عید و علی


امروز سه شنبه نیست. ولی گفتم تا حس و وقت نوشتن دارم پست مربوط به علی رو هم در دو هفته گذشته بنویسم.


گرچه هرچی بزرگتر می شه نوشتنیها کمتر می شه انگار. یعنی خیلی حسها و خیلی حرکتهاش واقعا با کلمات قابل نوشتن نیستن. سعی می کنم براش فیلم بگیرم و نگه دارم.


توی این دو هفته دور و بر علی خیلی شلوغ بود. از متین بگیر که خیلی بیشتر پیشش بود تا پسرعموها و پسرعمه هاش که بیشتر روزها به بهانه عید دیدنی دور هم بودیم. علی اصلا غریبی نمی کرد و خیلی هم اجتماعی و خندون و خوش اخلاق و ... بود.


برعکس ظاهرش که خیلی شبیه منه به نظر میاد باطنش بیشتر شبیه متین باشه و من از این بابت واقعا خوشحالم.


خلاصه بیشتر خوش اخلاق بود مگه در مواقعی که خوابش می  گرفت ولی شلوغی و کنجکاوی و ... نمی ذاشت بخوابه و دیگه شروع می کرد به جیغ زدن و گریه کردن.


دیگه این وسط واکسن هم زد. ولی انقدر سرگرم مهمونی بازی بودیم که خودمون هم نفهمیدم چه برسه به علی.


وزنش حدود 8 کیلو شده و قدش هم 68 سانت که روی نموداره و قابل قبول!


حرکات جدیدی هم که یاد گرفته گذشتن از موانع (با ارتفاع حدود 10 سانت)، بالا رفتن و خوابیدن روی میز، نشستن به صورت دو زانو(!)، انداختن گلدون و ... است!


خیلی هم اصرار داشت که عید ببریمش مسافرت! حتی ساکش رو هم بست و انداخت روی دوشش. ولی دیگه قانعش کردیم که توی راه اذیت می شه و ...

   
نظرات 13 + ارسال نظر
بانو یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 04:01

وااااای خدا... این پسمل هر روز خوردنی تر میشه!! میشه از طرف من یه گاز بگیری از اون لپپپای خوشگلش؟؟!!!

پرنده گولو یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 08:10


شلوار جین اش رو نگا کن
مستانه راست میگی قیافه اش عین عین خودته
ای ماچ و هزار ماشالله

پریسا مامان امیرارسلان دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 01:17

عزیزمممممم...خدا حفظش کنه.

گل نسا دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 07:39

عزیزممممممممممممم
چقدر بزرگ شدییییییییییییییییییییی
با کوله پشتی میخواستی بری سفر، خاله؟!ای جانمممممممممممم
-------
روزای خوبی داشته باشی دوستم :)
سال نو هم مبارک!

یدالله ویسمرادی دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 08:42 http://08325245616.blogfa.com

سلام خدا حفظش کنه هزار ماشاالله
بخدا نم یه شایسته کوچولو دارم یک شیطون بلاس
منتظر حضورتون هستم

یکی دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 13:31

حالم به هم خورد دارم بالا میارم

sahar چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 02:21

azizam man hamsare shoma ro nemishnasam , khodetam az nazdik nemihsnasam vali ba khoundane in blog ,bardashte khaili mosbati az shakhsiatet daram .bahoush ,fahmideh va matin .ino baraye ounja ke gofti kashki pesaret mesle hamsaret bashe .mikham begam khodetam khaili gol be nazar miresi .ay kash ma khanouma yekam etemad be nafsemouno bala bebarim.

زهرا چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 10:01 http://zizififi

مستانه سال نوت مبارک...ایشالا که سال خوب و خوشی برات باشه...علی هم ماشاالله هر روز بهتر از دیروزه.ناز و نمکیه و خوردنی.ماشاالله

صدا چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 23:14

الهی بگردم. چقدر ناز شده ماشاا...

آری پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 16:54 http://ary-f.blogfa.com

ماشالله
خوب خودش سختی ها رو قبول کرده که میبردینش
برا سن علی سفر میتونه یه پارک توشهر باشه که تا حالا ندیده
مواظبش باش از حالا خطات دور و ورش بیشتر میشه چون کنجکاویش زیادتر میشه
خدا برات حفظش کنه

سمانه جمعه 16 فروردین 1392 ساعت 13:36

آخی چقد ناز شده این علی آقای گل.
ایشالله که سال خوبی باشه...کاش از اتفاق خوبه هم واسمون می نوشتی و خوشحالمون می کردی...

بنفشه شنبه 17 فروردین 1392 ساعت 19:15 http://fb7549.blogfa.com/

سلام
خیلی اتفاقی وبتون رو دیدم
اما خییییییییییییییییییلی جالبه آفرین
منم اگه مامان بشم از خاطراش مینویسم
فعلا که خودم بچه ام
دوستون دارم ...بوس

فرنوش مور شنبه 17 فروردین 1392 ساعت 22:02

فدای ظاهر و باطنش :*******

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد