پرنده تا به ابد در قفس نمی ماند!

 

کارهای ناتمومم یکی یکی داره تموم می شه. پریروز فریزر رو هم پر کردم. یعنی زحمت کرفس و بادمجونش رو خودم کشیدم، سبزی رو هم رفتم از خیریه زینب کبری خریدم. خیلی تعریف تمیزی و خوشمزگی سبزیهاش رو شنیده بودم. خودم البته هنوز امتحان نکردم. ولی امیدوارم به همون خوبی که تعریف می کنن باشه.


ترشی و مربای دست ساز هم داشت. که یه شیشه از هرکدوم خریدم و انصافا خوشمزه بود.


امروز هم روز اتوکاریه! باید تمام لباسهای چروک توی کمد رو دربیارم و اتو کنم که تا یه مدت راحت باشم. دیگه از فردا فکر نکنم کار خاصی برام بمونه.


دیروز رفتم سونوی آخر و راستش یک کم نگران شدم. وزنش، حرکتش و همه چیش خوب بود. ولی سایز سرش و پاش کوچیک بود. در این حد که بر طبق اون اندازه گیریها دکتر تاریخ زد 9 مهر! در حالیکه من نهایت تاریخم 29 شهریوره. البته هم دکتر سونو، هم دکتر خودم و هم اینترنت و ... همه تایید می کنن که توی هفته های آخر سونوگرافی تا سه هفته هم خطا داره. ولی آدمه دیگه. نگران می شه.


حالا پیش خودمون بمونه من بدم نمیاد دو سه روز بیشتر اون تو بمونه و متولد ماه مهر بشه! ولی دیگه نه یازده روز!

    

نظرات 18 + ارسال نظر
فلفل بانو دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 08:18

لببخشید خانم یه سئوال خب اینهمه خطا داره چطوری روز سزارین رو تعیین میکنن؟!

سونوهای سه ماه اول و دوم انقدر خطا نداره. معمولا بر اساس اولین سونو تاریخ می دن.

لیلی دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 08:47 http://leily.blogsky.com

خانمی من با اینکه می دونم بچه هرچی دیرتر به دنیا بیاد به نفعشه ولی به نظرم به فکر آیندشم باش که اگه مهر به دنیا بیاد بخاطر چند روز یک سال از هم سن و سالاش عقب میفته...در هر صورت هرچی خدا بخواد
راستی واقعا بابت تصمیمت برا زایمان طبیعی تحسین ات می کنم.به شدت با سزارین به جز موارد خیلی خاص مخالفم

قاصدک دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 08:54

وااااااااااای مستانه چه هیجان انگیزه این روزها .. وااای

فیروزه دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 09:27

خب خدا رو شکر که به همه کارهات رسیدی ... ایشالا که گل پسری صحیح و سلامت به دنیا بیاد و با خودش یه عالمه خیر و برکت و شادی همراه کنه

مریم م دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 12:53

مستانه جون تا می تونی این روزها خوب خوب استراحت کن. دختر من 42 روز پیش به دنیا اومد. از اون موقع حسرت یه خواب درست و حسابی به دلم مونده.

فنچ بانو دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 13:25 http://baghe-ma.blogsky.com

عزیز دلم انشالله به راحتی و بهترین موقع گل پسر صحیح و سالم به دنیا میاد

sahar دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 13:30

man asheghe motevaledaye mahe mehram

نسرین دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 16:06

به سلامتی خودش هر وقت عشقش بکشه میاد .
یه چیزی ... میگن دو لحظه س که دعای آدم میگیره . اونم دنیای زن . یکی وقتی که داره مادر میشه و یکی وقت خوندن خطبه عقد .
یه آقایی هست که کارش در گرو دعاست . میشه همون موقع که داری نینی دار میشی دعاش کنی ؟

معلمی از بهشت سابق دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 17:22

سلام مستانه جون.مبارکت باشه.ببخش که خبر دار نشدم این مدت بیام بهت سر بزنم.از وقتی وبلاگ ندارم کمتر از حال بچه ها خبر دارمیشم.قسمت بود امروزدوباره پیدات کردم. مواظب خودت و کوچولوت باش.دعات می کنم.

گل نسا سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 01:12

ایشالا به سلامتی
آخییییییییییییی
مستانه داره مامان میشه

نارنجدونه سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 02:00

شهریورم خوبه گرچه
راستی مگه طبیعی نبود ؟ تاریخ واسه چی؟

فلفل بانو سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 10:47

تو رو خدا اگه یادت موند تو لحظه زایمان دعام کن هم برای سلامتی بدن خودم و هم نینی

مامان بعد از این سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 18:29 http://faslino.persianblog.ir

سلام مامان مستانه! من هم خیلی خوشحال شدم یه همدرد دارم، انگار نی‌نیهامون دو سه روز با هم فاصله دارند فقط. خوبه که می‌تونی به اینکه دو سه روز دیرتر بیاد فکر کنی من واقعا تحمل ندارم، خیلی دارم خویشتن داری می‌کنم!

گلابتون بانو پنج‌شنبه 23 شهریور 1391 ساعت 02:17 http://golabatoonbanoo.blogsky.com

انشاالله این روزهای پر از هیجان رو به سلامتی طی کنی.

تینا پنج‌شنبه 23 شهریور 1391 ساعت 03:05 http://yerooz-yejaei

سلام مامان خانمی خوبییی؟ ای بابا بازکه من اومدمو این نینی خان تشریف فرما نشدن! خب دوست دارم زودتر بیام ببینم عکس نانازشو گذاشتی و ایشونم منت گذاشتن و به این دنیا مشرف شدن. اما این نینیه شیطون هر دفعه داره منو ضایع میکنه بعدشم مامان خانمی به فکر نینیمونم باش که اگه نیمه دومی بشه به خاطر چند روز یکسال از همسناش عقب میفته و حتما وقتی ایشالا بزرگ شد ناراحت میشه آخه من همیشه دلم واسه نیمه دومی ها میسوخت مخصوصا اونایی که تا هفتم مهر بودن! منکه دعا میکنم تا مهر بیاد ایشالا بهترین لحظات رو داشته باشین.....آمین...

ماهی خانوم جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 00:26 http://gozareroozha.blogfa.com

ایشالا که به سلامت و به راحتی زایمان میکنی. موقع زایمانت یاد ما هم باش

نیره جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 15:22 http://salimi.blogfa.com/

میشه آدرس این موسسه رو بذاری؟ من تو سایتشون چیزی ندیدم.

پاسداران ،خیابان اقدسیه،کوی نیلوفر ، پلاک 5

آری دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 14:07 http://ary-f.blogfa.com

عجله نکن میادش کلی هم کلافت میکنه میگن بچه کامل زایمانش راحت تره حالا من چراش رو نمی دونم ولی میگن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد