بابا لنگ دراز


حوصله‌ام کم شده این روزا. دلیل هم زیاد دارم واسه‌ش. ولی دلیل اصلیش یه جور بلاتکلیفیه برای آینده و تفاوت توی رویاهای من و متین. تفاوت توی برنامه‌هایی که متین برای آینده‌اش داره و چیزایی که من دلم می‌خواد توی آینده بهش برسم. این تناقضه آدم رو سردرگم می‌کنه. هر چند روز یه بار هم می‌شینیم با هم حرف می‌زنیم و یکیمون قانع می شه. ولی فرداش دوباره یه اتفاقی میوفته که شک میندازه به دلمون و به نتیجه‌ای که بهش رسیدیم.

 

حوصله‌ام که کم می‌شه. یه عوارضی هم داره. مثلا حوصله‌ام نمیاد برای سحرمون غذا درست کنم و سحر وقتی ساعت زنگ می‌زنه از خواب بیدار نمی‌شم. بعد مجبوریم بی‌سحری روزه بگیریم. بعد گرسنگی و بی‌حالی اذیتم می‌کنه و حوصله‌ام کمتر می‌شه! 


حوصله‌ام که کم می‌شه، کتاب هم نمی‌خونم. اگه کتاب بخونم حالم بهتر می‌شه. ولی حوصله‌م نمیاد بخونم. این جور مواقع تنها چیزی که حوصله‌ش رو دارم کارتون دیدنه. امروز ده قسمت آخر بابالنگ دراز رو دیدم. به زبون ژاپنی و با زیرنویس انگلیسی. همه قسمتهاش خوب بود. این ده قسمت آخرش خیلی خیلی خوب بود. کلی عشقولانه بود و کلی متفاوت با اون چیزی که تلویزیون نشون داده بود. الان اگه وضعیت حوصله‌م یک کم بهتره و دارم وبلاگ می‌نویسم از صدقه سر جودی و سالی و حتی جولیاست...

 

 

  

نظرات 16 + ارسال نظر
فیروزه یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 14:51

منم یه بوس برات می فرستم از راه دور ، ایشالا که هم حال خودم رو بهتر کنه و هم حال تو رو
:-*

تو هم خوب نیستی؟ چرا؟ اینم از طرف من برای تو

ساره یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 15:24 http://2223.blogsky.com/

سلام دوستم
ا چه باحال
منم اصلا حال ندارم پاشم سحری بخورم
اما از اونجایی که دو تا تیکه استخون بیشتر نیستم
مجبورم پاشم که یهو نمیرم
راستی خوش بحالت منم کارتون بابا لنگ دراز و میخوام

مریم یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 16:24 http://www.myutopias.blogfa.com

من گاهی که سحری درست نمیکنم چقدر عذاب وجدان میگیردم اما الان احساس میکنم موضوع جنراله

ژرفا یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 17:19

منم حالم خرابه مستانه جون.
منم جودی پر انرژی میخوام خداااااااااااا

sahar یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 18:04

jeddi enghad sansoor karde tv e khodemoon? man raftam CD hasho kharidam
hamini ke tv e khodemoon neshoon dade:(

لبخند خانوم یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 21:14

مستانه جون ایشالا به زودی آرزوهاتون همچین هم راستا می شن که خودت هم تعجب کنی:)
وای روزه بی سحری خیلی سخته. خوبه جولیا بالاخره یه کار مثبت کرد

نارنجدونه دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 05:55

پس خدا اموات هر سه تاشونو بیامرزه

fafa دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 08:45 http://www.tobealone.blogfa.com

چه خوب که می دونی چی حالت رو بهتر میکنه...

زهرا دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 09:22 http://Zizififi.persianblog.ir

خب منم سحری بلند نمیشم و نزدیکای افطار یکی باید بیادو منو جمع کنه تا ولو نشم..اما خواب بهتر از خوردن غذا هستش...اصلا نمی تونم کمبود خواب رو تحمل کنم

فلفل بانو دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 09:42

منم دوست دارم بدونمقسمت های آخرش چطوری بوده

بیارم خدمتت؟

میرزا بنویس دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 11:58 http://daftardastak.persianblog.ir

ئه چه جالب. منم دیروز بابالنگ دراز دیدم. قرار نبود قسمت آخرشو ببینم اما ترتیب سی دی ها اشتباهی بودش و یه هو دیدم دو سه قسمت آخرشه. اما من با دوبله فارسی دیدم، همون نسخه ای که تلویزیون خودمون نشون داده. اما بازم کلی خوب بود و بهم انرژی مثبت داد...
این بی حوصلگی خیلی بده. امیدوارم زودتر این روزات تموم بشن و به روزای روشن برسی...

ممنون از آرزوی خوبت...

شیده دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 13:22

من عکسشونو دیدم حوصله ام کلی بهتر شد تو که ۱۰ قسمت دیدی الان باید حوصله ات خوب خوب شده باشه ها

بهاره دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 13:59 http://rouzmaregiha.blogsky.com

هوس کردم منم برم امروز ببینمش جودی جونم رو

مموی عطربرنج دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 15:58 http://attrr.com

من عاشق سریالش بودم...

مژگان دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 17:19

سلام مستانه جان :*

خیلی اتفاقی با سرچ یک فیلم پیدات کردم :دی

وبلاگتو دوس دارم :)

ساده و صمیمی
+
مختصر و مفید :دی

خوشحالم که پیدات کردم :*





غزل سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 10:31

عاشقه این کارتون بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد