اهل زمانه را به تماشا نشسته ایم...

 

یک دسته از آدمهایی که خیلی خیلی بهشون حسودیم می‌شه آدمهای هنرمندن. نه هرکسی که اسم خودش رو می‌ذاره هنرمند البته!‌

آدمهایی که یه چیز جدید به دنیا اضافه می‌کنن، آدمهایی که با آثارشون روح آدم رو نوازش می کنن.


مثلا نقاشهایی که نه پورتره و نه طبیعت و این جور چیزا که ذهنشون رو روی کاغذ تصویر می‌کنن...

شاعرهایی که آدم با شعرهاشون نفس می‌کشه...

آهنگ سازهایی که نواهای جدیدی رو وارد دنیا می‌کنن...

حتی عکاسهایی که چشمهاشون چیزهایی رو می‌بینه که از چشم بقیه آدمها جا می‌افته...


حس می‌کنم این آدمها یه ذهن متفاوت دارن... یا حداقل یه چیزی توی ذهنشون، توی روحشون دارن که بقیه ندارن...کاش من هم از چیزا توی روحم داشتم!

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
پرنده ی گولو پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 10:10

منم خیلی وقتا دوست دارم جای این ادمها باشم
ولی فکر میکنم ما همه رحمون شبیه به همه.چون یه تکه از خدا توی ما جا مونده.ینی خدا از قصد جا گذاشته
ولی ما نمیریم پیداش کنیم.
اونم خودش ور رو نمیکنه
عکاس ها اهنگساز ها هنرمندها این تکه رو حسابی برق میندازن نمیذارن غبار بگیره

بانوے بارانــــ پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 12:43 http://paaraand.persianblog.ir/

دوسی
میخوای بچه رو بفرستی هوا؟؟؟
با بادبادکت؟
میترسه هاااا

این جمله تو ذهنم میچرخه با کلمه بادبادک

هر که با مرغ هوا دوست شود
خوابش آرام ترین خواب جهان خواهد بود

ونوس پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 18:30 http://zendegimoon.blogsky.com

سلام
چرا من هرچی بادبادک رو تو گوگل سرچ کردم وبلاگ تورو نشون نداد؟

نمی دونم. من سرچ می کنم نشون می ده.

دختر بزرگه بابایی پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 20:49

سلام.

معلومه که هستی. همه مامانها هنرمندن. مگه نمیخوای یک نی نی جدید به دنیا اضافه کنی؟

اینکه هنر من نیست، هنر خداست...

رویا جمعه 2 تیر 1391 ساعت 07:56 http://ahoyekheyal.persianblog.ir

راستش بچه های سنین ۳-۷ سال بزرگترین هنرمندان هستن.اونها بدون اینکه آموزش دیده باشن و درگیر قوانین و قواعد و باید ها و نباید ها ی هنر بشن ،ذهنیت خودشون رو درنقاشی ها ،کاردستیها ،و حتی کار با ابزار دیگه مثل خمیر،گل مجسمه سازی،و کار با لوازم دور ریختنی ،پیاده می کنن.واقعن آدم از دیدن کاراشون حیرت می کنه.وقتی یک هنرمند برجسته میشه که به خلق و خوی کودکانه اش بر می گرده .
در واقع تمام هنرمندان بزرگ ،کودکان قد بلندن.

فرهنگ شنبه 3 تیر 1391 ساعت 00:20 http://zlife.blogfa.com

شعبان شد و پیک عشق از راه آمد/
عطر نفس بقیه الله آمد/
با جلوه سجاد(ع) و ابوالفضل(ع) و حسین(ع) /
یک ماه و سه خورشید در این ماه آمد/

"میلاد نور واعیاد شعبانیه مبارک"
.
.
سلام، وبلاگ جذابی دارید، آرزو می کنم موفق باشید...
راستی گرچه نمیشه اسممو گذاشت هنرمند، اما معمولا نقاشی میکنم، گواشو به رنگ روغنو آبرنگو سیاه قلم ترجیح میدم... خواستم بگم واقعا روح آدم درگیر میشه، هربار خواستم نقاشی رو بذارم کنار از لحاظ روحی بهم ریختم...

فلفل بانو شنبه 3 تیر 1391 ساعت 08:21

خب کاری نداره اون فسقلی که تو شکمته رو اینطوری بار بیار

فکر نمی کنم خیلی بار آوردنی باشه! سعی می کنم به علاقه مندیها و استعدادهاش احترام بذارم ولی باید یه چیزی باشه که پرورشش داد.

فلفل بانو شنبه 3 تیر 1391 ساعت 08:22

چون به نظر من این چیزا تو وجود همه هست ولی برای خیلی ها سر کوب شده و فقط عده اندکی بهشون اجازه خلاقیت دادن و یا رو استعدادشون کار شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد