مشهد



نگفته بودم؟ چند هفته پیش رفته بودیم مشهد. بعد از سه سال. اصلا مشهد رفتن برام شده بود یه آرزوی دور و دست نیافتنی. از این آرزوهایی که هی توی ذهنت تصویرشون می کنی بلکه کائنات دست به کار بشن و تبدیلش کنن به واقعیت.


و دست خدا و کائنات و امام رضا و مامان و بابای متین و صد البته خود متین درد نکنه که نه تنها تبدیلش کردن به واقعیت که خیلی هم قشنگتر از تصویرهای ذهنی من ساختنش.


راستش دلم خیلی برای اون حال و هوا تنگ شده. برای آرامشی که داشتم. برای غصه هایی که همشون رنگ باخته بودن و انگار که هیچ وقت نبوده بودن!


توی مشهد به علی هم خوش گذشت حسابی. کلا جاهای شلوغ و آدمها رو دوست داره. توی حرم سرش رو می انداخت پایین و بدو بدو از این سر می دوید اون سر بدون اینکه براش مهم باشه ما کجاییم و البته بین راه حواسش به نگاه آدمها و به خصوص بچه ها هم بود که اگه کسی تحویلش گرفت باهاش دوست بشه.

 

نظرات 5 + ارسال نظر
سمانه یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 13:56

آخ گفتی مشهد... منم دلم مشهد خواست.
قبول باشه زیارتت

ایشالا به زودی قسمتت بشه.

فرنوش مور یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 15:31

زیارت قبول دوست جونم.
مشدی علی رو ببوس

مرسی عزیزم

Leyla یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 16:25

salam ziyarat ghabul,man ham moshkele shir dadn tu shab ro dashtam,do ta rah hast ke kheyli az maman ha javab gereftan goftam shayad be dardetun bokhore
:
joda kardan otaghe kudak baad az 6 mahegi ,chon bache buye shoma va ehtemalan saro sedaye kamtari mishnave rahattar mikhabe

doctor be man goft bacheii ke tu tule ruz khub ghaza va ab khorde bashe shab dige niyazi nadare be shir,dar vaghee shoma ba shir dadan darin behesh jaiize midin ke hey bidar she!!
bara az shir gereftan tu tule shab behtare yehoi shoru konin,age bidar shod navazeshesh konin ta arum she,behtare ke pedar arumesh kone age gerye kard ke buye shir ro nafahme
vali age mikhayn in ravesho emtehan konin bayad ghatee bashin,chon momkene do se shab gerye kone baadesh khub mishe va dege bidar nemishe
vali age fek mikonin nemitunin dar barabare gerye moghvemat konin aslan shoru nakonin chon karetun sakht tar mishe
vali kolan age ghatee bashin tu ye hafte khodeh yad migire age bidar shod khodesh khodesho bekhabune

omidvaram movafagh bashin

مرسی از نظر مفیدت. سعی می کنم به کار ببندمش. اگه موفق شدم می گم!

پری دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 13:01

عزیزم اینو که نوشتی دلم خیلی هوای مشهد کرد.راستی مستانه جان نظرت در مورد این فلش کارتها مثل بن بن بن چیه؟مرددم که برا پسرم بخرم یا نه؟

من دوست ندارم این چیزا رو. و البته روانشناسها هم با آموزش مستقیم خیلی مخالفن...

صفورا دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 14:56 http://bahareomr-2.blogfa.com

سلام عزیز. زیارتتون قبول. برا ما هم دعا کردین.

ممنون عزیزم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد