خوشحال


حالم خوبه...

چون صبح علی آزمایشش رو داده و خیلی هم بی تابی نکرده.

چون متین ماشین رو درست کرده و جمعه خستگیش رو در کرده.

چون به جای خالی فنچ ها عادت کردم و سعی می کنم بیشتر مراقب مرغ عشقهامون باشم.


حالم خوبه...

چون یه فیلم خوب دیدم (پله آخر).

چون چندتا کتاب خوب برای خوندن دارم.

و خیلی چونهای دیگه.


حالم خوبه...

چون با اینکه دلیل اصلی هنوز رفع نشده ولی دلم به بودن شما و به مهربونیهاتون گرم شده.


نظرات 8 + ارسال نظر
تینا شنبه 23 آذر 1392 ساعت 16:50

الهی شکر عزیزم .... ایشالا علت اصلی نگرانی هات هم رفع می شه زود زود....

ممنون عزیزم. ایشالا تو هم خوب باشی همیشه. ایمیلت رو هم چک کن

مریم م شنبه 23 آذر 1392 ساعت 18:55

خدا رو شکر. من پست قبلتو خونده بودم هرچی خواستم برات نظز بذارم نشد. خوشحالم که خوبی. الانم این نظر رو بی عینک دارم می نویسم چون دخترم عینکمو برداشته گم کرده. امیدوارم غلط غلوط ننوشته باشم

الهی... دختر گلت رو ببوس. عینکت هم ایشالا تا حالا سااااااالم پیدا شده.

ماه مون شنبه 23 آذر 1392 ساعت 19:21

خدا رو شکر میگم این اموشن بوس لباش خیلی ضایستتتتتتتت :D

خیلی... لبهایی داره بس کلفت

پری یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 07:48

خدا رو شکر عزیزم که بهتری.مراقب خودت باش

قربونت برم عزیزم. تو هم مراقب خودت و پسرت باش.

الهه(جون جون) یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 08:41

ایشالا همه ی پستهات همیشه شادی داشته باشه و اون غم ِنامرد پاک بشه ..رفع بشه

آزمایشگاه به آزمایشگاه خیییییلی فرق داره..خداروشکر این بار اذیت نشد..من ماهی یه بار پسرک رو میبرم آز ...میفهمی چی میکشم ؟

هنوزم منو میخونی؟

ایشالا پسرک تو هم به زودی از شر آزمایشها راحت می شه.

آره می خونمت (در کمال شرمندگی که کامنت نمی ذارم)

قاصدک یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 10:01

زندگی همینه عزیزم ..
نوسان میان این خوب و بد ..
.
خوشحالم خوبی عزیزم ..

کاش بیشتر تو حال خوب بمونیم...

نارنجدونه یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 11:54 http://elika86.blogfa.com/

خیره انشالله مستانه جان :)

گلابتون بانو یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 14:47 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

حال خوبت مستدام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد