گزینه‌ی درست؟


معمولاً تا موقعی که درد به نهایت خودش نرسه طرف دکتر و درمونگاه و ... نمی‌رم. یه عقیده‌ای دارم که آدم تا وقتی که نمی‌دونه مشکلش چیه و فکر می‌کنه چیز خاصی نیست و فقط به سیستم بدنش اعتماد می کنه زودتر سلامتیش رو به دست میاره. تا وقتی که بره دکتر و بفهمه یه مشکل واقعی داره و مجبور شه به جای بدنش به دکترها و داروهاشون اعتماد کنه.


چند وقتیه یه درد نهفته توی بدنم دارم! با اینکه بعضی از شبها به خاطر درد از خواب بیدار می‌شم و دیگه نمی‌تونم بخوابم ولی فکر می‌کنم درد هنوز به نهایتش نرسیده و هنوز هم می‌تونم به بدنم اعتماد کنم. اما حالا مجبورم به خاطر یه مسئله‌ی دیگه آزمایش بدم و می‌دونم که توی این آزمایش دلیل و منشا اون درد هم مشخص می‌شه. ولی نکته اینجاست که همه‌ش یه مانعی پیش میاد و این آزمایشه به تعویق می‌افته. تا حالا سه بار رفتم که آزمایش بدم و هربار به یه دلیلی نشد. برای فردا وقت گرفته بودم و تقریبا مطمئن بودم که دیگه مشکلی پیش نمیاد. ولی حالا یک کمردرد ناگهانی و دردناکی گرفتم که تکون نمی‌تونم بخورم چه برسه به اینکه بخوام تا آزمایشگاه برم.


حالا نمی‌دونم موضوع چیه. نباید این آزمایش رو بدم؟ چون ته دلم راضی نیست این اتفاقها میوفته؟ از اثرات قانون جذبه؟ هیچ‌کدام؟

  

نظرات 10 + ارسال نظر
fafa دوشنبه 28 شهریور 1390 ساعت 08:17 http://www.longliveahmad.blogfa.com

ایشالا که چیز خاصی نیس... البته فکرکنم سیستم بدنت داره سیگنال میده که مگه قرار نبود به من اعتماد کنی پس چی شد؟

مریسام دوشنبه 28 شهریور 1390 ساعت 08:23

انشاالله که خیره

سایه دوشنبه 28 شهریور 1390 ساعت 08:28 http://didarema.persianblog.ir

مستانه جون امیدوارم مشکل خاصی نباشه . ولی به نظر من اگه درد اذیتت میکنه حتما یه سری به دکتر بزن .

آلما دوشنبه 28 شهریور 1390 ساعت 08:32

نمی دونم چی بگم...چون خودم تو mri دادن یا ندادن موندم

کوچه نادری دوشنبه 28 شهریور 1390 ساعت 11:33 http://www.reyhann.blogfa.com

قانون جذب به طرز اعجاب انگیزی همیشه عمل می کنه. فکرش رو هم نمی کنیم ولی زندگیمونو همون داره پیش می بره. خودمونیم که همه اتفاقای زندگی مونو رقم می زنیم.

نارنجدونه دوشنبه 28 شهریور 1390 ساعت 12:28

هیچ کدام خانوم این دیگه شوخی برنمیداره که بدو برو دکتر خدای نکرده موردی نباشه چکارا میکنی تو مسی ازت بعیده سلامتی خیلی مهم تر از این تعلل هاست

مریم دوشنبه 28 شهریور 1390 ساعت 13:17 http://www.myutopias.blogfa.com

معمولا توی سیستم پزشکیمون و این برو بیاهاش به حدی اذیت میشیم و چیزای نا خوشایند میبینیم که ترجیح میدیم تا مجبور نشدیم نریم اما گاهی این وقفه ها کار رو سخت تر میکنه.

Maryam, Me & Myself دوشنبه 28 شهریور 1390 ساعت 18:40 http://maryami-myself.blogfa.com

جالب‌ه..
خیلی خوش‌م اومد از پاراگراف اول‌ت (-:
احتمالاً باد توی بدن‌ت می‌پیچه. درد ت جابجا میشه؟ هر روز یه جا ست یعنی؟ برو یه متخصص طب سنتی. من اعتقادی به آزمایشگاه و فلان ندارم.

نازنین مریم دوشنبه 28 شهریور 1390 ساعت 20:03 http://my-life90.persianblog.ir

بلا به دور عزیزم..

بهاره سه‌شنبه 29 شهریور 1390 ساعت 10:48 http://rouzmaregiha.blogsky.com

دخترم بلند شو مثل یک دختر خوب برو دکتر شاید نباید اون آزمایشگاهی که همیشه میرفتی بری... یا شاید باید دکترت رو عوض کنی... در هر صورت بحث سلامتی در میونه و شخوی بردار نیست...بالاخره که باید آزمایش بدی خوب این کار و زودتر انجام بده تا هم خیال خودت راحت بشه و هم خیال ما بعدشم بیا خبر سلامتیت رو به ما و بگو که بیخودی نگران بودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد