کارم و کودکم

 

یادم نیست نوشته بودم یا نه. که برگشتم سرکار. یه ماهی توی شرکت اولی که کارم رو توش شروع کردم پروژه گرفته بودم. برای شروع و یادآوری خوب بود. خیلی چیزا رو یادم رفته بود توی این مدت. روزهای آخرش بود که یکی از دوستان دانشگاهم زنگ زد که برای شرکتشون دنبال مشاور می گشتن و یاد من افتاده بود. چند جلسه آموزشی داشتن که متین برگزار کرد و فکر کنم توی اون جمعی که چیزی از امنیت سر در نمی آوردن برای من از همه مفیدتر بود جل الخالق چقدر دنیا توی این یه سال و اندی تغییر کرده بود! چقدر متین توی این مدت متخصص تر و مطلع تر شده بود. هم کیف می کردم از نشستن سر کلاسهاش و هم البته شرمنده بودم که توی این مدت انقدر از همه چیز دور افتاده بودم و ...


خلاصه آموزشش رو متین داد و کار عملیش رو واگذار کرد به من و الان چند روزیه که می رم سر این کار. در حد دو تا نصفه روز در هفته. ولی خیلی خوبه برام. هم اینکه یک کمی فاصله گرفتن از علی و عوض شدن محیط خوبه برای هر دومون. هم اینکه احساس مفید بودن بهم می ده. هم اینکه حس اینکه یه پولی داری که مال خودته و خودت بابتش زحمت کشیدی حس خوبیه.

 

یه پستی نوشته بودم اون قدیما. کارم یا کودکم؟ واقعا به نظرم ایده آلترین حالت همینه. ولی تا کی بتونم کارهای این مدلی پیدا کنم و ... واقعا چیزی نیست که بشه پیش بینی کرد. البته که یقین دارم که همیشه خدا بهترین رو برام می خواد...

   

نظرات 5 + ارسال نظر
هیما سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 10:43 http://hima77.blogfa.com

خیلی خوبه که دوباره رفتی سر کار
بهترین حالت برا مادرا کاره پاره وقته
موفق باشی مامان جوون

ممنون گلم. سلامت باشی

سیندخت سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 11:31

این خیلی خوبه...

آره. خیلی. امیدوارم تو هم بعدا بتونی کارت رو همین جوری ادامه بدی.

آلما سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 14:14

کار عالیییه

اوهوم

fateme سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 14:26

mastane to engar az zaboone man harf mizani aslan!mano yadete?ke goftam ninim 2 hafte az ali kochiktare?manam 2hafte ee hast bargashtam sare karam.2 ta nesfe rooz faghat.ama haminam azabe alime baram.rooze aval ke rasman neshastam gerye kardam to sherkato badesham farar!badisham ine ke pesari engar fahmide tanhash gozashtam.dige az baghalam paeen nemiad.ghaza ham nakhorde bud vaghti nabudam.shadidan moraddadam.ki midone kare dorost chie?

عزیزم این برای هردوتون خوبه. باور کن. نگران نباش خیلی زود عادت می کنین هر دوتون.

فیروزه چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 09:08

به نظرم این بهترین حالته ... هم سر کار میری و هم زمان برای بودن با علی داری ...

اوهوم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد