دل دل!


* بعضی روزها مث امروز اونقدر خسته ام که وقتی علی می خوابه دیگه جون ندارم از جام بلند شم. حتی قد اینکه عدسهای پخته شده رو همراه برنجهای پخته نشده بریزم توی پلوپز و بزنمش به برق. ولی همین روزها هم وقتی نشستم پای کامپیوتر یا دراز کشیدم روی تخت یهو انقدر دلم براش تنگ می شه که دلم می خواد زودتر بیدار شه و خودش رو بچپونه توی بغلم و تف مالیم کنه...

  

* با خودم عهد کرده بودم که دیگه هیچ وقت و تحت هیچ شرایطی بدون متین مسافرت نرم. حتی اگه یه عمر طول بکشه. ولی آخر هفته عروسی پسرعمومه. یه جوری شرایطش خاصه و می دونم که خیلی براش مهمه که توی عروسیش باشیم. از اون طرف هم پدربزرگم چشم به راهه و هر وقت باهاش حرف می زنم کلی ابراز دلتنگی می کنه برامون و دلش می خواد علی رو ببینه. از یه طرف دیگه هم متین به خاطر انتخــابات شرایط کاریش یه جوریه که نمی تونه بیاد و من مانده ام و عهدی که باید بشکنم و دلی که بیشترش اینجاست و البته اندکیش هم اونجا.

  

نظرات 5 + ارسال نظر
گلابتون بانو دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت 02:03 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

مسافرت رفتن بدون همسر سخته ولی بد نیست! چند روز دوری و دلتنگی رابطه رو عمیق تر می کنه!
امیدوارم خوش بگذره.

امیدوارم این طوری بشه.

زهرا دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت 07:13 http://zizififi.persianblog.ir

ایشالا عروسی خوش بگذره
راستشو بگم منم دلم نمیاد تنها و بدون همسر جایی برم .خب خیلی حق داری

آره خیلی حق دارم :(

نینا دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت 11:36 http://taleghani.persianblog.ir/

گاهی باید عهد شکست
مجبور به تجربه های جدید با عهد های جدید هستیم

تجربه جدیدی که نیست. عهدم جدیدتر بود!

توت دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت 22:00

عروسی خوش بگذره
خانومی بالاخره صندلی غذا خریدی؟
ایرانی یا خارجی؟
نو یا دست دوم؟
منم تردید دارم برای ایرانی و خارجی هم گرونه

دست دوم خارجی خریدم. استفاده نشده زیاد البته. تقریبا نوئه. از نی نی سایت پیدا کردم. 150 تومن. بگردی می تونی چیز خوب پیدا کنی.

توت سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 14:27

خیلی خوش قیمت خریدی
مبارک علی جون باشه
تو نینی سایت که خیلی گرون بود همش من ندیدم

بگرد پیدا می کنی. فقط توی بازارچه رو نگرد. توی گوگل سرچ کن "صندلی غذا دست دوم نی نی سایت" تو فرومهایی هم که راجع بهش حرف زدن می تونی یه چیزایی پیدا کنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد