره واسه خودکشی..!

حالا چه ربطی داشت این دو تا به هم، عاقلان دانند...

والله...

لیلا دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 11:20

نقطه اوج نسبیه چون فقط این اوج رو در بازه زمانی گذشتت میتونی داشته باشی آینده ای که نیومده اوج و فرودش مشخص نیست از هیچ نظر

خاتون دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 11:22

چه خوب که احساس در اوج بودن داری! حس خوبی بهم داد این پستت. حتی اگر توی یک جنبه هم این احساس رو داشته باشی خیلی عالیه

رویا دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 12:18

ریموتش رو بگیر دستت و بگو استوپ!

میرزا بنویس دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 13:08 http://daftardastak.persianblog.ir

منم مثل همون بالایی ها. از کجا می دونی الان تو نقطه اوج هستی. تازه می خواستم بگم خوش به حالت که اوج ت رو فهمیدی. من فکر کنم خودم هیچ وقت راضی نشم از داشته هام.

خانم سین دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 15:55

ترس از اینکه بالاتر نری بیشتر از حس در اوج بودن تو این نوشته دیده میشه.. ینی بیشتر منفی میزنه تا مثبت در صورتیکه مستانه ی قصه ی ما خیلی دلگنده تر بود!

مهدیس دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 16:56

اگه میشد زد رو دور تند من الان حتما اینکارو میکردم از اوج ت لذت ببر

نازنین مریم دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 21:18 http://morgheasir.persianblog.ir

عزیزم انشالله همیشه تو اوج باشی

نرگس دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 23:13

منم به این فکر کردم، کل ماجرا رو که نگاه می‌کنم می‌بینم دوست دارم وقتی بمیرم که سالمم، روحیه‌ام خوبه، برای دیگران مهمم، و بدون زیادی محتاج شدن به کسی، کلا جوانی خیلی زمان مناسبیه! ولی در عمل نمی‌تونم به کل ماجرا نگاه کنم، هر روز می‌خوام بمونم و لذت ببرم و جبران کنم و ...

احسان سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390 ساعت 00:39

ان شاالله نقطه ای که الان داخلش هستین نقطه اوج زندگیتون نباشه و روزهای بهتر از این در انتظارتون باشه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد