parenthood


تا چند سال پیش فرهنگ ما و فرهنگ دیگران خیلی با هم فرق داشت. مشکلات ما و مشکلات دیگران، نوع زندگی ما و نوع زندگی دیگران همه و همه تفاوتهای اساسی با هم داشت. ولی توی این سالها و با وجود اینترنت و ماهــواره و کلا ارتباطات دیگه فاصله‌ی ما و اون بیرونی‌ها خیلی هم زیاد نیست. حالا دیگه مشکلات و مسائلی که یه پسر شونزده هفده ساله اینجا باهاش روبه‌روئه خیلی تفاوتی با مسائل یه پسر شونزده ساله توی یه کشور دیگه نداره. یا اون چیزایی که یه دختر هجده بیست ساله باهاش روبه‌رو می‌شه تفاوت زیادی با مسائل دخترای دیگه‌ی دنیا نداره! (البته واضحه که منظورم مشکلات اقتصادی یا مشکلاتی مث گشـــت ارشـــاد نیست! بلکه منظورم مسائل روحی روانی و فکری و این جور چیزاست.)

برای همینه که توی این دوره زمونه کم و بیش می‌شه از نسخه‌هایی که توی کشورای دیگه پیچیده می‌شه اینجا هم استفاده کرد.

یکی از این نسخه‌ها یه سریاله به اسم parenthood. من تازه دیدن این سریال رو شروع کردم ولی تا همین‌جا به نظرم سریال خوبیه و مفید برای پدر و مادرها و اونایی که قراره یه روزی این نقشها رو برعهده داشته باشن.

ماجرا، ماجرای یه خانواده‌ی نسبتا بزرگ شامل دوتا برادر و دوتا خواهره که هرکدوم ازدواج کردن و بچه دارن. یکیشون یه دختر نابغه داره و اون یکی یه پسر کوچولو که تا یه حدی عقب‌افتادگی ذهنی داره. یکیشون یه دختر و پسر نوجوون داره و ...

خلاصه اینکه تقریبا هرکدوم یه بچه توی یه سن و سال متفاوت و با خصوصیات متفاوت دارن و نحوه برخوردشون با این بچه ها این سریال رو تبدیل کرده به یه سریال خوب و آموزنده!

 
لینک دانلود: +
زیرنویس انگلیسی فصل اول: +
     
نظرات 1 + ارسال نظر
یاسمن چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 15:05 http://www.balatarazsiahi.blogfa.com

جالب بووووووووودبه وبلاگ منم سر بزنین خوشحال میشم...با آرزوی خوشبختی واسه شما و همسر گرامی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد