دزد کتاب


مهربونی و دلنگرونیهاتون آدم رو شرمنده می کنه و وادار می کنه به نوشتن. که اگه نبودین و احوالمون رو نمی پرسیدین واقعا دیگه هیچ انگیزه ای نمی موند برای نوشتن.


روزهامون شبیه هم می گذره. گاهی روزها می رم سرکار و گاهی روزها هم علی رو می برم پارک و گردش و خوشگذرونی.


وقتهایی که فرصتی دست بده کتاب می خونم و فیلم می بینم. 


برای اینکه این پست خیلی هم بی خود نباشه و قدم رنجه کردین این همه راه اومدین دست خالی نرین بد نیست یه فیلم خیلی خیلی خوب رو هم معرفی کنم: دزد کتاب (The book thief)



روی اسمش کلیک کنین تا معرفیش و آدرس دانلود و همه اطلاعات لازمش رو ببینید.



راستی این سریال کمدی- درام رو هم خیلی دوست می دارم: raising hope



راستی این بازی رو بازی کردین ؟  2048


الان فکر کنم قشنگ معلوم شد که چقدر سرم گرم بچه داریه!

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
سمانه سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 20:26

خیلی هم خوب
فقط جای یه عکس خوشگل از گل پسر خالیه!

الما چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 10:31

خدا رو شکر که خوبی و همه چیز خوب پیش میره

صفورا شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 11:41 http://bahareomr-2.blogfa.com

خوشحالم که خوبین. حتما میرمو این فیلما رو میبینم.

خانمه چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 08:05 http://khanomeh.persianblog.ir

به به مستانه خانم،راه گم کردین، از این ورا
خانم شما وقتی این همه وقت نوشتی یه جورایی دیگه حق نداری بنویسی.
آخ آخ منم معتاد این بازی شدم، اما اصلا تا حالا نتونستم بشینم فیلم و سریال و زیرنویس دانلود کنم ببینم
خان اگه تو ایسنتگرام ای دید داری یه ندا به من بده

مموی عطربرنج شنبه 13 اردیبهشت 1393 ساعت 17:45 http://atri.blogsky.com

دیگه داشتم ناامید می شدم از نوشتنت...
چه خوب شد نوشتی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد