بیماری ناشناخته

 

چندوقتی بود هرروز صبح که از خواب بیدار می شد تمام بدنش ورم می کرد. چند روزی نیومد شرکت ولی روزهای بعد که میومد انقدر ورم داشت که دوبرابر چاقتر از قبل به نظر میومد. حتی پشت پلکهاش هم پف می کرد و چشمهاش درست باز نمی شد. کم کم تا عصر یک کم بهتر می شد ولی فردا روز از نو و روزی از نو. خلاصه خیلی وحشتناک بود و کارش شده بود رفتن از این دکتر به اون دکتر و از این آزمایشگاه به اون آزمایشگاه. ولی هیچ کس تشخیصی نمی داد. خب طبیعتا توی این وضعیت از نظر روحی هم حال و روز خوشی نداشت، گرچه سعی می کرد چیزی بروز نده. تا اینکه بالاخره یک دکتر خیلی خوب پیدا کرد و با آرزوی اینکه این دکتر بتونه تشخیص بده مشکل کجاست راهی مطبش شد.


و خوشبختانه دکتر تشخیص داد. یه تشخیص عجیب. 


دکتر تشخیص داده بود که این مشکل به خاطر استفاده از بروفن ایجاد شده و راه حلش هم اینه که دیگه بروفن مصرف نکنه. خانم همکار خوشبختانه بهتره. ولی من دیگه وقتی یه جام درد می گیره می ترسم برم سراغ مسکن و مجبورم درد رو تحمل کنم!



گفتم بنویسم که شما هم بترسین!

 

نظرات 11 + ارسال نظر
مهرگل شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 11:36

پروفن کم میخورم! یعنی مفنامیک اسید یا استامینوفن کدئین هم این اثرات رو دارن؟

روناک شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 12:17 http://www.ronak88.persianblog.ir

من اصلا هر چه قدم درد داشته باشم قوص نمی خورم مگه غیر قابل تحمل شه
چون فکر می کنم بدنم عادت می کنه دیگه واکنش درست نمی ده
........
از بیانات دکتر روناک

سایه شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 12:22

خب چرا اینو نوشتی مستانه جون؟ حالا یه بیچاره ای مثل من که هیچ مسکنی جز پروفن روش اثر نداره و اگه نخوره کارش به بیمارستان و سرم زدن می کشه، چی کار کنه؟
خب آخه منم بعد از خوندن این پست دیگه از خوردنش می ترسم

احسان شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 12:51

خوردن بروفن و انواع مسکن ها برای معده هم زیان داره...همچنین کسایی که ناراحتی قلبی دارن باید تا حد امکان از مسکن های قوی استفاده نکنن

غزل شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 13:37

راست میگیییییییییییییی

مریم شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 13:52 http://www.myutopias.blogfa.com

می ترسیدیم ترسمان بیشتر هم شد

خانوم شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 15:09 http://khanoomstory.blogsky.com

وای من گر و گر بروفن و ‍ژلوفن می خورم

نازنین مریم شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 15:24 http://morgheasir.persianblog.ir

خودت داری میگی بیماری ناشناخته..شاید از هزار نفر اینجوری بشن..مثلا بچه همکار مامانم هی مریض حال بود اصلا هم خوب نمیشد بعد بردنش دکتر گفتن به موز حساسیت داره اصلا بهش موز ندید..ژس با خیال راحت مسکن رو بخور...

زنجبیل شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 16:29

ببین من پریشب ها باز خواب تو رو دیدم !! تو از جون خوابهای من چی میخوای که انقدر میخوای به خواب من؟؟؟ البته این بار خواب خودت و ندیدم . خواب همین وبلاگ صورتیتو دیدم که توش نوشته بودی میخوای نی نی بیاری .

قاسم شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 19:04 http://altapeh.blogfa.com

سلام ..
ممنون از اطلاع رسانی خوب شما ..

مریسام شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 19:39

وای من هر ماه حداقل سه تا بروفن می خورم این همکارت در ماه چندتا بروفن می خورده؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد