اثر آفتاب در زندگی!

 

آفتاب که از پنجره میاد تو حالم بهتر می‌شه. حداقل یک کمی از حوصله‌ام برمی‌گرده سرجاش. آخه مدتهاست که رنگ آفتاب رو ندیدم.

امسال انقدر اینجا برف اومد که من عاشقِ برف، من عاشقِ این خونه خسته شدم و همش روزشماری می‌کنم که از این جا بریم. راستش هیچ وقت فکر نمی‌کردم یه روزی برای رفتن از خونه‌ی دوست‌داشتنی‌مون خوشحال باشم. ولی الان خوشحالم. به خاطر خیلی چیزا خوشحالم، به خاطر اینکه دیگه هر روز می‌تونم برای قدم زدن از خونه‌مون برم بیرون و لازم نیست موقع برگشت نگران سربالایی هفتاد درجه‌اش باشم.

 

به خاطر اینکه دیگه مجبور نیستم تا هوا یه ذره سرد می‌شه در اتاق خواب رو قفل کنم و همه زندگیمون محدود بشه به سالن کوچیکمون.

 

به خاطر اینکه متین هرروز صبح لازم نیست یه دور زیر و روی ماشین رو پارو کنه تا بتونه از جاش در بیاد.


و به خاطر خیلی از مشکلاتی که توی تمام این چهارسال سعی کردم چشمم رو به روشون ببندم و توی این یه ماه آخر چشمم رو قشنگ به روشون باز کردم تا با خیال راحت و دل خوش بتونم از این خونه دل بکنم.


امروز هم که یه ذره حوصله دارم جمع و جور کنم کارتون خالی ندارم! اصلا یه وضعی



نقاشی با عنوان اسباب‌کشی کاری از مرتضی کاتوزیان

   

نظرات 14 + ارسال نظر
زهرا یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 09:49 http://zizififi

عزیزززززززززززززززززززززم..باید شور و شوقم داشته باشی..خب دارین میرین خونه خودتون...هورا

زهرا جانم ایشالا شما هم به زودی خونه خودتون رو می خرین و با ذوق و شوق میای برامون تعریفش رو می کنی.

اطلسی یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 10:24

ای وای درمورد خونه 4ساله عشقتون اینجوریی نگو ادم دلش میگیره دختر

این پوسار دوران نوجوانی اتاق من بود.+اون جارو میکرد+اون دختر روستایی که سگ بغلش گرفته بود/؟!
الان فهمیدم خونه خودتونه بعدی!!حالا عیبی نداره بگو

کلا نقاشیهاش خیلی قشنگه.

هه. باشه. بازهم می گم پس

فلورین یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 13:14 http://flourin.blogfa.com

به سلامتی عزیزم
صرف نظر از سختی اثاث کشی اینقده خونه جدید رفتن ذوق داره که نگو ایشالا زودی کارهای اثاث کشیت تموم شه

آره خودمم ذوق دارم واقعا

ﻫﺎﻧﯿﻪ یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 15:07

ﺷﺎﯾﺪﻡ ﯾﻪ ﮐﻣ ﺑﻬﻮﻧﻪ ﮔﯿﺮ ﺷﺪﯼ

نچ!

هلیا یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 15:42

یافتمت دوست جون

S e P i D e H یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 16:09 http://dawn11.blogfa.com

من که عاشق او ن تراس خونتون بودم

منم خیلی دوستش داشتم...

این مرد یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 18:37 http://www.inmard.blogfa.com

خونه مفهومش وسیع تر از چهار تا دیوار تو یه کوچه‌ست.
نقاشی های کاتوزیانُ دوست دارم.

بله بله...

نازنین مریم یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 22:27 http://my-life90.persianbloh.ir

اوممم.من عاششق این عکسم

تینا یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 23:18

اصلا همین که ایشالا بری خونتون و مستقر بشیا کلی رو حال و هوات تاثیر مثبت میذاره .یه حس قشنگیه تو یه جای جدید بودن. خودتم تقویت کنا همش نره فکرت به اسباب کشیو از مهمون 22میلیمتریمون قافل شیا خب؟

22 میلیمتری الان بزرگ شده. دیگه باید 3 سانتی باشه!

ییلاق ذهن دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 03:23 http://yzehn.com

واااااااااای مستانه جونم چه خوب شد دوباره پیدات کردم ای بر پدر این فیلدر لعنت
ذووووووق کردم که نگو وقتی دیدم نی نی داری ایشالا به سلامتی عزیزم

منم خوشحالم که پیدام کردی. مرسی عزیزم

ییلاق ذهن دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 03:41 http://yzehn.com

وای عزیزم خیلی خیلی معذرت میخوام ازت خیلی اتفاقی از یه لینک اومدم اینجا و وارد خلوتت شدم اصلا قصد فضولی نداشتم فکر نمیکردم اینجا خلوتت باشه الان که پستهات رو خوندم فهمیدم شرمنده ولی نمیدونم چقدر خوشحال شدم که بعد از ف ی ل ت ر شدن اینجا پیدات کردم

اگه می دونستم هنوز اینجا رو می خونی خودم بهت آدرس می دادم...

خرس قهوه ای دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 08:49

دربند بودین؟ آخه خاله ی من اونجاست و دقیقا همین حال رو داره خونه شون. خیلی قشنگ و دوست داشتنیه اما این سختی هارم داره. حالا چه جوری می خوای با اون فندق اسباب کشی کنی؟

نه. دربند فکر کنم از اینجا بدتر باشه.

کاری نداره که! من و فندق وایمیسیم نگاه می کنیم ببینیم بقیه چه جوری برامون اسباب کشی می کنن.

قاسم دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 10:56 http://altapeh.blogfa.com

سلام ..
ایشالله به مبارکی و تندرستی .. به قول ما شمالی ها ..
.
.
کمک خواستین در خدمت هستیم ..

ممنون از لطفتون

قاصدک دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 20:38

مستانه عزیزم .. ایشالا هر جا هستین خوش باشین .. و عاشق

قربونت برم قاصدک جون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد