این یک جمله‌ی عاشقانه نیست!


از وقتی اومد و صاف نشست روبه‌روم یهو انگار زندگی یه رنگ و بوی تازه‌ای گرفت. رنگ و بوی آرامش. رنگ و بوی تازگی. سرم که از صبح درد می‌کرد بهتر شد و اضطرابم هم کمتر شد.


" این یک جمله‌ی عاشقانه نیست."  

 

در توصیف متین هم نیست. در وصف یک مرد چینیه! در واقع در وصف یک عطر چینیه! واقعا بوی متفاوتی داره و حس عجیبی به آدم می‌ده. انگار که وسط یه دشت سبز کنار یه رودخونه پر آب نشسته باشی.  آرامشش از نوع آرامشیه که طبیعت به آدم می‌ده.


شنیده بودم که چینیها به جز کپی‌برداری، توی طب سنتی و ساختن محصولات طبیعی و گیاهی هم تخصص دارن. ولی فکر نمی‌کردم تا این حد!



خلاصه از صبح تمام فکرهایی که ذهنم رو مشغول کرده بود، رنگ باخته و کمرنگ شده. فقط و فقط یه سوالی ذهنم رو مشغول کرده! چه جوری می‌تونم این عطر رو داشته باشم؟

 

نظرات 6 + ارسال نظر
سین بانو یکشنبه 24 مهر 1390 ساعت 12:48

میگفتی مندلی برات می آورد!

عزیزم! ایشون اینجا رو می خونن.

نگار یکشنبه 24 مهر 1390 ساعت 13:25

اینجا پره از چینی اسمشو بگو ببینم میتونم برات پیدا کنم

مشکل اولیه اینه که اسمش رو چه جوری بپرسم!

آلما یکشنبه 24 مهر 1390 ساعت 14:29

برو از کیفش بذرد

:) چشم... حتما

لبخند خانوم یکشنبه 24 مهر 1390 ساعت 15:34

چه باحال! حتما" گیر میاد. باید از اهل فن بپرسی. مستانه پیدا کردی به ما هم بگو.
این عکس چه باحاله!

اهل فن نمی خواد که! باید یه زبون مشترکی پیدا کنم که از خودش بپرسم.

راما یکشنبه 24 مهر 1390 ساعت 16:51 http://missymemol.blogfa.com

آخیییی

Maryam, Me & Myself یکشنبه 24 مهر 1390 ساعت 22:39 http://Maryami-Myself.Blogfa.Com

سوال من بود این!
از صاحب‌ش نپرسیدی؟

نه! نمی تونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد