شما که غریبه نیستید...


راستش از وقتی که اینجا نوشتن رو، هر روز اینجا نوشتن رو گذاشتم کنار، یه چیزی توی زندگیم کم شد، گم شد. یه گوشه از زندگیم خالی شد. یکی از نیازهام بی پاسخ موند. نوشتن یکی از نیازهام بود. یکی از مهمترین نیازهام. توی این مدت هیچ چیز نتونست جاش رو پر کنه.

 

نه خوندن، نه سکوت کردن و نه هیچ چیز دیگه. بارها تصمیم گرفتم دوباره نوشتن رو از سربگیرم. چندبار تا چند روز سر تصمیمم موندم اما نشد. تصمیم گرفتن این خلا رو با چیز دیگه ای پر کنم، مثلا با نوشتن داستان و رمان کودک، یا حداقل ترجمه، اما نشد.

 

حالا دوباره اینجام، توی وبلاگستان سوت و کوری که صدای آدمها به سختی شنیده می شه. اما شنیده می شه.

توی وبلاگستان خاموشی که گرچه بیشتر نویسنده هاش نیستند، کمرنگ کمرنگند، اما خواننده هاش هستند، پررنگند، منتظر خوندن حرفهای تازه اند.

و من چقدر حسودیم می شه به آدمهایی که هنوز حرفهایی برای زدن دارند. به "پرنده گولو"، به "نارنجدونه"، به "مهربانو"، به "مریم اثر انگشتها" و "سیندخت" و ...

 

شما که غریبه نیستین، دلم می خواد دوباره بنویسم...
   

نظرات 15 + ارسال نظر
سیندخت شنبه 2 آذر 1392 ساعت 21:00

ما هم دلمون می خواد تو هر روز بنویسی...

لطف داری عزیزم

تینا شنبه 2 آذر 1392 ساعت 23:19 http://tinak.blogfa.com

بنویس خب
با قدرت بنویس
ما هم هستیم :)

می نویسم ولی قدرت و اینا رو نمی دونم!

بنویس عزیزم که بر هر درد بی درمان اب روی اتیش

چشم سعی می کنم بنویسم.

الهه(جون جون) یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 09:43

بدو بیااااااااااا که منتظرتیم

آلما یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 10:07 http://almaa.blogsky.com

چه خوب :)

ماه مون یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 10:39

ما رو هم که حسابی فراموش کردی.

فراموش نکردمت عزیزم. نمی نویسی آخه. نکنه می نویسی و من نمی بینم. بذار چک کنم وبلاگت رو!!!!

هانیه یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 11:34

چه خوب که دوباره میخواین بنویسین، خیلی دلتنگ بودم. فکر میکردم تو این مدت که نیستین حتما توی یک شبکه اجتماعی دیگه ای فعالین، اینطور نبوده؟!

نه. این طور نبوده

سمانه یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 12:27

آفرین دختر خوب بنویس. ما هم هواتو داریم

مرسی که هوامو داری

هیما یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 14:21 http://hima77.blogfa.com

دلمون برا مستانه تنگ میشه وقتی نمینویسی وقتی نیستی
بنویس ما هستیم و میخونیم همچنان

لطف داری عزیزم...

قاصدک دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 13:19

بسیار منتظرم هر روز بخونمت ..

اگه دوست داشتی باز لینکم کن :)
مرسی..

قاصدک جان وبلاگ جدیدت رو پیدا نمی کنم. می شه آدرست رو بذاری برام.

پرنده گولو دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 14:19

مستانه تو علاوه بر مادری علی مادری کلماتت را هم باید بکنی وگرنه بدعنق خواهند شد
خوشحالم که میخواهی بنویسی
من اینجا خیلی بیشتر از ف.بوک احساس خوب همراه بودن با تو را دارم

مادری کلمات... باید بهش فکر کنم... راستش بیشتر کلماتند که باید برام مادری کنند... که باید آغوششون رو باز کنند تا توی آغوششون پناه بگیرم...

صید قزل آلا در مدرسه دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 16:03 http://arezoo4.blogfa.com

شما بنویس و ما با جان و دل می خونیم

لطف داری آرزو جانم

قاصدک سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 10:46 http://konj-e-denj.blogsky.com/

سریعا اضافه خواهد شد!

قاصدک چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 08:16

متشکرم

مهربانو دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 13:36 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

دوستم شاید ندونی اما وبلاگ تو بود که من رو به نوشتن واداشت توی روزهای سخت زندگیم... بنویس لطفا :) خیلی ها دوست دارن:)

چه حس خوبی بهم دادی... ممنون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد