مرور توهمات!

  

هنوز هم گاهی اگه فرصت بشه و علی خواب باشه و همه کارهام رو هم کرده باشم و ... می شینم یه قسمت جدید از گریز آناتومی رو دانلود می کنم و می بینم. توی این قسمت آخر مردیت وسطهای بارداریشه و توهم هاش شروع شده. توهم اینکه بچه سالم نباشه، فلان بیماری رو داشته باشه، بهمان نقص رو داشته باشه و ...

کلا این قسمتش مرور خاطرات بود برام. حدس می زدم بیشتر زنها از این توهمات داشته باشن ولی فکر نمی کردم انقدر این توهمات شبیه هم باشه. (البته از اونجایی که مردیت دکتره یک کم توی جزییات دقیقتر توهم می زنه!)


حالا خوبه مردیت روش می شه به شوهرش بگه فکرهاش رو. من که از بس فکرهام مخصوصا توی یه ماه آخر مسخره بود حتی روم نمی شد به کسی چیزی بگم. فقط هی می رفتم توی اینترنت سرچ می کردم که چی به چیه و چی ارثیه و چی ارثی نیست و ...


تازه از اون طرف هم هی فیلم راز و قانون جذب و ... برام تداعی می شد که آدم به هرچی فکر کنه همون می شه و اگه به چیزای بد فکر کنه جذبشون می کنه و ...


دیگه فکر کن چه حالی داشتم!


خلاصه که این پست رو نوشتم که اولا از خدای نازنینمون به خاطر سلامتی علی و به خاطر اینکه از خطرات حفظش می کنه کمال امتنان رو به جا بیارم.


و ثانیا به فلفل عزیز، خانوم کوچولوی نازنین، روناک مهربون و مموی خوب و سایرین بگم که اگه از این توهمات زدن زیاد نگران نباشین، طبیعیه و ایشالا نی نی هاتون صحیح و سالم به دنیا میان.

 

نظرات 17 + ارسال نظر
دختری در مزرعه یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 23:59 http://dokhtaremazrae.persianblog.ir

من هنوز حامله نیستم این توهمات رو میزنم !! فک کنم اوضاع من خیلی خرابه

احتمالا

آلما دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 07:59

من اون پست آخر رو خوندم
من درک نرکدم چی شده و از کجا فهمیدی شوهرت خوشبخت نبوده
اما خیلی سخت بود حتی خوندنش

روناک دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 10:34 http://www.ronak88.persianblog.ir

مرسی مستانه جونم....آره واقعا همه مامانا همه جای دنیا دلشوره هاشون مثل همه
....
راستی یه سوال هم داشتم سرویس روتختی علی جون رو آماده خریدی دیگه نه؟ این دورتختی رو هم خودشون دارن دیگه؟

بله. آماده با دور تختی. و چقدر هم به نظرم لازم و ضروریه این دور تختی

خانم کوچولو دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 10:41 http://daftaradastak.persianblog.ir

وای مستانه این پستت کلی آرومم کرد. الان چند وقتی هست که این فکرا میاد سراغم. یه روز نشستم و کلی گریه کردم. باز وسط گریه ها همش به این فکر می کردم که اوضاع روحی من که این جوری باشه طفلک فینگولم هم حتما ناراحته و فک می کردم که وقتی دنیا بیاد حتما خیلی ناآرومی می کنه و باز نگران تر می شم. البته الان یه چند وقتی هست که سعی می کنم فکرای منفی نکنم.
به هرحال این پستت خیلی برای من خوب بود. مرسی مستانه جان. بازم از تجربه هات بگو برام.

مموی عطربرنج دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 10:42 http://atri.blogsky.com/

من با هر آزمایشی که دکتر می ده بهم،بدو بدو می رم تو نت سرچ می کنم!ببینم چی به چیه! یعنی الان به من بگن تریزومی 13 مال چه آیتمیه؟به چه دردی می خوره،یا ان تی چیه و چقدر باید باشه ،برات مثل بلبل همه شو می گم...
آخه چه کنیم؟انقدر از گوشه و کنار آدم چیزای منفی می شنوه و می خونه که ناخودآگاه توهم می زنه!
مادریم دیگه...

کلا اینترنت همه مون رو دکتر کرده

آیدا دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 10:57 http://mahtabanu.blogfa.com

سلام مستانه :)

سلام آیدا...

پرنده گولو دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 11:43

نبودی مستانه
مادر شغل تمام وقتت شده نه؟
الهی همیشه شاد باشین

مادری شغل تمام وقتمه و کنارش یه کار نیمه وقت هم می کنم

فلفل بانو دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 12:08

وای مرسی از پست دقیقا به موقع بود

آری دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 15:26 http://ary-f.blogfa.com

آره دوران بارداریش مثل ویارهاش که عجیب غریبه توهماتش هم عجیبه
حالا بعضی ها همش فکر میکنن شوهرشون داره بشون خیانت میکنه و هی به هر زنی که شوهرشون از کنارش رد میشه گیر میدن واصلاً راجع به بچه توهم ندارن اینو چی میگی

ووووی چه بده این توهمات

فرنوش مور دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 17:14

توهم اونی که هنوز باردار نشده و اقدام هم نکرده:
نکنه اصلا باردار نشم و یه عمر حرت به دل بمونم!
نکنه یهو 4 قلو بشن!
نکنه شکل هیچ کدوممون نشه احساس غریبی کنم باهاش!
و...
:) توهمه دیگه! باردار و غیرباردار نداره!!!!

علی کوشمولو رو ببوس... پست بی عکس هم ممنوع!!!

چه توهمات جالبی! احساس غریبی! فک کن!

آزاده سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1392 ساعت 09:14

سلام من از خواننده های خاموش هستم ولی اینبار نتونستم خاموش بمونم واقعا مرسی بخاطر این پست چرا که منم درگیر این توهمات هستم و امروز با خوندن این پست خیلی انرژی گرفتم واقعا آدم به هر چی فکر کنه همون میشه ؟من که دیگه توبه کردم.ان شااله پسر گلتون همیشه سلامت باشه.

ایشالا که شما هم اگه بارداری نی نیت سلامت به دنیا بیاد

خانمه سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1392 ساعت 12:33

خدا رو شکر که در حد توهم بود.
راستی از چه لینکی دانلود میکنی؟
زیرنویس هم داره؟

زیرنویسهاش رو از farsisubtitle می گیرم. دانلود هم از رپیدباز می گیرم که عضویت و اینا می خواد. ولی فکر کنم جاهای دیگه هم باشه.

صحرا شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 23:33 http://araz36.blogfa.com

داشتن توهم قبل بارداری نوبره ...که من گاها بهش دچار می شم

ایشالا که همش در حد توهم باقی می مونه

بهاره شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 23:35 http://rouzmaregiha.blogsky.com

منکه هنوز توهماتم ادامه داره، همش فکر میکنم خوب باران الان سالمه ولی نکنه چند سال دیگه یه چیزش بشه که معلوم بشه بخاطر دوران بارداری من اینجور شده؟
دوستم میشه لطفا لینک دانلودش رو بذاری؟ من دارم سیزن 8 رو می بینم و اینکه تموم بشه حالا باید چند ماه منتظر بمونم تا این جناب فیلمی بیاره سیزن 9 رو.

زیرنویسهاش رو از farsisubtitle می گیرم. دانلود هم از رپیدباز می گیرم که عضویت و اینا می خواد. ولی فکر کنم جاهای دیگه هم باشه.

سمانه سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 10:20

خانومی سه شنبه اس ها بدو بیا آپ کن

ای بابا...سه شنبه هم گذشت و آپ نکردم.

چیکا سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 23:33 http://chica.mihanblog.com

روزت مبارک مامان مستانه

مرسی عزیزم

فیروزه چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 10:15

روزت مبارک مامان مستانه

مرسی فیروزه جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد