بستگی داره که تو، تا کجا دوستم داری؟!؟!



1. علی داره بزرگ می شه! متین هم داره بزرگ میشه!!!  پس منم بــــاید بزرگ بشم. اسمایلی یه آدم خیلی جدی

2. اینجا به بزرگ شدنم کمک می کنه و به بهتر شدنم. چون باید زندگی رو یه جور قشنگی بسازم که ارزش اینجا نوشتن رو داشته باشه.

3. خیالم راحته که بعد ایــــن همه سال نه تنها هیچ آشنایی که هیچ غریبه ای هم اینجا رو نمی خونه. پس هرچه بخواهد دل تنگم می گم.

4. حیلت رها کن عاشقا!!! مستانه شو، مستانه شو (می دونم شعر مولوی رو تحریف کردم!)

5. اینجا دفتر خاطرات بهترین سالهای زندگی و بی نهایت دوستش دارم.

6. اینایی که نوشتم دلایل از این به بعد نوشتنمه! نکه خیلی برای همه سوال پیش اومده بود خواستم توضیح بدم.

7. عنوان تزئینی است.



پ.ن: . از خیلیها کم و بیش خبر دارم ولی هی یاد زهرای خوب پاییزی میفتم و آرزو می کنم که خوب خوب باشه.

   


نظرات 7 + ارسال نظر
نوشا چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 08:53 http://noosha.blogsky.com/

سلام
نبودی مستانه
ولی بی خبری ازت خوش خبری هم بود
همین که میدونم سالمی و ان شاالله لبت خندونه راضی ام
من نه اشنام نه غریبه
گولوام و همیشه اینجا رو میخونم

چه کیفی داره که اینجا رو می خونی. اصلا کلی ذوق کردم و انگیزه شد که حتما بنویسم هر روز.

چه کیفی داره تو رو داشتن...

مریم چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 14:58

مگه زهرا چیشده بهش؟
راستی من همیشه و همچنان به اینجا سر میزنم، وبلاگمم بلاگفا خورد

نه چیزی نشده. دلم می خواستم ازش خبر داشته باشم.

تو کدامین مریمی؟ آدرس وبلاگت چه بوده است؟

خانمه دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 15:11

احوال مستانه خانم
امیدوارم مستمر ببینیمت

غ ـزل سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 11:32 http://life-time.blogsky.com/

منم هنوز سر میزنم

donya شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 14:47

قلب:

اطلسی پنج‌شنبه 24 تیر 1395 ساعت 10:01

عزیزممم من اتفاقی اینجارو باز کردم...
خوشحالم که خوبی
از زهرا هم خبر دارم حالش خووووبه
دخترش نزدیک یه سالگی داره میشه...

منیره یکشنبه 7 شهریور 1395 ساعت 03:30

مستانه جون دیگه نمینویسی؟ من همیشه اینجارو میخونم ولی هیچوقت کامنت نذاشتم، دلم برات تنگ شده، اینستا نیستی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد