ظروف کادویی

 

بی‌زحمت اگه ایده‌ای دارین که من با این ظرفهای میوه‌خوری و شکلات‌خوری و آجیل‌خوری که توی طبقه‌ی بالای کمدهام به سختی‌ جا دادمشون و جعبه‌هاشون داره خاک می‌خوره چی کار باید بکنم دریغ نکنین.


مامانم که می‌گه نگهشون دار خودتم کادوشون بده. ولی من اصلا دلم نمی‌خواد چیزی رو که دوست ندارم به کسی هدیه بدم. بعد هم خیلی از اینا تا چندسال دیگه قدیمی می‌شن.


شما این مشکل رو ندارین؟ جایی رو نمی‌شناسین که این ظرفها به دردشون بخوره؟



تا شما ایده می‌دین منم برم درسم رو بخونم که این آخرین امتحان درسی زندگیم رو هم با موفقیت پشت سر بذارم.

  

نظرات 9 + ارسال نظر
مهدیه سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 08:08 http://galleryms.blogsky.com

سلام بهترین کاراینه که 1- اول به وبلاگ من سر بزنی2 - اگه دوست داشتی تبادل لینک بکنیم 3- الان که امتحان داری اصلا توفکر ظرفای خاک خورده نباشی بچه برو درست بخون
5-یابه حرف مادرت گوش بکنی یا اینکه به افراد مستحق به صورت کادو بدی اگر دوست نداری به عزیزانت بدی

سین بانو سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 08:43

اولا که ایشالله امتحان خوب میدی، بعدشم اینکه بعضی مغازه ها می خرن اینا رو

دختر بزرگه بابایی سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 08:55 http://babamad.blogfa.com

سلام مستانه جون
عزیزم بعضی از مغازه ها برات با ظرفی که دوست داشته باشی عوض میکنند. بهتره از چندتاشون بپرسی.
امیدوارم این امتحان رو هم خوب بدی. از کجا معلوم آخریشه. ایشالله دکترا. بعدش هم استاد بشی و خودت کلی امتحان بگیری

زهرا سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 09:04

سلام
به نظر من اگر نیازی به خودشون و ژولشون نداری بده به خیریه...شماره تلفن یک خیریه رو برات میذارم که خودشون میان می برن...اگر بگی که نو هست برای جهیزیه استفاده می کنن.جای مطمئنی هم هست.
۵۵۹۰۷۱۹۶آقایی به نام محمدی مسئولش هست.
موفق باشی تو امتحانت دوستم

جودی ابوت سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 09:10 http://whenurnot.blogfa.com

سلام مستانه جون
من خدا رو شکر این مشکلو ندارم. به طرز خیلی عجیبی تمام ظرف و ظروفی که برام کادو آوردن مورد سلیقه خودم هستن و با بقیه ظرف هام جورن
بعد چون کلا موقع خریدن وسایلمون زیاد خرید نکردم و از هر چی چند مدل برنداشتم این ظروف کادویی اضافی هم نیستن و همشون بالاخره به کارم میان
نمیدونم میشه عوضشون کرد یا نه ، ولی به نظرم ایده خوبیه هدیه بدی به خیریه

لیلا سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 09:31

من همشون رو جمع کردم دادم به کسی که داشت برای یه زوج جهیزیه جمع میکرد.مطمئنا اطراف خودت و اشناهات کسانی هستن که دادن این وسایل بهشون خوشحالشون میکنه.در ضمن یه دوستی داریم که خیریه داره و کمکهای نقدی و غیر نقدی آشناها رو جمع میکنه و توی یه روستای محروم که کاملا می شناسشون و یه جورایی تحت تکفلشن توزیع میکنه بگردی میتونی مثل این آدم رو پیدا کنی

ماه مون سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 09:40

بدشون به یاسمن رمضانی اون میده به خانواده های نیازمندشون یا اونایی که دارن براشون جهاز تهیه می کنن.
وبلاگ چند قدم نزدیک تر به خدا

اطلسی سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 11:47

من4-5تا خداروشکر بیشتر ندارم!باقیش پول بود 2-3تاشم استفاده کردم!یکیشو کادو دادم!یکیشو بخشیدم به نگهبان ساختمون.پتو بود.
ولی همون 4-5تای بالای کمد حرصمو در میاره.
یکی هم 90 هزار تومن بود!!فک کن پول به ظرف دادن!بردم با 4-5تیکه عوض کردم.ولی اگه از مغازه خودش عوض نکنی میزنن تو سر مال!!

رضا پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 10:37

ظاهرا دیر رسیدم ولی بهر حال بنیاد کودک هم لوازم خونگی نو رو می گیره و میده به مددجو هاش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد