موفقیت!

 

آرایشگاهی که قبلا می‌رفتم به این خونه‌مون نزدیکتر از خونه قبلیه. ولی آخرین بار که رفتم اونجا یعنی قبل از‌ عید قیمتهاش رو بالا برده بود و برای بند و ابرو پونزده تومن می‌گرفت و به همین نسبت هزینه‌ی کارهای دیگه رو هم بالا برده بود. شاید خیلی زیاد نباشه به نظر شما. ولی خب برای من زور داشت!


دیگه از اون به بعد هی دودل بودم که برم اونجا؟ نرم اونجا؟ پس کجا برم و ... که یه روز دیدم یه کاغذ چسبوندن در خونه‌مون! راستش قیمت‌هاش خیلی مهیج بود! بند و ابرو با هم 4 تومن. حدس می‌زدم از این جاهایی باشه که یه آدم بی‌تجربه توی یکی از اتاقهای خونه‌اش دم و دستگاه گذاشته و کار می‌کنه. یه چند روزی با خودم کلنجار رفتم و بالاخره خودم رو راضی کردم که یه بار هزار بار نمی‌شه.


پیاده ده دقیقه هم راه نبود تا خونه‌مون. در زدم و رفتم تو! اشتباه می‌کردم. یه سالن کوچیک بود با چندتا آرایشگر خوب و باتجربه. کارم انجام شد و خدا رو شکر راضی کننده بود. 4 تومن رو درآوردم و دادم به منشی! یه نگاهی بهم کرد و گفت اولین باره میای اینجا؟ گفتم بعله! هزارتومنش رو پس داد و گفت اینم تخفیف اولین بار! بعد یه کارت هم برداشت و پشتش نوشت تخفیف به مدت شش ماه و گفت تا شش ماه این کارت رو نشون بده تا بهت تخفیف بدم.


هیچی دیگه منم خوشحال و خندون از این موفقیت از بقالی یه بستنی خریدم و راهی خونه شدم!

  

نظرات 12 + ارسال نظر
لبخند شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 13:22 http://ye-asheghaneye-aram.persianblog.ir

وایییییییییییی که چه لذتی داره این جور چیزها. مبارک باشه ابروهات. حالشووووووووو ببر تا 6 ماه حسابی مامان خانوم

مرسی عزیزم...

خانمه شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 13:31

خوبه پاداش شجاعتت رو گرفتی

اگه این چیزا شجاعت بود که خوب بود!

سلانه شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 14:00

سلاممممممممممم:)
مستانهههههه فک کنم خونه جدیدتون نزدیک خونه ما باشه.. از روی یکی از پستات حدس زدم باید اینجوری باشه و من و تو دوباره طبق معمول دور و بر همیم :دی آدرس آرایشگاهه رو بدههههه.. :دی

عجب!
رسالت. نیروی دریایی! اگه نزدیکین واقعا بگو آدرس بدم!

غزل شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 14:06

منم خیلی برام زور داره ولی خب نزدیکه ما از این جاها نیست
خونتون کجاست مستانه جان خوش به حالتون با این ارایشگاه خوب

بگردی احتمالا میشه یه چیزی پیدا کرد...

دختر بزرگه بابایی شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 14:09

آدرسش رو به ما هم بده. فکر کنم با کرایه رفت و برگشت هم حساب کنیم از اینجا ارزونتر در میاد.

حالا اونقدر هم عالی نیست که به خاطرش بخوای از راه دور بیای اینجا

シوシ فرنگی شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 15:55 http://lahzeham.blogsky.com/

واقعا اونجا 15 هزارتومن برای بند و ابروئه؟
خیلی زیاده...من کف کردم با این قیمت
اینجا بند و ابرو 6 یا 7 تومنه
ولی من جایی که می رم 5 تومن بیشتر نمی گیره.
من فقط واسه ابروم که می رم سه تومن ازم می گیره..
واقعا راس می گن شهرای بزرگ بی وجدان توش زیاده...البته خرج هم بالاست ولی دیگه نه تا این اندازه

معمولا آرایشگرها یه درصد زیادی رو باید بدن به صاحب سالن

دلژین شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 15:56 http://drdeljeen.com

کجا هست منم یه سری بزنم

تشریف بیارین در خدمت باشیم. رسالت.

زهرا شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 18:37 http://zizififi

چه آدم باحالی بوده این صاجب آرایشگاه..کاش از این ادم باحالا نزدیکه خونه ما هم یافت میشد

آره خیلی. ایشالا که پیدا می شود...

مریم م شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 19:57

چه جالب مستانه جون، خونه برادرشوهرمنم رسالت نیرودریاییه! همسایه این باهم! خونه مادر شوهرمم یه زمانی اونجا بود. نیرودریایی خیابون خوبیه.

آره خیابون خوبیه. اومدین این ورا یه سری هم به ما بزنین

روزانه های ما یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 09:43

انقدر از اینایی که مدیریت بازار می کنن خوشم میاد که اگه تهران بودم شده ده بار ماشین عوض می کردم می رفتم اونجا! خیلی زیاد خوشم اومد از کارشون!

ما یه بار رفتیم رستوران بالیق تبریز (بالیق=ماهی) پرسید بار اولتونه؟ گفتیم بله و یه پرس میگو آورد برامون رایگان که بعد از خاویار گرونترین غذاشون بود! از اون به بعد ما با اینکه کلی با اونجا فاصله داریم اما شدیم مشتی وفادار و برای خوردن غذای دریایی فقط اونجا میریم.

سارا(روزنگار تقویم زندگی) یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 11:06

وای چه باحال!
آدم دلش میخواد هر روز بره آرایشگاه

یاسمن یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 23:17 http://yasaman1387.blogfa.com

چه آرایشگاه خوبی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد