minuscule


دلم نمی‌خواسته و نمی‌خواد علی زیاد تلویزیون نگاه کنه. تا دوماه و نیمه‌گیش هم تقریبا مقاومت کردم و نذاشتم چشمش به تلویزیون بیفته چون می‌گفتن برای چشمش ضرر داره. ولی به هر حال تغییر رنگها و نورها اونقدر براش جذابه که گاهی که با هیچی آروم نمی‌شه به محض اینکه چشمش میفته به تلویزیون همه چیز یادش می‌ره.


فکر کردم حالا که انقدر دوست داره حداقل برنامه‌هایی براش بذارم که اگه مفید نیست، مضر نباشه. یک کمی گشتم، برخورد کردم به بی‌بی انیشتن و این مدل سی‌دیها. خب خیلی‌ها ازش تعریف کرده بودن. اما بعضیها هم گفته بودن که خوب نیست و چون زبانش انگلیسیه توی حرف زدن بچه اختلال ایجاد می‌کنه و ... خلاصه از این هم صرف‌نظر کردم.


اما یادم افتاد گاهی توی پرشین‌تون یه کارتونی رو دیده بودم که راجع به زندگی حشرات بود. یه سری کارتون جذاب 5 دقیقه‌ای بدون کلمه و فقط با موسیقی و صدای طبیعت و حشره. دیروز یکی دوتاش رو دانلود کردم و با علی دیدیم. هم برای علی جذاب بود و هم برای من و فکر می‌کنم می‌تونه برای هردومون آموزنده هم باشه!



اسم کارتون هست minuscule هست و اسم هر قسمتش این جوریه: minuscule vol1 ep1


چهار تا Vol داره ظاهرا و هر Vol هم حدود 20 تا episode. اسمش رو که توی گوگل سرچ کنین فایلهای you tube رو میاره.


اینجا هم با کیفیت بالاترش رو پیدا کردم: +

که توی قسمت سرچ اگه شماره vol و  episode رو بزنین همه قسمتهاش رو فکر کنم می‌شه پیدا کرد.


نظرات 5 + ارسال نظر
لبخند سه‌شنبه 5 دی 1391 ساعت 09:09 http://ye-asheghaneye-aram.persianblog.ir

چقدر دغدغه های مادرها شبیه هم هستش. منم همش دغدغه این تلویزیون رو دارم. پریروز هم بی بی انیشیتن رو گذاشتم اما بعدش یه سرچ زدم به همین چیزی که گفتی رسیدم و جالبه دنبال یه جایگزین بودم. واقعا ممنونم از معرفی این مجموعه کلی من چیز ازت یاد می گیرم دوست. علی رو ببوس

زهرا سه‌شنبه 5 دی 1391 ساعت 09:33 http://zizififi

اخی.عزیزززززززززم..الان تلویزیون هم میبینه علی؟؟؟ای جانم...راست میگی؟؟؟از بچگی برای بچه انگیلیسی بذاریم مشکل ایجاد میکنه در حرف زدنش.اما من همیشه فکر میکردم میشه از بچگی با هاشون انگلیسی کار کرد تا خیلی زود به این زبان مسلط شن

ستایش سه‌شنبه 5 دی 1391 ساعت 09:52

چقدر دیدنی چهره این علی قلنبه که داره تلویزیون می بینه آی خوردنیه.

شیرین سه‌شنبه 5 دی 1391 ساعت 10:48 http://www.shirinvazendegi.persianblog.ir

سی دی های بی بی انیشتن هم عالیع. در مجموع 27 سی دی با عناوین مختلف ، اکثرا بدون کلام و با موسیقی هی کلاسیک.
فقط از طریق اینترنت ( سایتهای متفرقه) نخر ، من خریدم و هم کیفیتش بد بود و هم ناقص بود.

فنچ بانو سه‌شنبه 5 دی 1391 ساعت 11:09 http://baghe-ma.blogsky.com

مرسی که چیزای خوبی رو که پیدا می کنی به ما هم می گی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد