قایم موشک!

  

راستش دلم نمی‌خواد پسرک مثل خودمون آروم و بی‌سروصدا باشه. دلم می‌خواد شلوغ باشه و شیطون و بلا و بازیگوش. دلم می‌خواد دادمون رو دربیاره بسکه از دیوار راست بالا می‌ره. مهم نیست که دیگران چی فکر می‌کنند. دلم می‌خواد پسرک شاد شاد شاد باشه با کودکی‌ای که فقط و فقط به کودکی کردن بگذره...

 

پسرک اما هنوز که شیطون نشده. با اینکه بیشتر از دو هفته است کم و بیش حرکتهاش رو حس می‌کنم اما حرکتهاش بیشتر شبیه قایم موشک بازی کردنه تا شبیه لگد ردن و گرگم به هوا!

 

   

نظرات 9 + ارسال نظر
فیروزه دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 08:41

فکر کنم این شیطون بلا منتظره یه فرصته که یه زلزله ی ۷ ریشتری توی دلت راه بندازه
چکاپ های ماهانه میری؟ همه چی نی نی اکی هست؟!

زهرا دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 08:57 http://zizififi

یعنی من دیوونه این پسرتم با این قایم موشک بازی کردنش...میگم این نی نی هه هم خیلی نازههههههههه که عکسش اینجاست.دوست دارم لپاشو گاز بگیرم

سین بانو دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 09:13

حالا صب کن همچین بلرزه که داغون میشیاااااا

دختر بزرگه بابایی دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 09:33

سلام.
مستانه جون با پست پایین کاملا موافقم بهترین کاره برای خودت بنویس تا سبک بشی عزیزم.
در مورد نی نی هم مطمئن باش که کم کم شیطون میشه که دیگه از دستش ذله بشی. بگذار چند وقت دیگه از شدت تکونهاش حالت تهوع میگیری. خودش به اندازه یک تیم فوتبال برات میدوئه

مـــریم بـانو دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 09:47

آخییییییییییییی منم عاشق پسر بچه های شیطووونم.. نگران نباش همچین که به دنیا بیاد خونه رو می ذاره رو سرش و ذوقشو میکنی:*

سحرگاهی دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 15:03

بزار دینا بیاد چنان نفستون را بگیره و دیوار صاف بالا بره که کیف کنی

نازنین مریم دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 19:13 http://www.my-life90.persianblog.ir

امیدوارم از این حرفت هیچ وقت پشیمون نشی

فروغ دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 22:44 http://forogh1364.blogfa.com

نازیییییییییییییی ، نی نی فوتبال بازی میکنه بزودی.

آری شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 19:20 http://ary-f.blogfa.com

مستانه فکر کردی از حالا فوتبالیسته نگاه به این حرکات نکن یک آتشی بسوزونه که بگی چه آرزویی کردما
مواظبش باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد