گره ها


اول از همه عیدتون مبارک همراه با کلی آرزوهای خوب.


تعطیلات خوبی بود. خیلی خیلی خوب. یکی از گره هایی که مدتها بود افتاده بود توی زندگیمون و با هیچ دندونی باز نمی شد، خیلی راحت با دست باز شد. الان من و متین خیلی خوشحالتریم. خیلی آرومتریم.


 اما خب من هنوز یه گره دیگه هم پیش روم دارم که انقدر زل زدم بهش که دیگه هیچ جای دیگه ای رو نمی تونم ببینم. نکته اینجاست که با چشم هم می بینم چه جوری میشه این گره رو باز کرد و کافیه بهش دست بزنم تا باز شه. اما دلم نمی خواد از این راه ساده بازش کنم و دلم می خواد یه جور دیگه باز بشه که در آینده نتایج بهتری برام داشته باشه!



هه! مث اینکه خیلی گنگ شد. سخت نگیرین!


دیگه اینکه هر ترم کمتر درس می خونم و نمره هام بهتر می شه.  این ترم معدلم شد 19.6! آخرین باری که معدلم انقدر بالا بود سوم دبستان بود! واقعا موندم ما به کجا داریم می ریم.

  

نظرات 7 + ارسال نظر
غزل شنبه 12 شهریور 1390 ساعت 10:05

امون از این گره هاااااااااااا انشاا... هیچ وقت دیگه گره ایی توی زندگیتون نباشه این یکی هم زودی باز بشه

زهرا شنبه 12 شهریور 1390 ساعت 10:17 http://Zizififi.persianblog.ir

عید شما هم مبارک..ایشالا اون گره به بهترین شکل ممکن براتون باز بشه..ایول بچه درس خوون

نارنجدونه شنبه 12 شهریور 1390 ساعت 11:11

به جایی به نام قهقهرا آفرین معدل شکسته نفسی میکنی من که میدونم تو میخوتی

نارنجدونه شنبه 12 شهریور 1390 ساعت 11:12

اشتباه شد قهقرا درسته

دلژین شنبه 12 شهریور 1390 ساعت 11:50 http://drdeljeen.com

به به چه معدل خوبیییییییییییی

fafa یکشنبه 13 شهریور 1390 ساعت 09:51 http://www.longliveahmad.blogfa.com

بابا معدل الف بابا تاپ استیودنت

سین بانو یکشنبه 13 شهریور 1390 ساعت 10:55

چه خوب که گره هست که تلاش کنیم باز کنیم... بعضی ها انقد بی گره زندگی میکنند که معنی ِ زندگی رو نمی فهمن اصلا... اینم که میخوای این یکی گره رو بپیچونی بعد باز بکنی بازم خوبه... فقط گره رو گره نشه یه وقت!

خب عزیزم حالا این گره ها چی بوده؟ (ستاد کنجکاوی ِ مودبانه)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد