عکس العمل عجیب


عصر دیدم اسباب بازیهای علی براش تکراری شده و کتابش رو هم ورق ورق کرده و تا اونجایی که می شده خورده و راه افتاده پی دمپایی رو فرشیهام. گفتم یه اسباب بازی جدید براش بیارم. رفتم اون ماشینه رو که زخمیش کرده بود (+) آوردم گذاشتم جلوش که با مواظبت خودم باهاش بازی کنه. ولی همین که ماشین رو دید، یه جیغ بنفش کشید. گفتم شاید از نور و صداش ترسیده. اما چند ساعت بعد دوباره بدون روشن کردنش آوردمش جلوش باز هم شروع کرد به جیغ زدن.


خلاصه که خیلی اشتباهه که آدم فکر کنه این بچه ها بعضی چیزا رو نمی فهمن و درک نمی کنن و یادشون نمی مونه و ...



پ.ن: کامنتهای پست قبل رو اشتباهی پاک کردم. ولی ممنون از همه تون که لطف دارین به علی.

 

نظرات 11 + ارسال نظر
لبخند بانو جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 18:41 http://labkhandam.blogsky.com/

چه قدر جالب...
واقعا چرا ما فکر می کنیم بچه ها چیزی حالیشون نیست؟
راستش همیشه هم یادمه می گفتن باید جای بچه هر چند اگر نوزاد هم باشه از جای پدر و مادر دور باشه...یعنی بیشتر مد نظر اتاقشونه...ولی خب بازم پدر و مادر خصوصا ایرانی دلشون طاقت نمیاره که بچه ازشون دور باشه...
و خیلی از موارد دیگه که اگر بگم کلیاتی می شن

فلفل بانو جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 19:34

الهیییییییییییی چه پسر باهوشی ماشالله
راستی مستانه الان که من وقت دارم میشه هر وقت تونستی برام بنویسی برای تقویت هوشش از نوزادی چه کارایی کردی ؟ من هیچی بلد نیستم ولی تو خیلی واردی یا مثلا کتاب خاصی در این زمینه خوندی ممنون میشم بهم بگی

خانم کوچولو جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 21:32 http://daftaradastak.persianblog.ir

آی جانم. معلومه که بچه خیلی ترسیده طفلکی.
ولی ماشاله چقدر باهوشند این بچه ها. آدم دلش می خواد کلی چیزای خوب یادشون بده.

[ بدون نام ] شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 07:33

توام منو مسخره نکنیا منم هیچ اعتقادی به خوردنی برای تقویت هوش بچه ندارم[نیشخند]اینو به همه گفتم یادته یه بارم تو پستام نوشته بودم که هوش ذاتیه و ارثیه
ولی تا یه حدی در روز تولد در وجود انسانها هست میگن بقیه ش رو (‌یعنی استاد روانشناسیمون میگفت تودانشگاه )‌اکتسابی و قابل رشد هستش که در سنین پایین و نوزادی این اتفاق میفته و با تقویت والدین و اطرافیان اتفاق میفته من منظورم این بود که مثلا باهاش چی کار میکنی یا چه رفتاری داری
ممنون
من فقط چیزایی رو تو بارداری دارم رعایت میکنم ک بدنش رو تقویت میکنه چون میدونم چهره که یا شبیه منه یا همسری ! هوششم همینطور! مثلا خیلی ها میگن روغن زیتون بخور بچه سفید شه! خب بابا اونایی که پدر و مادر هر دو سبزه اند که این محاله آخه مگر ژن پنهان داشته باشن یا مثلا برای من که خودم و همسری سفیدیم محال بچه مون سبزه شه خب یعنی یه حرفا این خاله زنکا میگن بامزه

فلفل بانو شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 07:33

ببین اون قبلیه من بودم

زهرا شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 07:41 http://zizififi

اخی ببین طفلی چقد اذیت شده دفعه پیش که الان این جوری عکس العمل نشون میده..عزیزززززززززم

شهریار شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 15:02 http://safarnevis.com

سلام و درود

پیشاپیش نوروز را به شما شادباش می گویم و امیدوارم سفره هفت سینتان پر از سلامتی و سفر باشد.

٫ارمیس یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 03:43 http://parmis-fal.blogfa.com

سلام به همه عزیزان امیدوارم همه خوب باشید اوضاع بر وفق مرادتون باشه
من پارمیس هستم ۲۸ سالمه و تجربه زیادی در فال بینی دارم .
تا حالا هم هر کسی که فالش رو گفتم ناراضی نبوده و از حرفام حیرت زده شده
و حالا تصمیم گرفتم در این وبلاگ به علاقمندان بگم که میتونن با مبلغ بسیار کمی از خیلی چیزا با خبر شن!!!(اینو جدی میگم)
۳ تا فال هست که من میتونم براتون بگیرم
۱-فال عشق جدید با قهوه(که بین مشتریام خیلی طرفدار داره)۳۰۰۰تومان
۲-فال قهوه و حافظ که با هم گرفته میشه وراجع به زندگی و نیت های مختلفه)۵۰۰۰تومان
۳-فال نوین من هستش که برای همه جالبه که قیمتش مثل بالایی ۵۰۰۰تومانه
علاقمندان میتونن از طریق این وبلاگ یا کامت بذارن و یا ایمیل بدن اسمشونو بدن و شماره مبایلشون بذارن تا من شماره حساب رو برای واریز براشون اس ام اس کنم و فالشون رو یا به ایمیلشون و یا در وبلاگ و یا تلفنی(به دلخواه خودشون)قرار بدم
و جواب تا حداکثر ۲۴ساعت بعد از واریز براشون فرستاده میشه
با تشکر

مستانه ی عزیز..مبارکه ..مامان شدی خانوم خانوما..آقا پسر خوشگلت داره مردی میشه واسه خودش دیگه..زمان چقدر زود میگذره.خوشحالم برات مامان خانوم

آلما یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 14:02

آخییییییییی
نازی

پرتابه یکشنبه 4 فروردین 1392 ساعت 01:33 http://partabeh.com

مستانه جان سلام
نوروزت مبارک ...
من یکی از اعضای پرتابه هستم. می دونی بعضی وقتا یه سری حرفا هستن که نه می شه تو وبلاگ نوشتشون ( یعنی به اندازه ی یه پست وبلاگ نیستن) و نه دوست داری از بین برن...
من اومدم بهت بگم که پرتابه دقیقا جائیه واسه این حرفا یعنی می تونی تو پرتاب های 198 کاراکتری همه ی حرفای مینیمالت رو بنویسی
ما تو پرتابه کپی پیست نمی کنیم و خوشحال میشیم که تو هم بیای تو جمع ما و از نوشته هات بهره مندمون کنی...
منتظرتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد