علاقه مندیها


علی هم مث هر آدم دیگه ای، توی هر دوره از زندگیش به یه موضوعی علاقه منده و اونقدر در موردش تحقیق و پرس و جو می کنه، تا ته و توش رو دربیاره!


اولین چیزی که خیلی شدید بهش علاقه داشت هواکش بود! به طوری که توی خیابون که راه می رفت فقط چشمش هواکشها رو می دید و توی هرخونه ای که وارد می شد، اولین سوالش این بود: "هواکش دارین؟ هواکش تون کجاس؟"


در همین راستا بعد به موتور لوازم برقی علاقه مند شد و هر وسیله برقی که می دید می خواست بدونه موتورش کجاست. همون موقعها بود که توی وسایل برقی و دیجیتال و ماشین و خلاصه هرجایی که به ذهنش می رسید دنبال بلندگو هم می گشت و تا کشفش نمی کرد خیالش راحت نمی شد.


کشف بلندگو منجر شد به کشف بلندگوهایی توی خونه ها که صدای زنگ از توی اونها بیرون می اومد و دوست داشت یکی زنگ بزنه و خودش بره پیش بلندگو صدای زنگ رو از اونجا بشنوه. و بعد هم کلا به خود مبحث زنگ علاقه مند شد و باید تمام زنگهای ممکن رو خودش می زد و تمام آهنگها و زنگهای تلفنها و موبایلها رو امتحان می کرد و قص علی هذا.


و اما موضوع جدید علاقه مندیش در این روزها، لوله ها هستند! اینکه آب از کجا میاد تو لوله از کجا به کجا می ره و از کجا میاد بیرون و با شدت و حدت در تمام عرصه ها اعم از خانه، خیابون، خانه بستگان و پارک و ... این مبحث رو دنبال می کنه.

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد