دندان...


به خاطر مشکلی که توی جنس دندونهاش هست و زود دچار پوسیدگی می شه دکتر گفته اصلا نباید شبها شیر بخوره. راستش مستاصلم که چه جوری بچه ای رو که هیچ جوری به جز شیر خوردن نمی خوابه از شیر بگیرم. حالا تازه اگه شب هم به هر شکلی بخوابونمش نصف شب که دو سه بار پا می شه و تا شیر نخوره نمی خوابه چی کارش کنم؟


راستش تنها راهی که به ذهنم می رسه اینه که هروقت شیر خورد و خوابش برد بعدش دهنش رو تمیز کنم. ولی اون هم این چند شب ممکن نشده. چون هروقت با قطره چکون بهش آب دادم یا با دستمال دهنش رو تمیز کردم دوباره از خواب بیدار شده و از اول همون بساط رو داشتم.


ولی از شما چه پنهون هیچ کدوم از اینها در برابر غصه اینکه می بینم مث بقیه بچه ها دندونهای درست و حسابی و زیبا نداره، هیچی نیست...


راستی اگه دندون پزشک اطفال خوب خواستین دکتر "مرجان سیرجانی" رو توصیه می کنم. مطبش توی سعادت آباده.

نظرات 11 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 09:10 http://shosho200.blogsky.com

کلن اسم دندون که میاد 4 ستون بدنم به لرزه در میاد
منم بسیار مشکل دندون دارم
همین دیروز کابوس شکستن دندون اومده بود سراغم
البته همیشه با منه این کابوسا
عزیزم شاید اصلی هاش ایشالا بهتر دندون شیری هاش باشه

وااای به دندونهای خودم که اصلا فکر نمی کنم

انار پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 17:01 http://ladypomegranate.persianblog.ir/

منم مشکل شیر خوردن شبانه رو با پسرم دارم . دکترش میگه فقط یه وعده توی خواب و خیلی هم اصرار داره رو این قضیه ولی کار ما به 4-5 بار هم می رسه ...
اگه راه حلی پیدا کردی به ما هم بگو لطفا !

فکر نکنم راه حلی پیدا کنم...

ماه مون پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 19:15

مریم جان دندون های امیررضا هم با اینکه خیلی مراقب بودم به خاطر قطره آهن تازه خارجی هم بهش میدم سیاه شده دکتر بردم گفت مگه میخوای ببریش خواستگاری

مشکل من سیاهیش نیست فقط. دوتا دندونهای پایینشه که خیلی کوچیکه.

مامان مینو پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 19:35 http://heavenm.persianblog.ir

آرامش مادر و بچه از همه چیز، از جمله دندون! مهمتره، من هی این رو به خودم میگم :)
تو دور و بر ما بچه این سنی خیلی زیاده و دندوناشون خیلی متنوعه، منظورت چیه که علی کوچولو دندونهاش درست و حسابی و زیبا نیست؟
به هر حال اینها دندون شیری هستند و می افتند، ولی اعصاب تو وعلی و خواب شبتون اگر داغون بشه این روزهایی که باید خیلی شیرین باشند تلخ میشن که خیلی حیفه، به نظر من استرس به خودت به خاطر دندونهای شیری وارد نکن مامان مستانه..

حق با توئه و راستش خودمم به همین نتیجه رسیدم. بیشتر از دندونهاش نگران اعتماد به نفس و تکلمش هستم البته...

الهه(جون جون) پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 22:30

چه بد

nahal پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 23:32 http://1nahal.blogfa.com

ﺍﻟﻬﻲ!ﻃﻔﻠﻜﻲ ﺑﭽﻪ ﮔﻨﺎﻩ ﺩﺍﺭﻩ ﺍﺯ ﺍﻻﻥ ﺩﻧﺪﻭﻧﺎﺵ ﺍﻳﻨﺠﻮﺭﻱ ﺑﺎﺷﻪ.ﺍﻣﺎ ﻏﺼﻪ ﻧﺨﻮﺭ ﻣﺴﺘﺎﻧﻪ ﺟﻮﻥ.ﺩﻛﺘﺮ ﭘﺴﺮﻱ ﻣﻦ ﻣﻴﮕﻔﺖ ﺍﻻﻥ ﺧﻴﻠﻲ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺩﻧﺪﻭﻧﺎﺷﻮﻥ ﺍﻳﻦ ﻣﺸﻜﻠﻮ ﺩﺍﺭﻩ.ﺗﻮ ﺍﺯ ﻛﺠﺎ ﻓﻬﻤﻴﺪﻱ ﻣﺸﻜﻞ ﻋﻠﻲ ﺭﻭ؟ﺩﺭﺩ ﻣﻴﻜﺮﺩ ﺩﻧﺪﻭﻧﺶ؟

نه درد نمی کرد. دوتا دندونهای پایینش کوچیکن خیلی. از بین رفتن.

خاتون جمعه 15 آذر 1392 ساعت 14:13

عزیزم نمی تونی یک هو شبها بهش شیر ندی شروع کن یک وعده یک وعده کمش کن و بهش اب بده به جای شیر . یک جوری که بچه تدریجی به کاهش کالری در شب عادت کنه.

من بیشتر دارم تلاش می کنم بعد از شیر خوردن بهش آب بدم. چون حس می کنم به اون شیر نیاز داره.

پری شنبه 16 آذر 1392 ساعت 07:53

آخی عزیزم نگران نباش.مگه دندونای علی کوچولو چطوریه؟

دو تا دندون پایینش خیلی کوچیکن. دکتر می گه از بین رفتن.

آلما شنبه 16 آذر 1392 ساعت 09:20

خودتو اذیت نکن
این که مشکلی نیست
ایشااله بزرگ میشه و مسواک زدن یاد میگیره و مشکل کم میشه
هیچ بچه ای بی مشکل نیست
این مشکل کوچولو که در برابر مشکلات هی سری از بچه ها مهم نیست عزیزم
البته که ادم بالاخره ته دلش غضه میخوره اما همیشه شرایط بالاخره یه گیری داره و باید با اون گیرش کنار بیایم

خودمم همش همین فکر رو می کنم که اگه خدای نکرده مشکل بزرگتری داشت چی و با همین حرفها خودم رو دلداری می دم.

سمانه شنبه 16 آذر 1392 ساعت 15:07

ننوشتی که!
باز داری تنبل میشی ها

آره. دارم تنبل می شم دوباره

بانوی فلزی یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 13:12 http://ironvirgin.blogfa.com/

به عنوان مادر حق داری که دوست داشته باشی فرزندت هیچ مشکلی نداشته باشه ولی غصه نخور این دندونها که دائمی نیستند.مشکل حادی هم نیست.درست می شه کم کم.

می دونم خودم. همش خدا رو شکر می کنم که مشکل حادتری نیست. ولی نمی تونم ناراحت نباشم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد